וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שיפור של 10% בביצועים: גוגל מעדכנת את "כרום"

26.8.2020 / 10:01

משתמשים בדפדפן כרום של גוגל? ענקית החיפוש הודיעה על עדכון שצפוי להגיע במהלך "הזמן הקרוב" שיביא עמו בשורה: מהירות גבוהה יותר ב-10%, שיפור בביצועי המחשב ואף בחיי הסוללה של הלפטופ

משתמשים בכרום? יש לנו חדשות טובות. חברת גוגל הודיעה בבלוג שפרסמה היום (רביעי) על השינויים הצפויים בעדכון הקרוב לדפדפן הפופולרי ועל כך שהוא יזכה לעדכון מהירות של עד 10 אחוז. "כשאתם בודקים את אחת מהמשימות שלכם ברשימה ועוברים בין הלשוניות של הדפדפן וממתינים מספר שניות, זה יכול להאט את כל העבודה שלכם", כתב עובד גוגל, אלקס אינסיל. כעת בעדכון הקרוב, הדפדפן יאפשר טעינה מהירה יותר של לשוניות שלא היו בשימוש. "אנחנו רואים שיפור לא רק במהירות, אלא גם בסוללה ובשימוש בזיכרון במחשב", כתב דירקטור הנדסה בגוגל, מקס כריסטוף.

העדכון הקרוב כולל את "קבוצת לשוניות", עדכון עליו גוגל הכריזה במאי. העדכון מאפשר להגדיר צבע וכיתוב ללשונית. כך לדוגמה אם אתם נמצאים בגוגל דוקס, תוכלו להוסיף את שם המסמך או הסטטוס לידו, ולשייך אותו לצבע הכחול, על מנת שתוכלו לנווט בצורה קלה בין הלשוניות. עוד בהמשך, גוגל צפויה להוסיף אפשרות לראות תצוגה מקדימה של הלשונית מבלי לעבור אליה. על ידי הזזת העכבר על הלשונית, תופיע תצוגה מקדימה שתאפשר לכם לראות "מה מסתתר בלשונית". עוד הודיעו בגוגל כי במהלך השבועות הקרובים יצא עדכון נוסף שיאפשר למלא טפסי PDF ישירות מהדפדפן.

גוגל כרום. AP
שיפור בביצועי הדפדפן של עד 10%/AP

דפדפן הכרום נחשב לאחד מהדפדפנים הפופולריים ביותר, אך עם זאת הוא לא חסכוני בכלל. הוא ידוע בזלילת זיכרון RAM מה שיכול להקשות על השימוש במחשב בעת ביצוע מטלות עתירות ביצועים. שיפור במהירות הדפדפן, הסוללה והביצועים זוהי בשורה אדירה למשתמשים, ואנחנו רק מחכים שהעדכון כבר יגיע.

  • עוד באותו נושא:
  • כרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully