וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הרבה פינוקים: כך חזרו לבית הספר ילדי עובדי ההיי-טק

4.9.2020 / 8:30

בהיי-טק מחפשים סיבה למסיבה, אך נראה כי הקורונה גרמה לחברות לחשוב מחוץ לקופסה ולהמציא את הפינוקים מחדש. בימים כתיקונם, לקראת החזרה לבית הספר, חברות ההיי-טק מקיימות ימי גיבוש עם ילדי העובדים. עם זאת, בעקבות המגבלות, החברות נאלצו לחשוב על הטבות מחוץ לקופסה

ShutterStock

שנת הלימודים תשפ"א נפתחה השבוע, כשהיא מלווה בלא מעט אתגרים של ריחוק חברתי, למידה מרחוק ועוד. למעשה, שנת הלימודים הנוכחית נפתחת במתכונת שטרם נראתה בישראל. בחברות ההיי-טק ידועים בתנאים המפנקים והדאגה של החברה לעובדים ומשפחותיהם. בימים כתיקונם, החברות נערכות עם ימי גיבוש ביחד עם ילדי העובדים. עם זאת, בעקבות המגבלות הנוכחיות, החברות נאלצו לחשוב מחוץ לקופסה ולדאוג לילדי העובדים, רק מרחוק. כך ילדי עובדי ההיי-טק פתחו את שנת הלימודים תש"פא.

ילדי פיליפס: מוכנים לכיתה א'

כמדי שנה, חברת פיליפס ישראל, מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, מלווה את ילדי העובדים העולים לכיתה א'. בחברה נענו לאתגרי התקופה וקיימו השנה את האירוע באופן מקוון עם שלל פינוקים ופעילויות מהנות כמו הופעה פרטית וסדנת יצירה אשר הועברו בלייב.

ילדי העובדים אשר השתתפו באירוע נהנו מזמן איכות אומנותי בסדנת יצירה מקוונת עם כוכב הרשת לאון שניידרובסקי. בנוסף, הילדים צפו בלייב במופע אינטראקטיבי בשם "אספון - גיבור האלף בית" עם אסף אשתר, אשר במהלך המופע גם ענה על שאלות הילדים שנשלחו למייל ייעודי ונאספו במהלך חופשת הקיץ. כמו כן, כל אחד מהילדים קיבל שי אישי לבחירה מבין מגוון שוברי מתנה לרכישת ציוד לבית הספר. ערן מאייר, סמנכ"ל הכספים של פיליפס, עלה לשידור ובירך את ילדי העובדים אשר עולים לכיתה א', ביניהם גם בתו.

פיליפס כיתה א׳. צילום מסך, צילום מסך
אירוע מקוון עם כוכבי רשת ומופעים בלייב/צילום מסך, צילום מסך

Gett: ערכת חזרה לבית ספר אישית

חודש אוגוסט הוקדש לילדי העובדים שמתחילים בקרוב את שנת הלימודים החדשה. במהלך חופשת הקיץ, נהנו הילדים ממגוון פעילויות שהועברו ב-Zoom, החל מסדנאות עם כוכבי ערוץ הופ לקטנים ועד לסדנת TIKTOK לשכבת הגילאים הגדולה יותר. בנוסף, המשיכה החברה עם מסורת ציון המאורע המרגש של ילדי העובדים העולים לכיתה א', בה בחרו הילדים את התיק המועדף עליהם מתוך המגוון הרחב של רשת "קל גב". בנוסף לכך, כל ילד קיבל קופסת אוכל מעוצבת, ערכת כלי כתיבה, בקבוק שתייה וכמובן מערכת שעות ממותגת Gett. היות ולא יכלו בחברה לציין את המאורע במשרדים, המארזים נשלחו בהפתעה אל ילדי העובדים אשר התרגשו מאוד מהמחווה.

עומר gett. יח״צ,
ערכת חזרה לבית ספר אישית/יח״צ

אלמנטור: אריזת גלידה משפחתית וחולצות עם ערכת ציור

בחברת אלמנטור כל עובדי החברה קיבלו לבתיהם משלוח עם אריזת גלידה משפחתית, כדי לחגוג את סוף הקיץ. עובדים שילדיהם עולים לכיתה א' קיבלו גם חולצות עם ערכת ציור המאפשרת לצייר ולעצב את החולצה באופן אישי כפעילות משפחתית.

אלמנטור חזרה לבית הספר. יח״צ,
אריזת גלידה משפחתית וחולצות עם ערכת ציור/יח״צ

גארדיקור: קופסת אוכל לילדים עם עובדות ומשפטי השראה

בגלל הקורונה קופסאות אוכל אישיות חשובות השנה יותר מתמיד. בחברת הסייבר גארדיקור עיצבו ערכות של קופסת אוכל לילדים העשויה מסיליקון ובתוכן 42 כרטיסיות של עובדות ומשפטי השראה שאפשר לקרוא בכל יום. למשל על השמות ששקלו לתת לארץ ישראל לפני שבחרו בשם הסופי, או איזה כוכב לכת הוא הגדול ביותר במערכת השמש. בנוסף אספו תרומות וציוד בחברה כדי לרכוש תיקים וכלי כתיבה לילדי עמותת יוניטף.

גארדיקור חזרה לבית הספר. יח״צ,
קופסאות אוכל לילדים עם עובדות ומשפטי השראה/יח״צ

GONG: חבילות מפנקות ומאובזרות

בחברת GONG ישראל מתכוננים 120 עובדי ועובדות צוות הפיתוח בישראל, לקראת שנת הלימודים החדשה ובמיוחד לקראת כיתה א'. החברה הכינה חבילות מפנקות ומאובזרות לילדי כיתה א' ולשאר ילדי בית הספר בתוך החבילות ברכה ומגוון ציוד ממותג שתלמידים ותלמידות זקוקים לו לבית הספר.

Gong חזרה לבית הספר. יח״צ,
חבילות מפנקות ומאובזרות לחוזרים לבית הספר/יח״צ

נטורל אינטליג'נס: מגוון מתנות לילדים שחוזרים לבית הספר ולמתגייסים לצה"ל

חברת נטורל אינטליג'נס הישראלית, החליטה לפנק את ילדי עובדי החברה העולים לכיתה א', עם מגוון מתנות: לוח שנה אישי, מדבקות אישיות, תיק אוכל אופנתי לילדים, קלמר ועוד. בנוסף, גם בני ובנות עובדי החברה, המתגייסים ומתגייסות לצבא ההגנה לישראל, קיבלו חבילה עם ציוד הכרחי על מנת לעבור את הטירונות בקלות. נטורל אינטליג'נס הישראלית, מובילה עולמית בתחום ההשוואות, בעלת אתרי השוואות מובילים ומרקט פלייס, המשרתת מילוני צרכנים בעולם בכל יום ועוזרת להם לקבל החלטות מושכלות במהירות.

נטורל אינטלג׳נס. יח״צ,
מגוון מתנות לילדים שחוזרים לבית הספר ולמתגייסים לצה״ל/יח״צ

Fiverr: מארזים מיוחדים

בחברת Fiverr, העניקו לילדי העובדים העולים לכיתה א' מתנה הכוללת בקבוק שתיה, קופסת אוכל, תיק בד ואוזניות. על התיק, הבקבוק והקופסה אמני Fiverr איירו ציור של כל ילד בדמות Super Hero.
חברת Fiverr, שמה לעצמה מטרה לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. הפלטפורמה של Fiverr מחברת בין עסקים בכל הגדלים לבין פרילנסרים המציעים שירותים דיגיטליים ב- 400 קטגוריות ושמונה ורטיקליים ביניהם עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי, תכנות, וידאו, אנימציה ועוד.

fiverr חוזרים לבית הספר. יח״צ,
מארזים מיוחדים לחוזרים לבית הספר/יח״צ

קבוצת מלם תים: מלווה כמדי שנה את ילדי העובדים העולים לכיתה א'

גם השנה העניקה קבוצת מלם תים תשומת לב מיוחדת לילדי העובדים העולים לכיתה א', אם כי בהתאם לנסיבות הקורונה, הפעילות התקיימה בזום ובבתים. אל בתי העובדים הגיעו שליחים, אשר הביאו לילדים שתי קופסאות מתנה ארוזות ויפות. האחת כללה את כל מה שהם צריכים ליומם הראשון בבית הספר ובשנייה ערכה מיוחדת שכללה ציוד וכלים לסדנת מדע מדליקה לילדים.

יומיים לאחר הגעת השליחים המיוחדים, התקיים אירוע חגיגי בזום, במסגרתו בירך אודי וינטרוב, מנכ"ל מלם תים, את הילדים והוריהם והדגיש את המחויבות של קבוצת מלם תים לעובדים ולמשפחותיהם, גם בתקופה מאתגרת זו, בה הקשר מתבצע בעיקר מרחוק. לפניו, איחלה לילדים דורית בר, סמנכ"לית משאבי האנוש, הצלחה רבה בדרכם החדשה והמאתגרת. גולת הכותרת של האירוע - מופע של 'דוקטור מולקולה' עם השתתפות הילדים בעזרת ציוד המדענים אותו קיבלו בחבילת ההפתעה.

דר מולקולה מלם תים. יח״צ,
סדנת מדע מדליקה לילדים/יח״צ

פורסקאוט: הפעילות לילדי כיתה א' עברה לאונליין

בחברת הסייבר פורסקאוט, המובילה באבטחת "הארגון של הדברים" (Enterprise of Things), משתדלים להתאים את עצמם לצרכים המשתנים של משפחות העובדים וילדיהם. מזה מספר שנים מובילה מחלקת ה-HR של פורסקאוט את הפעילות סביב הילדים העולים לכיתה א', אולם השנה בעקבות הקורונה והריחוק החברתי המתחייב, עברה הפעילות המרכזית לאונליין ובמקום להגיע למשרדים, לחגוג את הרגע המרגש ולקבל ערכות מותאמות אישית, בוחרים הילדים את המתנות מתוך אתר מתנות מיוחד שנבנה בשיתוף פעולה עם BUYME. בין המתנות האופציונליות - שוברי מתנה לרכישת ציוד לבית הספר והפעלות שונות.

ילדי כיתה א׳ פורסקאוט. יח״צ,
ילדי כיתה א׳ פורסקאוט/יח״צ

Argus: ערכת חזרה ללימודים אישית

בחברת הסייבר בתחום הרכב Argus שלחו לכל ילדי העובדים ערכת חזרה ללימודים אישית עליה שמו הפרטי, שכוללת מחברות, מערכת שעות, מדבקות עם שם הילד, קלמר וקופסת אוכל.

ארגוס חוזרים לבית הספר. יח״צ,
ערכת חזרה ללימודים/יח״צ

Chegg Israel: אוטו גלידה שהגיע עד לבית העובדים

במרכז הפיתוח הישראלי של חברת Chegg האמריקאית שמפתחת שירותי למידה לסטודנטים שחוסכים להם זמן וכסף ומנגישה את ההשכלה הגבוהה בחרו בדרך יצירתית לחגוג עם ילדי העובדים את שנת הלימודים החדשה. בחברה שלחו אוטו גלידה, כמו בימים הטובים, שהגיע עד לבית העובדים, פינק אותם בגלידות וכחלק מהביקור המיוחד, העניקו נציגי החברה לילדים תיקי גב לקראת שנת הלימודים החדשה.

אוטו גלידה chegg. יח״צ,
אוטו גלידה שהגיע עד לבית העובדים/יח״צ

Caja Robotics: ערכה אישית לילדי עובדים

בחברת Caja Robotics המפתחת פיתרון רובוטי שמורכב מתוכנה המפעילה רובוטים אשר הופכים מרכזים לוגיסטיים מסורתיים לאוטומטיים שלחו ערכה אישית לילדי העובדים שעולים לכיתה א'. הערכה כללה מספר מתנות ממותגות עם שם הילד, בהן קופסת אוכל, בקבוק, פלייסמנט, מדבקות ומחברות.

ילדי עובדי caja חוזרים לבית הספר. יח״צ,
ערכה אישית לילדי עובדים/יח״צ

Kaltura: אתר מיוחד לילדי העובדים בו יוכלו לבחור מתנה לקראת שנת הלימודים

לקראת שנת הלימודים החדשה והחזרה לבית ספר חברת Kaltura, מהחברות הגדולות בעולם לניהול וידיאו בארגונים, המעסיקה 500 עובדים במשרדים בישראל, ארה"ב ואירופה, הנגישה אתר מיוחד לילדי העובדים בו יוכלו לבחור מתנה לקראת שנת הלימודים החדשה על חשבון החברה. בין האופציות יכלו הילדים לבחור מגוון מארזים הכוללים קלמרים, טושים, בקבוק שתיה מחברות ועוד שנשלחו ישירות לבתיהם

Perion: יום מיוחד לילדי העובדים העולים לכיתה א'

בחברת פריון (Perion), הפועלת בתחומי הפרסום הדיגיטלי וטכנולוגיות החיפוש, ערכו יום מיוחד לילדי העובדים העולים לכיתה א', אותו קיימו בספארי יחד עם ההורים. כל אחד מהילדים קיבל ילקוט לקראת תחילת הלימודים, ולאחר טקס קצר יצאו לסיור "ספארי בין ערביים", עם רכבת הספארי. בנוסף, כל ילד וילדה קיבלו שקית נשנושים אישית ליום הספארי, יחד עם בקבוק מים אישי.

Cybereason: ילקוטים במתנה והרצאה לקראת תחילת שנת הלימודים

בחברת הסייבר ההגנתי, סייבריזן, שמפתחת מערכת האוספת מידע מכל תחנות הקצה בארגון, מחשבים ושרתים, ומנתחת את פעולותיהן, התקיימה פעילות חגיגית לקראת פתיחת שנת הלימודים. ילדי העובדים שעולים לכתה א' קיבלו ילקוטים במתנה. העובדים והעובדות, הורי הילדים, זכו לשמוע הרצאה מרתקת מהאחת והיחידה סופר נני, מיכל דליות, לקראת תחילת שנת הלימודים. בהתאם לתקופה זו, ההרצאה נערכה דרך הזום.

Veifone: תיק ללימודים ותמונה ייחודית למזכרת

בחברת וריפון המספקת פתרונות תשלום וסליקה היוצרים סביבה קמעונאית חכמה, ומפעילה מסופי תשלום במגוון גדול של עסקים ברחבי הארץ, הגיעו במיוחד לבתי העובדים שילדיהם עולים לכיתה א', וחילקו לכל אחד מהילדים תיק ללימודים שבחרו מראש ויצרו תמונה ייחודית למזכרת.

ילדי העובדים וריפון. באדיבות וריפון,
תיק ללימודים במתנה ותמונה למזכרת/באדיבות וריפון

Cato Networks: תיק גב וערכה אישית מיוחדת

בחברת קייטו נטווורקס (Cato Networks) הפועלת בתחום התקשורת בענן, העניקו לכל אחד מילדי העובדים העולים לכיתה א', רגע לפני שהם דורכים בשער בית הספר לראשונה, תיק גב וערכה אישית מיוחדת, שיתחילו את הדרך הזו בחיוך.

קייטו נטוורקס חוזרים לבית הספר. יח״צ,
תיק גב וערכה אישית מיוחדת/יח״צ

בזק אונליין: ערכת חזרה לבית הספר בשווי מאות שקלים

בחברת בזק אונליין, מהשחקניות המובילות בשוק המוקדים הטלפוניים בישראל, המונה כ- 2,700 עובדים, החליטו לפנק את העובדים שילדיהם עולים לכיתה א' בערכת חזרה לבית הספר ממותגת בשווי של מאות שקלים. הערכה כוללת תיק גב טרולי ממותג ומארז כלי כתיבה הכולל קלמר כפול, עפרונות, טושים צבעוניים ועוד.

בזק אונליין. יח״צ,
ערכת חזרה לבית הספר/יח״צ

קבוצת טלדור: שובר לרכישת ציוד לבית הספר

קבוצת טלדור, מהשחקניות המובילות בשוק ה- IT בישראל, המונה כ- 2,500 עובדים, החליטה לפתוח את שנת הלימודים במתן שי לעובדים שילדיהם עולים לכיתה א', הכולל שובר לרשת קרביץ' לרכישת ציוד לבית הספר ומבחנת סוכריות ממותגת שתמתיק את החזרה ללימודים. מדי שנה, נוהגת הנהלת החברה לקיים אירוע מושקע לעובדים ולמשפחותיהם לקראת החזרה לבית הספר הכולל קבלת פנים, הפנינג מושקע ופעילות מהנה, השנה בגלל מגבלות הקורונה נבצר ממנה לעשות כן, ובמקום זאת ייהנו העובדים וילדיהם מהשי המפנק.

הפנינג טלדור. יח״צ,
שובר לרכישת ציוד לבית הספר/יח״צ

סייפבריצ': מתנה אישית לכל ילדי העבודים

לקראת החזרה ללימודים חברת סייפבריצ', סטארט-אפ בתחום הסייבר סקיוריטי המאפשר לכל ארגון למדוד את מידת המוגנות שלו מפני התקפות האקרים, על ידי סימולציות אוטומטיות ומתמשכות של מתקפות סייבר, מציין את תחילת הלימודים עם מתנה אישית לכל ילדי העבודים והכינו להם בקבוקי מים מודפסים עם השמות שלהם. בגלל מגבלות הקורונה נאלצו לא לקיים השנה את יום הילדים המסורתי והכיפי במשרדי החברה, והם מקוים שיוכלו לחזור למסורת המקסימה הזו בקיץ הבא.

מארז סייפבריץ׳. יח״צ,
מתנה אישית לכל ילדי העובדים/יח״צ
  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully