וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא ידוע כמה יעלה: סוני חושפת פרסומת ראשונה לפליסטיישן 5

23.8.2020 / 9:04

תאריך ההשקה של פליסטיישן 5 מתקרב, וכעת סוני חושפת את הפרסומת המסחרית הראשונה לקונסולה המסקרנת. בעוד שהיא שמה דגש על היכולות החדשות, המעריצים זועמים כי היא לא חושפת את הפרט החשוב ביותר: המחיר

הקרב על הקונסולה של השנה: אחרי שמיקרוסופט חשפה כי תשיק את ה-Xbox החדש במהלך חודש אוקטובר, כעת חברת סוני עולה להתקפה ומשחררת פרסומת ראשונה שחושפת פרטים חדשים על הקונסולה. אך בכל תהליך החשיפה סוני לא מציינת את הפרט המעניין והחשוב ביותר: המחיר. הפרסומת החדשה באורך של דקה ומציגה את האודיו תלת-ממד שהקונסולה תספק, והשלטים החדשים שכוללים "תחושת האפטי" (תחושה המועברת דרך רטט מהשלט) ואפשרות להתאמת רגש הלחצנים בהתאם לשחקן.

סוני משווקת את הקונסולה החדשה ככזאת שתעזור לכם להרגיש "יותר", ביחד עם משחקים שיאפשרו לכם "לראות את השמע". הפרסומת החדשה של הפליסטיישן מאפשרת "לראות את הפיצ'רים החדשים קמים לחיים באמצעות העיניים של אישה צעירה והתזוזות שלו", אומרת מארי יי, ראש מערך השיווק של סוני בידור. "אנחנו נרגשים לגבי הפיצ'רים הללו, ואנחנו לא יכולים לחכות עד שהעולם ישחק במשחקים, בקונסולה ובשלטים החדשים", הוסיפה.

בעוד שהמעריצים בהחלט נרגשים לגבי האודיו 3D והשלטים החדשים והמסקרנים, נראה כי הם משותקקים לשמוע מתי ניתן יהיה לרכוש את הקונסולה במכירה מוקדמת וכמה תעלה. הפרסומת החדשה לא רומזת על תאריך ההשקה והמחירים, ונראה כי ייקח זמן עד שסוני תחשוף זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully