וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ מתעדכנת: תשיק את עדכון "מצב חופשה" לאנדרואיד

אלדד מטמון, The Verifier

6.9.2020 / 8:05

משתמשי אנדרואיד? הרווחתם. עדכון חדש לווטסאפ דלף לרשת ונראה שהוא יביא לראשונה לאנדרואיד מספר פונקציות חדשות כמו. "מצב חופשה", שיפורי עיצוב "הסטורי של הווטסאפ" ועוד. כל הפרטים על העדכון הצפוי

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

אפליקציית המסרים הפופולרית ווטסאפ (WhatsApp) ממשיכה לעבוד כרגיל (כשהיא לא נופלת) ולהתאים את עצמה לחיי היום יום שלנו. הפעם בגרסת הבטא ששיחררה החברה, נמצאו שוב עדויות כי החברה חזרה לעבוד על "מצב חופשה" (Vacation Mode) למשתמשי אנדרואיד, לצד שיפורי עיצוב בכל הקשור לשליחת תמונות והעלאתן לסטטוס, או איך שכולם קוראים לו - ה"סטורי של הווטסאפ".

את מצב החופש כבר ראינו לראשונה לפני כשנתיים כאשר שוחררה גרסת הבטא למכשירי iOS. כשנה לאחר מכן החלה החברה לפתח את הפיצ'ר עבור משתמשי אנדרואיד אך לאחר זמן מה הפיתוח נפסק, עד לימים אלה. בגרסאת הבטא האחרונה ששוחררה לחנות האפליקציות של גוגל, הבחין Wabetainfo, זה שעוקב אחרי כל פסיק וצעד של האפליקצייה הפופולרית, כי החברה החזירה לפיתוח את מצב החופשה לצד פיצ'ר נוסף שמיישר קו עם האפליקציות האחיות - אינסטגרם ופייסבוק.

מצב "חופשה"

כאמור, מצב החופשה מאפשר למעשה להשתיק קבוצות ששלחנו לארכיון. נכון לעכשיו, כל צ'אט שנעביר לארכיון, גם אם זו קבוצה, יחזור לרשימת הצ'אטים ותתריע כשמישהו ישלח הודעה. מצב חופשה מונע את הסיטואציה הזו ומשאיר את אותו צ'אט מושתק.

בבטא החדשה שיצאה נראה שווטסאפ ביצעה כמה שיפורים למצב החדש ומרגע הפעלת הפיצ'ר, כל צ'אט שיחזור מהארכיון, יחזור תחת סקטור חדש בתפריט הצ'אטים שייקרא "צ'אטים מהארכיון". בלחיצה על כל אחד מהצ'אטים האלה יתגלה תפריט נוסף של "התראות", בו תוכלו לשלוט אם אתם רוצה לקבל התראה על כל הודעה חדשה באותו צ'אט, וכן גם לסמן שהצ'אט ייעלם בצורה אוטומטית אם לא נעשתה בו פעילות במשך חצי שנה.

מצב חופש בווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
ווטסאפ מתעדכנת, בדרך להשיק את מצב ״חופשה״ ולשפר את עיצוב הממשק/צילום מסך, צילום מסך

שיפור יכולות העיצוב

את הפיצ'ר הבא אתם כנראה מכירים מאינסטגרם או פייסבוק כשאתם מעלים תמונה חדשה לסטורי. בעדכון הבטא התגלו גם קווי מתאר המאפשרים לכם למקם תוספות על התמונות בצורה קלה יותר. כך לדוגמה, אם העליתם תמונה ב'סטטוס' (הסטורי של ווטסאפ, זוכרים?) או אם שלחת תמונה למישהו בצ'אט, במידה ותרצו להוסיף סמיילי או גיף או כל דבר אחר על גבי התמונה, תוכלו למקם את האובייקט בצורה ישרה באמצעות קווי המתאר שיתווספו.

הכתבה פורסמה לראשונה ב-The Verifier

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully