וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדשה מתחלפת ומסך קדמי: GoPro משיקה את מצלמת Hero 9 Black

16.9.2020 / 17:01

חברת הצילום GoPro משיקה את מצלמת Hero 9 Black, הדור הבא של מצלמת האקסטרים. לראשונה, המצלמה כוללת מסך קדמי ועדשה מתחלפת. המצלמה החדשה תגיע לישראל בקרוב, כשמחירה עומד על 1,990 שקלים

חברת GoPro משיקה את ה-Hero Black 9/יח״צ

חברת GoPro משיקה הערב (רביעי) את מצלמת ה-HERO 9 Black. המצלמה החדשה כוללת חיישן צילום חדש המאפשר צילום וידאו ברזולוציה מרבית של 5K, עם חיישן של 20 מגה-פיקסל, מייצב וידאו HyperSmooth 3.0, מסך תצוגה קדמי חדש וחיי סוללה ארוכים יותר ב-30 אחוזים. "ה- HERO9 Black מייצגת את המחויבות שלנו לספק למשתמשים שלנו את מה שהם רוצים" אומר ניקולס וודמן, מייסד ומנכ"ל GoPro.

אבישי פריז, מנכ"ל חברת רונלייט, היבואנית הרשמית של GoPro בישראל אמר: "אנו מתרגשים במיוחד לפתוח את השנה החדשה ואת הפעילות המשותפת עם GoPro עם מוצר מעניין ומתקדם כל כך. כחלק מהאסטרטגיה שלנו, להביא לקהל הישראלי את המוצרים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בזמן המהיר ביותר ובמחיר אטרקטיבי, ה- HERO9 Black יהיה זמין לרכישה בישראל כבר לאחר החג. בנוסף, יוכלו הצרכנים בישראל ליהנות מירידת מחיר משמעותית עבור דגמי GoPro קודמים, ביניהם ה- HERO8 Black, HERO7 Black וה- Max".

gopro hero 9black. יח״צ,
הדור התשיעי של מצלמת ה-GoPro: בישראל בעוד כשבועיים/יח״צ

הבשורה המרכזית של ה-GoPro החדש היא האפשרות להחליף עדשות כמו זווית רחבה ועוד. אביזר ה-Max Lens Mod יימכר בנפרד, כשמחירו טרם נמסר. עוד המצלמה כוללת מסך תצוגה קדמי בגודל 1.4 אינץ', שיעזור ליוצרי תוכן וולוגרים לראות את עצמם תוך כדי הצילום. מצב נוסף שרלוונטי מתמיד לימי "הקורונה", זהו "מצב מצלמת רשת" המאפשר להשתמש ב-GoPro כמצלמת רשת באיכות צילום של FullHD. במהלך אירוע ההכרזה, חלק מהדוברים הדגימו את היכולת תוך כדי שהם מצלמים עצמם מביתם.

ה-GoPro Hero 9 Black יהיה זמין לרכישה בעוד כשבועיים אצל המשווקים המורשים ובאתר רונלייט, היבואנית הרשמית של GoPro בישראל. מחיר ה-9 Black עומד על 1,990 שקלים, כשכאמור, מחיר אביזר ה-Max Lens Mod טרם נקבע.

  • עוד באותו נושא:
  • GoPro

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully