וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשעולם הגיימינג מגוייס לטובת קמפיין הבחירות בארה"ב

4.9.2020 / 9:29

ג'ו ביידן, מועמד לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית, החל לגייס את המשחק "אנימל קרוסינג" המצליח של נינטנדו. במשחק של ענקית הגיימינג היפנית, לכל אחד אי משלו שהוא יכול לעצב אותו. כחלק מקמפיין הבחירות, במטה ביידן הוסיפו שלטים, אותם כל בעל אי יוכל להוסיף שלט תומך

המשחק אנימל קרוסינג/נינטנדו סוויץ׳

המשחק Animal Crossing של נינטנדו הושק לפני חמישה חודשים, וזכה לכותרות מחמיאות כשהוא מאפשר "לעבור" לאי טרופי בודד, לבנות יישוב ולהיפגש עם חברים בצורה מקוונת. המשחק שירת כבר את המפגינים בהונג קונג, על רקע כוונת סין לחוקק "חוק ביטחון לאומי" חדש. עוד דווח כי מובטלים השתמשו במשחק כדי להרוויח כסף אמיתי, כשהם מוכרים את המטבעות הווירטואלים. אך כעת נראה כי נמצא השימוש החדשני ביותר במשחק: ג'ו ביידן, המועמד לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית, רתם את המשחק לטובת קמפיין הבחירות שמנהל.

הקמפיין לנשיאות של ג'ו ביידן מציג סדרה של שלטי חצר וירטואליים המיועדים להצגה באיים שבתוך המשחק "אנימל קרוסינג" שזמין בקונסולת נינטנדו סוויץ'. בקמפיין של ביידן החלו לפרסם ארבעה שלטים וירטואליים שזמינים לשימוש על ידי השחקנים, כשהם יכולים למקם אותם באי שלהם, כששאר השחקנים יכולים לצפות בשלטי התמיכה. בין השלטים ניתן למצוא "ביידן האריס", "צוות ג'ו", ואפילו "JOE" בצבעי קשת, עבור הקהילה הלהט"בית. הקמפיין לנשיאות ארצות הברית הנוכחי מוציא מהמתמודדים צדדים יצירתיים שטרם נראו: כך לדוגמה, טראמפ ניסה לרתום את טיקטוק, Snap אינסטגרם ופייסבוק, אך קיבל כתף קרה מצד הצעירים שזעמו.

animal crossing. צילום מסך, צילום מסך
השלטים של ביידן אותם ניתן להוסיף לאי באנימל קרוסינג/צילום מסך, צילום מסך

מאז תחילת פרוץ מגפת הקורונה בעולם ובדגש על ארצות הברית, המתמודדים לנשיאות 2020 נאלצו להתאים את קמפיין הבחירות למגבלות הקיימות. במקום עצרות, נאומים ציבוריים ופגישות עם הציבור, הצוותים נדרשו לייצר אינטראקציה עם הציבור בצורה מקוונת. כך לדוגמה, הצוות של ביידן בחר באירועים וגיוס תרומות בשידור חי, לצד הפקות וראיונות רחוקים חברתית.

המשחק "אנימל קרוסינג" זכה להצלחה אדירה, כשהוא מונה מיליוני משתמשים בארצות הברית. "אנימל קרוסינג הוא פלטפורמה דינמית, מגוונת ועוצמתית המפגישה קהילות מרחבי העולם. זוהי הזדמנות חדשה ומלהיבה לקמפיין שלנו לעסוק ולחבר בין תומכי ביידן-האריס בזמן שהם בונים ומקשטים את האיים שלהם", אמר כריסטיאן טום, מנהל השותפויות הדיגיטליות של קמפיין ביידן, בתגובה לאתר The Verge. "בזמן שאנחנו מתקרבים לבחירות בנובמבר, אנחנו מחפשים דרכים חדשות ויצירתיות לפגוש את המצביעים איפה שהם נמצאים, ולקרב את תומכינו".

  • עוד באותו נושא:
  • נינטנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully