וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאגת פורטנייט: אפל הגישה תביעה נגדית נגד Epic

הקרב המכוער נמשך. בעוד אפיק תובעת שאפל תחזיר אותה לחנות, האחרונה הגישה תביעה נגדית: "התעלמות מכל הרווחים וההטבות שפורטנייט קיבלה מהשהות באפסטור"

עריכה: דפי מקל

סאגת פורטנייט לא הולכת לשום מקום. לאחר שאפל וגוגל הסירו את המשחק מהחנויות, ובעקבות התביעה של יצרנית פורטנייט, Epic Games, הגישה אפל תביעה נגדית על הפרת חוזה. כזכור, הסיפור החל כשאפיק אפשרה לגיימרים לרכוש מטבעות משחק ישירות דרכה, במקום לעשות זאת דרך החנויות. הקרב, שהיה מכוער ממילא, הפך למכוער עוד יותר בהמשך, כשאפל וגוגל הסירו את המשחק מהחנויות והורידו גם אפשרויות עדכון.

פורטנייט עונה 2. יח״צ,
לא נראה שזה ייגמר בטוב/יח״צ

"אף על פי שאפיק מציירת את עצמה כרובין הוד תאגידי, בסופו של דבר זו חברה על מולטי-מיליארד דולר, שפשוט רוצה לא לשלם כלום על הזכויות וההטבות של חנות האפליקציות", נכתב בכתב התביעה של אפל. עוד נטען שם, כי אפיק הרוויחה יותר מ-600 מיליון דולר כתוצאה משהייתה באפסטור, וכעת מבקשת מבית המשפט "פרס על הפרה והתעלמות מכל ההכנסות, הרווחים וההטבות שקיבלה בגין התקופה הזאת".

אפיק ביקשה ביום שישי מבית המשפט לקבוע כי אפל תחזיר אותה לחנות האפליקציות, בטענה כי מדובר במהלך נקמה שיפגום קשות בחברה. מספר המשתמשים היומי ירד, לטענת אפיק, בכ-60 אחוז. לפני כן הורה בית המשפט לאפל שלא לחסום את סביבת הפיתוח של אפיק. שוויה של אפיק עומד על 17.3 מיליארד דולר, "קצת" פחות מזה של אפל, שחזרה אל מתחת לשני טריליון הדולר בעקבות הדעיכה בוול סטריט בימים האחרונים, וכעת שוויה עומד רק על 1.96 טריליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully