וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סין תעדיף לסגור את טיקטוק מלמכור אותה לארה"ב"

בעוד הדיבורים על מכירת טיקטוק ממשיכים לצבור תאוצה, בסוכנות הידיעות רויטרס טוענים כי הממשל הסיני הטיל וטו על המהלך: "ירגישו שהמסר המועבר הוא של פחדנות והתכופפות בפני ארה"ב"

בווידאיו:טראמפ חתם על צו נשיאותי האוסר על עסקאות עם בעלי אפליקציית "טיקטוק"/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בחודשים האחרונים צפו הרבה ספקולציות ושמות אפשריים לרכישת טיקטוק. המגבלות של דונלד טראמפ והמלחמה של הממשל האמריקני גרמה לכך שתעלה, לכאורה, אפשרות אחת להמשך הפעילות של האפליקציה הפופולרית בארצות הברית - למכור את היחידה האמריקנית של חברת Bytedance. חברות כמו מיקרוסופט, וולמארט ואורקל הוזכרו כמועמדות לרכישת טיקטוק, אבל על פי דיווח שמגיע מסין לא בטוח שזה יהיה בכלל אפשרי.

טיקטוק. ShutterStock
מתי הסאגה הזאת תסתיים? כנראה שלא בקרוב/ShutterStock

בדיווח, שהגיע מסוכנות הידיעות רויטרס, נטען כי הממשל הסיני מתנגד בתוקף למכירת טיקטוק, אפילו אם המחיר שילווה לכך הוא סגירתה בארצות הברית. בכך, בעצם, מגיבים הסינים לאיום של הנשיא טראמפ, לפיו אם טיקטוק לא תימכר היא תיחסם. הסיבה לכך היא שהסינים ירגישו שהמסר שמועבר הוא פחדנות והתכופפות בפני ארצות הברית, דבר שאינם מוכנים לו, ולא רק ממניעי אגו.

מבייטדאנס נמסר כי מעולם לא הייתה התערבות של הממשל הסיני או דרישה לסגור את טיקטוק, אבל אנחנו יודעים איך הדברים בבייג'ינג עובדים. ביום שישי אמר שר החוץ של סין ז'יאו ליז'יאן כי האמריקנים מנצלים מדי את מדיניות האבטחה שלהם ו"ייעץ" להם להפסיק להפעיל לחץ על חברות זרות.

האפשרות של בייטדאנס למכור את טיקטוק עדיין קיימת גם ללא אישור הממשל, אבל אם תעשה זאת זה יקרה בלי מספר אלגוריתמים חשובים.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully