וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה עוד סיבה לא להצטרף לקבוצות בווטסאפ

נוזקה חדשה גורמת לאפליקציה לקרוס דרך הודעה עם תווים מוזרים. בדרך כלל המקור הוא זרים שאינם באנשי הקשר שלכם, ועל כן יש להגביל את האנשים המורשים לצרף אתכם לקבוצות. כך תעשו את זה

מצב חושך בווטסאפ/יח"צ

העובדה שיש מסרים שנשלחים ועלולים לגרום לווטסאפ שלכם לקרוס לא חדשה. הנוזקה החדשה מגיעה, על פי הבלוג האמין WABetaInfo, מכיוון הודעה תמימה למראה שנשלחת, כביכול, מאחד מאנשי הקשר שלכם. היא כוללת אותיות ומאפיינים לא ממש ברורים או מוכרים. ברגע שפתחתם את ההודעה וקראתם אותה (שימו לב, לא מדובר בקובץ, פשוט צריך לקרוא את ההודעה - האפליקציה שלכם תקפא. מאותו רגע תכבו, תדליקו, שוב תכבו ושוב תדליקו - לא יעזור, הווטסאפ שלכם כבר לא יחזור לעבוד.

ווטסאפ לוגו. AP, AP
לנסות ככל האפשר לזהות את ההודעה לפני שפותחים אותה/AP, AP

עדיין לא נמצא פיתרון לבעיה החדשה, כך שכדאי לכם לנסות לבדוק ששום דבר לא חשוד עוד בטרם פתחתם את ההודעה. אם בכל זאת פתחתם והנזק נעשה, הדבר הראשון שתעשו הוא לחסום את איש הקשר שממנו קיבלתם את המסר המוזר ולעדכן אותו שהוא נשלח ממנו. הדבר השני הוא לבדוק שלא צורפתם לקבוצה כנגד רצונכם, משום שהקבוצות הללו הן הרבה פעמים מקור הבעיה בגלל התפוצה הרחבה. תוכלו לעשות זאת אם תלכו ל"הגדרות-חשבון-פרטיות-קבוצות" ולשנות מ"כולם" ל"אנשי הקשר שלי". לאחר מכן הסירו את האפליקציה, כבו והדליקו את המכשיר והתקינו מחדש.

לכאורה, לא מדובר בנוזקה משמעותית, אבל צריך לזכור שיש לכם גם הודעות משמעותיות בחשבון, ואם הן לא יגובו תאבדו אותן. לכן, חשוב לבצע גיבוי דרך "הגדרות-צ'אטים-גיבוי צ'אטים".

וחוץ מזה, אנשים שבלי ידיעתכם מצרפים אתכם לקבוצות בכלל וכאלה שאינם באנשי הקשר שלכם בפרט הם שנואים, אבל זה כבר לא ממש קשור.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully