וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל נגד פורטנייט: הסירה את חשבון המפתחים ופתחה בקמפיין עם המתחרה

30.8.2020 / 0:01

פרק נוסף במלחמה: אחרי שהסירה את המשחק ואיימה על הסרת חשבון המפתחים של החברה שאחראית על פורטנייט, אפל מממשת את האיום שלה ומקדמת את המתחרה של פורטנייט, PUBG

עריכה: דפי מקל

אפל נגד Epic Games, סטודיו המשחקים של פורטנייט, בסיבוב נוסף: אחרי שאפל וגוגל הסירו את המשחק הפופולרי "פורטנייט" בסנכרון מושלם, כעת אפל עושה צעד נוסף נגד המשחק הפופולרי. אחרי שאיימה כי בסוף חודש אוגוסט היא תסגור את חשבון המפתחים של פורטנייט, אפל עשתה זאת ובמקביל החלה לקדם את היריבה של פורטנייט, PUBG בתוך חנות האפליקציות.

כזכור, אפל וגוגל הסירו את המשחק, בטענה כי פורטנייט שילבה מנגנון תשלום פנימי שעוקף את המנגנון המובלה של אפל וגוגל, ובכך מונע מ-Epic Games לשלם 30 אחוז עמלה על כל רכישה. גוגל ואפל הסירו את האפליקציה בסנכרון מושלם, ופורטנייט שנערכה לכך מראש, פתחה בקמפיין נגד אפל שכלל הגשת תביעה, פרסומות נגד אפל וקמפיין רשת.

pubg בחנות האפליקציות של אפל. צילום מסך, צילום מסך
סוגרת את חשבון המפתחים של פורטנייט ומקדמת את PUBG/צילום מסך, צילום מסך

"אנחנו מאוכזבים מכך שנאלצנו לסגור את חשבון המפתחים של Epic Games בחנויות שלנו", הגיבו באפל. "עבדנו עם הצוות ב-Epic Games זה שנים רבות, בכל ההשקות. בית המשפט המליץ כי Epic תציית לחוקי חנות האפליקציות, כפי שהם עשו בחצי עשור האחרון. ב-Epic סירבו. במקום זה, הם חזרו לשחרר עדכונים ב-Appstore שנוגדים את הכללים שלנו. זה לא הוגן כלפי שאר המפתחים ב-Appstore, וב-Epic בחרו לשים את הלקוחות באמצע הוויכוח. אנחנו מקווים כי נוכל לעבוד ביחד בעתיד, אך לצערנו זה לא אפשרי בשלב זה", הוסיפו.

עוד הוסיפה אפל, כי Epic יוצרת עומס בשירות הלקוחות של אפל, כשהיא שולחת לקוחות מתוסכלים לשירות הלקוחות שלה. מלבד פורטנייט, ב-Epic מפתחים מנוע משחקים חדשני שזמין לכל המפתחים השונים. מוקדם יותר השבוע, בית המשפט הפדרלי בארצות הברית אסר על חסימת מנוע המפתחים למפתחים. עם זאת, הוסיפו כי פורטנייט יישאר מחוץ לחנות האפליקציות עד ש-Epic תציית לכללים של אפל.

מאז שפורטנייט הוסר מחנות האפליקציות, משתמשים בישראל ובעולם החלו למכור מכשירי אייפון עם המשחק, במחירי עתק שיכולים להגיע לעד 9,000 שקלים. יש לציין כי בניגוד לאייפון, שכעת לא ניתן להתקין בו את המשחק הפופולרי, באנדרואיד ניתן להוריד את האפליקציה דרך האתר הרשמי של Epic ובכך לשחק בפורטנייט דרך הסמארטפון.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטנייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully