וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח ישראלי: הסמארטפון ישדרג את עצמו באמצעות אפליקציה

יישום חדשני של חברת TestM מאפשר לכל בעל סמארטפון לקבל הצעת מחיר לשדרוג, המבוססת על אבחון עצמי של מצבו המכני בזמן אמת. "מעתה כל אחד יוכל לדעת כמה שווה הסמארטפון שלו בלי לצאת לשופינג"

בווידאיו:טראמפ חתם על צו נשיאותי האוסר על עסקאות עם בעלי אפליקציית "טיקטוק"/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

התסריט הבא מוכר כמעט לכל אחד: דגם הסמארטפון החדש הגיע לישראל והרצון לשדרג כבר מדגדג בארנק. בדיוק כאן מתחיל מסע הייסורים בין ספקיות הסלולאר השונות, במטרה לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר עבור הסמארטפון הקיים. מיותר לציין שרובן ככולן יציעו מחיר נמוך יותר משוויו האמיתי. והלקוח, שסבור שהמכשיר שברשותו במצב מצוין לא ממש מבין מדוע שוויו נחתך, נאלץ להתמודד עם הוצאה כספית גבוהה יותר ברכישת הסמארטפון החדש.

כעת, יישום ישראלי חדש שפיתחה חברת TestM ישים סוף לסאגה הזאת ויאפשר לכל בעל סמארטפון לבצע בדיקה מכנית עצמית מרחוק, בסופה תוצג הצעת מחיר מותאמת לשדרוג, המבוססת על מצבו של הסמארטפון בזמן אמת. הטכנולוגיה החדשנית, שתציג רשימת דגמים חדשים ואת הפרשי העלויות הנדרשים לצורך רכישת המכשיר החדש, תהיה זמינה לכלל הלקוחות ולכלל הסמארטפונים הקיימים בשוק, כאשר צורת החישוב של הצעת המחיר תתבצע לפי פרמטרים של חברות הסלולאר השונות.

אפליקציית TESTM. יחצ,
לבדוק באופן עצמאי בלי כאבי ראש. TestM/יחצ

הטכנולוגיה אף תדע לזהות סמארטפונים עם תקלה קריטית, ותיידע את בעליהם כי לא יהיה ניתן לבצע שדרוג, טרם תיקון התקלות. "מדובר בפתרון שיגדיל משמעותית את שביעות רצונם של הצרכנים מהליך השדרוג וייעל אותו באמצעות מניעת הונאות וטעויות אנוש, חסכון בזמן ובעלויות", אמר אומר דורון גוהר, מנכ"ל TestM, והוסיף: "מעתה כל אחד יוכל לדעת כמה שווה הסמארטפון שלו בלי לצאת לשופינג".

היישום החדש הוא המשך לפיתוח נוסף של חברת TestM בשיתוף עם חברת פלאפון, שמאפשר לכל צרכן לבדוק את מכשיר הסמארטפון שלו באופן עצמאי, לקבל אומדן על מצבו המכני ולהצטרף לשירות תיקונים. הממשק החדשני, שכבר נמכר והוטמע בכמה חברות סלולאר וביטוח בחו"ל, מבצע אבחון עצמי מרחוק באמצעות 40 בדיקות שונות לרכיבי התוכנה והחומרה שנמצאים בכל טלפון נייד. בסיומו הוא מאפשר ללקוח לקבל הצעת מחיר לביטוח או לשירות תיקונים המבוססת על תקינותו של הטלפון בזמן אמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully