וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו יש גם מכונת כביסה עם בינה מלאכותית. איך זה עובד?

חברת LG השיקה את סדרת מכונות הכביסה "The Brain", עם טכנולוגיית בינה מלאכותית AI DDמהפכנית לזיהוי סוג הבגד, המתאימה אוטומטית את דפוס הכביסה הנכון ביותר עבורו

mrshinchhome

המותג הבינלאומי LG וחברת ברימאג, היבואנית הרשמית בישראל של המוצרים, משיקות בישראל את Brain, סדרת מכונות כביסה חדשניות עם בינה מלאכותית.

מכונות הכביסה של LG עובדות עם מערכת ה-Direct Drive - הנעה ישירה, שבה המנוע מסובב את תוף מכונת הכביסה ישירות ללא רצועה המחברת בין המנוע לתוף. מכונות הכביסה מהסדרה החדשה של LG, מגיעות עם AI DD - שילוב של הנעה ישירה ובינה מלאכותית. המכונות ניזונות ממאגר נתונים חכם המכיל מעל ל-20,000 פריטי מידע, מזהות את סוג הבד שהוכנס ומציעות את דפוס הכביסה הטוב ביותר בהתבסס על סוג הבד שהוכנס.

טכנולוגיית זיהוי הבגדים של סדרת מכונות הכביסה החדשות מצמצמת, לטענת LG, את הנזק שיכול להגרם לבגד בשיעור של עד 18% בהשוואה למכונות כביסה רגילות, ושומרת על הבגד לאורך זמן. סדרת מכונות הכביסה החדשות תבחין בהבדלים הקטנים שבין סוגי הבדים, ותתאים את דפוס הכביסה המיטבי לכל סוג בד.

מכונת כביסה LG עם בינה מלאכותית. יחצ,
מצמצמת את הנזק הפוטנציאלי בשיעור של עד 18 אחוז. מכונת The Brain/יחצ

אלרגנים המסתתרים בבגדים כמו קרדיות אבק ובקטריה מאיימים על הבריאות של משפחות רבות ועלולים לגרום לבעיות חמורות באף ובדרכי הנשימה. טכנולוגיית STEAM הנכללת בסדרת מכונות הכביסה החדשות של LG יכולה לסלק את קרדית האבק והאלרגנים מהכביסה ביעילות, עם שיעור חיטוי של עד 99.99%. תכונה זו משפרת את חייהם של הסובלים מאלרגיות. בין אם מדובר בבגדי תינוקות או בבגדים תחתונים, תמיד תוכלו ללבוש אותם ולהיות רגועים. פעולת הקיטור של מכונות הכביסה מהסדרה החדשה מאפשרת גם להיפטר מריחות של אוכל, עשן או זיעה, תוך שימוש בקיטור בטמפרטורה גבוהה להסרת ריחות לא נעימים מהבגדים . כמו כן, החדירה העדינה של הקיטור עוזרת לשמור על סיבי הבד, לצמצם את הקמטים ולהפוך את הבד לחלק יותר וקל יותר לטיפול.

סדרת מכונות הכביסה החדשות של LG קיבלה שדרוג מיוחד של מערכת תלת ממדית עם 4 מתזים, אשר מאיצה את קצב וכמות זרימת המים למכונות הכביסה כמו גם את המסת אבקת הכביסה. זאת בזמן שלמכונות כביסה קונבנציונליות יש רק שני מתזי מים. סדרת מכונות הכביסה החדשות של LG גם משלבת בין תוף העשויים מפלדת אל חלד וכנפיים פנימיות הממוקמות בתוך התוף המגבירות את אפקטיביות פעולת הכביסה. על מנת לתת מענה לאורח החיים העירוני והעמוס, פעולת TurboWash 360° מקצרת ביעילות את תהליך הכביסה ל-39 דקות בלבד.

מכונות הכביסה מהסדרה החדשה מגיעות עם דלת אלגנטית מזכוכית מחוסמת, עמידה וחסינה מפני שריטות. התוף והכנפיים הפנימיות עשויים מפלדת האלחלד חפים מסימני מים, מה שפותר את בעיית הצטברות העובש במקומות נסתרים.. כמו כן מכונות הכביסה מהלין החדש מכילות נפח כביסה גדול יותר ללא שינוי במימדים החיצוניים של המכונה. לדוגמא מכונת כביסה מהליין החדש בנפח 10.5 ק"ג באותם מימדים של מכונות כביסה בנפחים קטנים יותר .

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

דגמים ומחירים לצרכן

  • דגם F1409SW (משקל עד תשעה ק"ג)- מחיר מומלץ לצרכן 3,290 שקל
  • דגם F16105S (משקל עד 10.5 ק"ג) - מחיר מומלץ צרכן 4,490 שקל
  • דגם F1612SBS (משקל עד 12 ק"ג)- מחיר מומלץ לצרכן 5,490 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully