וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחינם וגם בישראל: הבשורה האדירה של נטפליקס

31.8.2020 / 16:02

מרגישה את התחרות נושפת בעורפה? ענקית הסטרימינג נטפליקס משחררת סרטים וסדרות נבחרים לצפייה בחינם. המהלך החדש זמין ב-200 אזורים נבחרים, לרבות ישראל. בין הסרטים והסדרות ניתן למצוא את הכותרים "דברים מוזרים", "Our Planet" ועוד

טריילר בית הנייר עונה 4/נטפליקס

קראתם נכון: נטפליקס מאפשרת לצפות בחלק מהסרטים והסדרות בכל העולם, ללא תלות במנוי. במשך השנים האחרונות נטפליקס הציעה חודש חינם בשירות או הציעה סדרה אחת או שתיים בשווקים נבחרים. כעת, ענקית הסטרימינג האמריקנית במהלך שטרם נראה: סדרות וסרטים נבחרים ללא עלות, בכל העולם וללא צורך בהרשמה. "אנו בוחנים מבצעים שיווקיים שונים כדי למשוך חברים חדשים ולהעניק להם חוויה נהדרת של נטפליקס", אמר דובר החברה לאתר TechCrunch.

בין הסדרות והסרטים שזמינים לצפייה בחינם, ניתן למצוא את: Strange Things, Murder, Mystery, Elite, Bird Box, When they see us, The two popes, Our planet ו-Grace and frankie. יש לציין כי רק הפרקים הראשונים של הסדרות זמינים לצפייה בחינם, כשהסרטים זמינים באורך מלא. עוד יש פרסומת באורך של 30 שניות לפני הצפייה, אך ניתן לדלג עליה.

דברים מוזרים - עונה 3. נטפליקס,
״דברים מוזרים: לצפייה בחינם״/נטפליקס

כיצד ניתן לצפות בסרטים ובסדרות בחינם?

כדי לצפות בסדרות ובסרטים, יש ללחוץ על הקישור הבא. בנטפליקס ציינו כי הצפייה החינמית זמינה דרך הדפדפן בלבד, ובעוד שמשתמשי האנדרואיד יכולים לפתוח את הדפדפן בסמארטפון ולצפות בסרטים ובסדרות, נראה כי בעקבות מגבלה לא מוסברת, משתמשי iOS לא יוכלו לעשות זאת. זו הפעם הראשונה שבה נטפליקס מאפשרת לצפות בסרטים וסדרות ביותר מ-200 אזורים ובחינם. עם זאת, החברה לא ציינה כמה זמן התכנים יהיו זמינים לצפייה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully