וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיימרים? העדשה הזאת עשויה להקל עליכם במשחקים ממושכים

גיימרים רבים מבלים שעות מול המסכים, כשהם חשופים לאור מלאכותי, שינוי מרחקים ומיקודים מרבים. הפעולות הללו מאמצות את העיניים, וכעת חברה ישראלית פיתחה עדשה חדשה שעשויה להקל על העיניים ולהפחית את חלק מהתופעות הנלוות של משחק ממושך

שמיר אופטיקה, חברה מובילה, חדשנית ומומחית בתחום האופטיקה, מדורגת בין חמש החברות המובילות בעולם בתחום האופטיקה, זאת הודות למרכז מחקר ופיתוח חדשני. כעת בשמיר אופטיקה מציעים פתרון בעולם האמיתי לשיפור החוויה הוויזואלית של הגיימרים ולשמירה על בטיחות ונוחות העיניים - תוך שימוש בסמארטפונים, מחשבים וטאבלטים. עדשות המילניום החדשות של שמיר משפרות את הראיה של הגיימרים כך שיוכלו לשחק בביצועי שיא.

לאחר תהליך ממושך של מחקר ופיתוח חברת שמיר אופטיקה משיקה בימים אלה, עדשה חדשנית למשקפי הראייה - עדשת המילניום, המגנה על בריאות העיניים של המשתמשים האינטנסיביים במסכים ומתאימה במיוחד לגילאי 19-30, ביניהם, גיימרים המבלים שעות רבות ביממה מול מסך המחשב.

משקפיים שמיר אופטיקה. יח״צ,
משקפיים שמיר אופטיקה/יח״צ

"החשיפה הממושכת למסכים גוררת השפעות בריאותיות על העיניים לטווח הקצר והארוך. ככל שהמסך קטן, מוחזק במרחק קרוב יותר לעיניים, לזמן ממושך יותר, ההשפעה על הראייה, הולכת וגדלה. צפייה ממושכת במסכים עלולה לגרום למגוון בעיות כגון: ראייה מטושטשת, כאבי ראש, עיניים יבשות ואדומות ותופעות של אי נוחות ראייתית" מציינת דנה גוטהילף-נזרי, אופטומטריסטית וחוקרת במחלקת המחקר והפיתוח בשמיר אופטיקה.

בסקר שערכו שמיר אופטיקה בפורטוגל בקרב נסיינים שהתנסו בעדשות המילניום** נמצאו דיווחים על ירידות בפרמטרים הבאים: ירידה בכאבי ראש, אי נוחות עינית, רגישות לתאורת מסכים, מיקוד לטווח ארוך וכן ירידה בקשיי שינה.

את עדשות המילניום ניתן למצוא אצל האופטומטריסטים המובחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully