וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים מחשב נייד ללימודים? היוזמה שתאפשר לכם לרכוש בזול ולתרום לסביבה

31.8.2020 / 9:10

מחפשים לפטופ ללימודים אבל לא רוצים או יכולים להוציא אלפי שקלים? יוזמה חדשה תאפשר לכם לרכוש מחשבים במחירים זולים במיוחד. מדובר במחשבים שחודשו על ידי מפעל "אקולוגיה לקהילה מוגנת", שפועל כדי לצמצם את כמות הפסולת האלקטרונית ורמת זיהום האוויר

וואלה! TECH

חוזרים ללימודים וצריכים מחשב חדש, אבל לא רוצים להוציא אלפי שקלים? מפעל "אקולוגיה לקהילה מוגנת", מציע לקראת פתיחת שנת הלימודים מגוון של מחשבים מחודשים עם אחריות לשנה והאפשרות למפרטים טכניים שונים בהתאמה אישית, בהתאם לצרכי המשתמש או התלמיד. המפעל אוסף מחשבים איכותיים מחברות עסקיות ומשרדי ממשלה, ממחזר ומרכיב אותם מחדש, תוך כדי שהוא צמצמם את כמות הפסולת האלקטרונית ורמת זיהום האוויר. המחשבים המחודשים נמכרים במחירים זולים בכ-50% ממחיר המחשבים החדשים.

לדוגמא, מחשב הכולל מעבד Intel i3, כונן בנפח 120GB SSD וזיכרון בנפח 4G RAM במחיר 1,299 שקלים בלבד. עוד המפעל מציע מחשבים המתאימים לקהל יעד ובהם משתמשים ביתיים, צרכני משחקי מחשב כבדים ומשתמשים המעוניינים במחשב בהרכבה אישית. כך לדוגמא, ניתן למצוא באתר מחשבי גיימינג, מחשבים לעריכות וידאו ועוד. לכל המחשבים מסופקת אחריות חברה למשך שנה.

אילוסטרציה. ShutterStock
גם להחזיר לסביבה וגם לרכוש מחשב בזול/ShutterStock

המפעל "אקולוגיה לקהילה מוגנת" של תאגיד "אקומיוניטי", פועל כעסק חברתי המתרכז במטרה של השקעה חוזרת לטובת עובדים בעלי צרכים מיוחדים והרחבת מעגל המועסקים מקרב אוכלוסייה זו. בין העובדים ישנם נשים וגברים המגיעים מהוסטלים ברחבי אזור הצפון. המפעל ממוקם בפארק התעשייה משגב-תרדיון.

  • עוד באותו נושא:
  • מחשב נייד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully