וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר הטבות במנוי אחד: Yandex משיקה בישראל את מנוי ה-Plus

ענקית הטכנולוגיה הרוסית משיקה בישראל את שירות Plus שמציע גישה לשירות הסטרימינג והנחות בשירותים נוספים לרבות שירות המשלוחים והאחסון. המנוי זמין בישראל תמורת 9.90 שקלים לחודש

מייקי לוי

Yandex ישראל מציעה לרגל משיקה את מנוי ה- Plus החדש שלה תמורת 9.90 שקלים לחודש בלבד. מנוי הפלוס מעניק גישה לשירות הסטרימינג של Yandex Music, כמו גם הנחה של 10% בשירות השליחויות של אפליקציית Yango. בנוסף, המשתמשים מקבלים הנחה של 30% על אחסון בשירות אחסון הענן Yandex.Disk במחיר של 10 ש"ח לחודש עבור 1 טרה-בייט ו-27 ש"ח עבור 3 טרה-בייט.

"המנוי המשולב עוזר לאנשים לחסוך כסף בהוצאות הדיגיטליות שלהם. הדבר שימושי במיוחד עכשיו במהלך ראש השנה והסגר המתקרב; ניתן לקנות אחסון נוסף ב-Yandex.Disk כדי לשמור תמונות וסרטונים או להשתמש בשירות המשלוחים של Yango כדי לשלוח מתנות לחברים ולבני המשפחה שלכם. מנוי ה-Plus כולל גם את שירות הסטרימינג בו ניתן להאזין לאמנים ישראלים ובינלאומיים מפורסמים", אמרה אלכסנדרה איבנובה, מנהלת פרויקטים ב-Yandex ישראל.

יאנדקס מיוזיק. יח״צ,
השירות החדש של יאנדקס זמין בישראל/יח״צ

משתמשי הפרימיום של Yandex.Music יקבלו באופן אוטומטי גישה למנוי ה-Plus. לקראת ההשקה בישראל הרחיבה פלטפורמת הסטרימינג את הקטלוג עם אומנים מקומיים מפורסמים, כמו אביב גפן, עברי לידר, עידן רייכל, יהודה פוליקר, מירי מסיקה, נסרין קדרי, שלום חנוך, אריק איינשטיין, מתי כספי, אחינועם ניני, דודו טסה, יהודית רביץ, הראל סקעת, קורין אלעל ורבים אחרים.

בנוסף, לאחרונה Yandex.Music השיקה שירות פודקאסטים בעברית. כיום כל יוצר פודקאסטים בישראל יכול להוסיף את הערוץ שלו לפלטפורמה בקלות ובמהירות ולהציע תוכן מעניין למיליוני משתמשים ברחבי העולם. כדי להצטרף לשירות החדש, לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • יאנדקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully