וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו "חתונמי", רק בגרסת הייטק

רגב גור

10.9.2020 / 0:26

השידוך בין טאבולה לאאוטבריין החל בקול תרועה ונגמר בפרידה חלושה רגע לפני המיזוג הגדול, ממש כמו בתכנית הריאליטי. מדוע זה קרה ולמה המהלך הזה נכון עבור שתיהן?

משתתפי "חתונה ממבט ראשון" 2020 (צילום: ניר פקין)

ככה זה כשמתחתנים אחרי זוגיות קצרה. בהתחלה, הכול פורח ונוצץ ואחר כך מתגלים הקשיים. זורקים את התחתונים על הרצפה, לא מדיחים את הכלים ומתעלמים מריח רע מהפה. וכך קרה גם בחתונת השנה של ההייטק הישראלי שכעת נמצאת על מדרגות הרבנות.


הסכסוך בין טאבולה, חד הקרן הישראלית, לאאוטבריין החל כשהראשונה ביקשה לשנות את תנאי העסקה שנקבעו ביניהן. השמועה אומרת שהביצועים העסקיים של החברות השתנו בתקופת ההמתנה הארוכה מדי לאישור העסקה על ידי רשויות ההגבלים.

חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
גם בעסקים, כמו בעולם הרומנטי, עדיף להיפרד לפני שהנזק הופך לגדול יותר/צילום מסך, קשת 12

שתי ענקיות התוכן הודיעו באוקטובר 2019 על מיזוג מתוקשר ומרגש, הזמינו את האורחים וכמו כל חתונה שהתבטלה במחצית השנה האחרונה החליטו גם הן לוותר על העסקה, לאחר חוסר הסכמות בנוגע לתנאים. מקורות יודעי דבר אומרים שבחודש האחרון טאבולה ביקשה לפתוח מחדש את ההסכם, לשנות את תנאי התשלום ואף לא לשלם כלל במזומן.

השנה האחרונה הייתה מצוינת לטאבולה, טובה יותר משלוש השנים האחרונות שלה גם יחד. אמנם שתי החברות מציגות רווחיות, אך טאבולה עושה ב-45 ימים את מה שאאוטבריין עושה ב-365 ימים - כלומר, יש הרגשה שטאבולה תפסה את הראש רגע לפני שבירת הכוס ואמרה לעצמה "איך לא החתמתי אותם על הסכם ממון?"

המספרים מראים שטאבולה מראה ביצועים טובים בהרבה מאאוטבריין ושהחתונה הזו קצת נועדה לכישלון מלכתחילה. 2,250 העובדים הממוזגים ייאלצו בכל זאת לשמור על ריחוק חברתי.

בעידן בו מפרסמים צמאים לפלטפורמות פרסום אחרות מגוגל ופייסבוק, טאבולה היא הרובין הוד של שמירת הרלוונטיות של המוציאים לאור, ובכלל, אדם סינגולדה מצטייר כחתן האולטימטיבי של ההייטק: הוא מוכשר, מדבר בגובה העיניים ולא מתחזר על העוגה כמו המתחרים שלו. חד קרן של ממש. בסופו של דבר, ברגע שבירת הכוס הנישואין הללו לא התאימו לו.

לסיכום: נדמה שמוטב להתחרט לפני החתונה ולא אחריה, כשכבר יש ילדים וכשהחבילה קשה מדי לפירוק. זה בדיוק מה שהולך לקרות בין השתיים. אני צופה לטאבולה הצלחה גדולה יותר ומקווה שאאוטבריין תדע להדביק את הפער. אם תעשה זאת, כל אחת תמשיך לדרכה שמחה ומאושרת.

רגב גור הוא מנכ''ל ומייסד "נרטיב", חברה לפיתוח עסקי ושיווק בארצות הברית ואנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully