וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור השני של הסמארטפון המתקפל: סמסונג משיקה את ה-Galaxy Z Fold 2

1.9.2020 / 17:00

אחרי שהשיקה את ה-Galaxy Note 20 בעולם, חברת סמסונג שמרה את ה-Z Fold 2 להשקה נפרדת. כעת החברה משיקה את הדור החדש של הסמארטפון המתקפל, עם עיצוב מעודכן ומסך משופר. ומה לגבי המחיר? ככל הנראה, עדיין מעל 7,000 שקלים

מייקי לוי

סמסונג משיקה היום (שלישי) את ה-Galaxy Z Fold 2. שלושה שבועות אחרי שהשיקה את ה-Note 20, החברה בחרה לפצל בין האירועים, כדי שכל סמארטפון "יזכה" לתשומת הלב הראויה. "המסע אל עבר הדור הבא של מכשירי המובייל מלא במקוריות וחדשנות", אמר ד"ר TM Roh, נשיא וראש תחום תקשורת עסקית סלולרית, סמסונג אלקטרוניקה. "במהלך פיתוח ה- Samsung Galaxy Z Fold2 הקשבנו מקרוב למשוב של המשתמשים כדי להבטיח שאנו מביאים שיפורים משמעותיים לחומרה ובמקביל - פיתחנו חידושים חדשים כדי לשפר את חווית המשתמש.

ה-Fold 2 מגיע עם עיצוב חדש, כשהמסך הפנימי כשהוא פרוס הינו בגודל 7.6 אינץ', עם פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X, ומסך משני של 6.2 אינץ' ברזולוצייץ HD עם פאנל מסוג SuperAmoled. לראשונה המסך הראשי יתמוך בקצב רענון של עד 120 הרץ, ובשונה מהדור הקודם, המסך מגיע עם ציפוי זכוכית, בדומה ל-Z Flip, מה שמעניק תחושה של מסך מגע זהה לסמארטפון "מסורתי". בסמסונג טוענים כי הסמארטפון מגיע עם טכנולוגיית "Sweeper", המאפשרת שמירה על הסמארטפון מפני חלקיקי אבק ולכלוך במרווח שבין הגוף לציר הסמארטפון.

galaxy z fold 2. יח״צ,
ה-Galazy Z Fold 2, יגיע עם קישורית דור 5/יח״צ

בלב הסמארטפון פועמת ערכת שבבים עם מעבד 8 ליבות, ייתכן ובארצות הברית יגיע עם Snapdragon 865, ואילו לשאר העולם יגיע עם ערכת השבבים Exynos מתוצרת סמסונג, שכזכור אכזבה לא מעט רוכשים בשל פערי הביצועים הניכרים. עוד הוא יגיע עם 12 גיגה זיכרון RAM ו-256 או 512 גיגה לאחסון פנימי. הסמארטפון יגיע עם תמיכה בקישורית דור חמש, כך שנראה כי גם הדגם שיגיע לישראל במהלך השנה, יתמוך בטכנולוגיה לכשתושק בישראל.

מערך הצילום כולל מצלמה קדמית מעל המסך החיצוני של 10 מגה פיקסל, כשאותו חיישן צילום נמצא גם בצד המסך הפרוס. מערך הצילום האחורי כולל 3 חיישני צילום: חיישן 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה של 123 מעלות, חיישן של 12 מגה -פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8 לצילום בתנאי תאורה מאתגרים, וחיישן טלפוטו 12 מגה-פיקסל לזום אופטי של פי שניים.

galaxy z fold 2. יח״צ,
מסך משני בגודל של 6.2 אינץ׳/יח״צ

את הסמארטפון מפעילה סוללה בקיבולת 4,500 מיליאמפר-שעה, עם תמיכה בהטענה מהירה חוטית ואלחוטית, ואפשרות להטענת סמארטפונים אחרים. ה-Fold 2 יגיע עם אנדרואיד 10 ויכלול קורא טביעות אצבע בתוך כפתור הכיבוי, תמיכה בסים וירטואלי, ותמיכה באינטרנט אלחוטי בתקן ax. מועד ההשקה בישראל טרם נקבע, וכך גם מחירו, אך הערכות זהירות מצביעות על כך שלא צפויה להיות בשורה במחיר, משמע את ה-Z Fold 2 ניתן יהיה לרכוש תמורת 7,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully