וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק מעיף לנו את המוח. בדיוק מה ששמעתם

הגאון המטורף של עמק הסיליקון הציג ניסוי ראשון בפרויקט Neuralink, במסגרתו יוכלו בני האדם לתת פקודות לטלפון וגם לשמר זכרונות היישר מהמוח שלהם: "אתם אומרים שזה דומה ל'מראה שחורה'? ובכן, הם היו טובים בחיזוי העתיד"

מבוא לבינה מלאכותית./זווית

אוקיי, אז אילון מאסק הוא גאון מטורף, זה לא חדש. כל כך גאון, שמניית טסלה שלו קפצה במאות אחוזים השנה ותתפצל לפני המסחר ביום שני (גובה המניה יהיה שווה חמישית מערכה, כך שבפועל המחזיקים במניות יחזיקו בכמות הגדולה פי 5 מהיום) - אבל הנתון הזה אפילו לא מדגדג את גולת הכותרת האמיתית של מאסק השבוע - הצגת פרויקט neuralink, מיזם סודי שבו נוכל בעתיד לשלוט באביזרים האלקטרוניים שלנו בכוח המחשבה.

אם אתם חושבים שזה נשמע חולני אתם לא טועים, אבל מאסק מזמן הוכיח שהשמיים מבחינתו הם הגבול ואפילו זה בספק. המיזם החדש הוצג רשמית הלילה (בין שישי לשבת) עם ניסוי שנערך על חזירים. שלושת החזירים הוצבו בדירים שונים. אחד היה חף מטיפול, בשניה הושתל חיישן של נוירלינק ולשלישית היה קודם מכשיר כזה, שהוצא. מאסק הראה על גרטרוד, החזירה שלה יש חיישן, דרך אמצעים קוליים ו-ויזואליים כיצד יש אינדיקציות ברגע שגרטרוד מחככת את אפה בקרקע בניסיון למצוא אוכל.

"המכשיר יוכל להיטען ולפעול 24/7", אמר מאסק, "כך שבסופו של דבר תוכלו להתחבר איתו לטלפון. תהיה לכם אפליקציה בטלפון והיא תשדר לצ'יפ שנמצא בראש שלכם". פחד אלוהים, אין מה להגיד.

המטרה של החיישן היא לא רק לתת למכשיר לקלוט את הרצונות שלנו, אלא גם לאפשר לנו לכתוב ולעשות פעולות שונות דרכו. מאסק הסביר כי החזירה השלישית, זו שעליה הושתל שבב והוצא ממנה, נחוצה לצורך הניסוי כדי להמחיש שהזזת החיישן בטוחה. ומדוע צריך להזיז אותו? כמובן, לצורך עדכוני גרסה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נוירלינק. Neuralink, אתר רשמי
ככה יושתל לכם חיישן לראש/אתר רשמי, Neuralink

אז איך זה עובד? בראש מושתל חיישן באמצעות חוטים דקים מאוד. מאסק טוען כי אחת המטרות של המכשיר היא גם לזכור ולשחזר זכרונות, ממש כמו בפרק the Entire History of You בסדרה "מראה שחורה". הוא עצמו התייחס לכך: "כן, זה נשמע דומה. ובכן, הם היו טובים בחיזוי העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully