וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי לחסוך 20% מס ייבוא: אפל מעבירה את ייצור האייפון SE להודו

25.8.2020 / 10:13

בשנים האחרונות אפל החלה לחלק את ייצור המכשירים שלה למספר מדינות כמו ארצות הברית, הודו וכמובן - סין. אלא שכעת, אפל הודיעה כי תעביר את ייצור האייפון SE להודו, במטרה שהיא כמובן כלכלית ואולי גם מעט פוליטית

צילום: אפל

אפל ממשיכה להעביר את ייצור האייפונים מסין להודו: החברה החלה להעביר את ייצור האייפון SE בגרסת 2020 להודו. מדובר באייפון השישי שמיוצר בהודו, כשבעבר ייצרה שם את האייפון SE בדור הראשון, אייפון 6S, אייפון 7, אייפון XR ואף את אייפון 11. בשנים האחרונות אפל מעבירה יותר ויותר דגמים לייצור בהודו, במטרה, ככל הנראה, לעזוב בשלב מסוים את סין, ולא להסתמך על המעצמה שנמצאת במלחמת סחר עם ממשל טראמפ.

החל מהשבוע, אפל תייצר את האייפון SE בהודו. את הידיעה אישרה אפל לכלי תקשורת מקומי, בזמן שענקית הטכנולוגיה החלה להציע מבצעים חסרי תקדים על האייפון בהודו. עוד מעריכים כי אפל צפויה להציע בהודו מחיר עוד נמוך ממה שהיא מציעה כיום במסגרת המבצעים, שכן כעת כל הייצור נמצא שם. אחד מהתמריצים של ענקיות הסמארטפון לייצר את הסמארטפונים בהודו, נובעים משיקולים כלכלכיים, שכן הודו דורשת 20% מס ייבוא.

אייפון SE 2020. מייקי לוי, מערכת וואלה!
כדי לחסוך ב-20% מס ייבוא/מערכת וואלה!, מייקי לוי

בשנים האחרונות נראה כי אפל בחרה שלא להמר על מקום אחד כמו סין, ובשנה שעברה העבירה את ייצור מחשבי ה-Mac Pro למפעל שבתוך ארצות הברית. עוד דווח כי Foxconn, אחת מיצרניות השבבים הגדולות בעולם שפועלת בעיקר בסין, החלה לבחון אפשרות לפתוח מפעלים במקסיקו, כשאותם מפעלים צפויים לשרת את השוק האמריקני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully