וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-2,190 ש"ח: דייסון משיקה בישראל מחליק שיער אלחוטי

24.8.2020 / 12:29

אחרי שכבשה את עולם הניקיון הביתי, דייסון עושה זאת שוב והפעם בקטגוריית הטיפוח האישי, עם מחליק שיער אלחוטי. החברה השיקה בישראל את המחליק החדש כשמחירו לרגל ההשקה עומד על 2,190 שקלים

דייסון - מחליק שיער/דייסון

חמישה חודשים אחרי ההשקה בלונדון, חברת דייסון משיקה היום (שני) את מחליק Dyson Corrale. המכשיר הינו המחליק הראשון והיחיד עם טכנולוגיית פלטות גמישות פורצת דרך, המספק עיצוב משופר והגנה על השיער בהשוואה למחליקי שיער רגילים, ועוד הוא למעשה המחליק האלחוטי הראשון שיוצר אי פעם. בדייסון השקיעו מעל ל-7 שנות פיתוח, ו-25 מיליון ליש"ט במחקר ופיתוח של המוצר, והשקעה נוספת של 100 מיליון ליש"ט במעבדות שיער ברחבי העולם המעסיקה מאות מדעני שיער, מהנדסים ואנשי מקצוע.

דייסון חוקרת את מדעי החלקת השיער קרוב לעשור. החברה השקיעה מעל 100 מיליון ליש"ט במעבדות שיער ברחבי העולם ומעסיקה אלפי מדעני שיער, מהנדסים ואנשי מקצוע מהתחום. צוותי מומחים אלו חקרו בפירוט את הנושא: החל ממבנה השיער ועד לדינמיקת זרימת האוויר במכשירים, תוך הבנת הנזק התרמי, המכני והכימי - וההשפעות הנלוות שלהם על בריאות השיער.

דייסון מחליק שיער. יח"צ,
המחליק החדש של דייסון/יח"צ

דייסון פיתחה פלטת סגסוגת נחושת מורכבת, הכוללת שילוב מאוזן בקפידה של שש מתכות בכדי לספק גמישות, חוזק והולכה תרמית אופטימלית. בשונה ממחליקים מסורתיים, הפלטות הגמישות הייחודיות של המחליק תוכננו לקבץ ולאסוף את השיער טוב יותר, ולכן נותנות למשתמשים שליטה רבה על תוצאות העיצוב. ככל שהפלטות מסתגלות לשיער, הן מפעילות מתח בצורה אחידה יותר ומפסיקות את תופעת הקצוות הקופצים. שליטה זו מאפשרת הסתמכות מופחתת על חום, ומניעת חצי מהנזק הנגרם על ידי שימוש במחליקים רגילים.

בדייסון מסרו כי המחליק מספק 3 הגדרות חום מדויקות שישמרו על בריאות השיער: 165, 185 ו-210 מעלות. הוא כולל טכנולוגיית בקרת חום חכמה משולבת המווסתת את טמפרטורת הפלטות 100 פעמים בשנייה. עוד הוא נטען לטעינה מלאה תוך 70 דקות ומספק עד 30 דקות של עבודה אלחוטית, כשניתן להשתמש בו בזמן שהוא נטען. המחליק החדש ימכר בישראל החל מ-2,190 שקלים במבצע השקה עד לסוף ספטמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • דייסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully