וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המתנה ארוכה: פיצ'ר האק"ג וגרסת iOS 14 זמינים בישראל

16.9.2020 / 8:21

יותר משנתיים אחרי שהפיצ'ר הוצג בישראל: יכולת האק"ג ב-Watch 4 ומעלה מגיעה לישראל. המשתמשים בעולם ובישראל יוכלו ליהנות מגרסת iOS 14, שמביאה מגוון רחב של פיצ'רים ושיפורים למערכת ההפעלה של האייפון

אחרי יותר משנתיים שפיצ'ר האק"ג הושק בארצות הברית, היום (רביעי) הוא סוף-סוף מושק בישראל. כזכור, אפל השיקה לראשונה את יכולת בדיקת אק"ג (רישום הפעילות החשמלית של הלב) ב-Watch 4. עם זאת, מאחר שמדובר בפיצ'ר רפואי שכפוף לאישורים ברחבי העולם, השקתו התעכבה ורק כיום גם המשתמשים בישראל זוכים לפיצ'ר שהציל לא מעט חיים. למרות שהתכונה עברה את אישור ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקני), האישור של של הפיצ'ר היה תלוי עד כה במשרד הבריאות, שרק בחודשים האחרונים אישר לאפל להפעיל את התכונה גם בתוך ישראל.

עד כה, כדי ליהנות ממנו, המשתמשים נדרשו להפעיל את הפיצ'ר במדינה בה הוא פועל, או לבצע פעולות מורכבות ושינויים בגרסה כדי להפעילו. מעתה כל משתמש אייפון בעל Apple Watch מדור רביעי ומעלה, יוכל בעדכון תוכנה של האייפון ל-iOS 14 ואחר כך השעון, ליהנות מהפיצ'ר החדש. במהלך האירוע, אפל הציגה מספר אנשים שהשעון הציל את חייהם, ובין היתר הודות לפיצ'ר המדובר, כך שבהחלט מדובר בבשורה של ממש.

ויש גם בשורה למשתמשי אייפון: iOS 14 זמינה להורדה

  • בחודש יוני האחרון, אפל השיקה את iOS 14, הגרסה החדשה למשתמשי האייפון. הגרסה מביאה מגוון רחב של פיצ'רים:
  • ווידג'טים שניתן יהיה למקמם על גבי מסך הבית, בדומה לאנדרואיד. הווידג'טים החכמים יתאימו עצמם בהתאם לשעה, כך לדוגמה בבוקר ניתן יהיה להציג ווידג'ט שכולל מזג אוויר וחדשות, ובהמשך היום הם יתחלפו בהתאם.
  • תצוגת "תמונה בתוך תמונה", כלומר, ניתן יהיה לנגן סרטון במסך קטן ובמקביל לעבור לאפליקציה אחרת.
  • טכנולוגיה נוספת שתצטרף למערכת ההפעלה החדשה היא "CarKey", מעתה האייפון יוכל להחליף את המפתח של הרכב, אך הטכנולוגיה תדרוש תמיכה מצד הרכב.
  • סירי זכתה לרענון וממשק חדש: מעתה העוזרת הווירטואלית תוכל לתרגם בזמן אמת ולתמוך ב-11 שפות: אנגלית, מנדרינית, צרפתית, גרמנית, ספרדית, איטלקית, יפנית, קוריאנית, ערבית, פורטוגזית ורוסית. בהמשך תתעדכן התמיכה בשפות, וייתכן שגם העברית תתווסף.

כך תעדכנו לגרסה החדשה

במהלך היום, הגרסה תהיה זמינה לכל המשתמשים. אנחנו ממליצים להמתין מספר ימים עם העדכון, משום שייתכן כי יתגלו תקלות בגרסה החדשה. את העדכון ניתן יהיה לבצע על ידי כניסה להגדרות, כללי, עדכוני תוכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully