וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם זיהוי גודל הכלי בישול: אלקטרולוקס משיקה בישראל כיריים חשמליות חדשות

מיני ליין, יבואנית ומשווקת Electrolux בישראל, משיקה ליין חדש של כיריים אינדוקציה. הדור החדש מאפשר לזהות את גודל כלי הבישול, פונקציית טורבו להאצת הבישול באמצעות חימום מאוד מהיר ועוד

מיני ליין, יבואנית ומשווקת Electrolux בישראל, משיקה ליין של כיריים אינדוקציה מבית המותג. טכנולוגיית האינדוקציה מאפשרת היווצרות חום רק במקום בו הוא נחוץ, בתחתית הסיר או המחבת. בהיעדר כלי בישול על המשטח, הכיריים לא מתחממות ולא לוקחות כלל אנרגיה וניתן לגעת בהן ללא חשש. סדרת הכיריים החדשה מציעה בחירה בעוצמת הבישול הרצויה בהחלקת אצבע או נגיעה, ניקוי קל ומהיר, התקררות מהירה של משטחי הבישול המונעת התייבשות של כתמי מזון, פונקציית טורבו להאצת הבישול באמצעות חימום מאוד מהיר, בישול מהיר ומדויק ועוד.

אלקטרולוקס. יח״צ,
ליין חדש של כיריים אינדוקציה מבית Electrolux/יח״צ

שיטת האינדוקציה מאפשרת להגיע לטמפרטורות גבוהות במהירות רבה מאד, ולכן הכיריים צורכות פחות חשמל. סלילים מגנטיים הממוקמים מתחת למשטח הזכוכית הקראמית יוצרים אפקט חום מדויק בקוטר תחתית כלי הבישול, וכך מונעים בזבוז אנרגיה. הזרם המגנטי מתרכז בנקודות המגע שבין אזור הבישול לסיר. במידה שהכלי בישול קטן יותר מאזור הבישול עליו הוא עומד, חיישנים יזהו את גודלו ויתאימו את ייצור החום וצריכת האנרגיה להיקפו. כמו כן, אזור הבישול מתקרר מיד עם הסרת הסיר או המחבת מהכיריים. כמו כן בגלל נצילות אנרגטית גבוהה במיוחד הבישול על האינדוקציה מהיר יותר ומדויק יותר.

לרגל ראש השנה, מיניליין, יבואנית אלקטרולוקס, יוצאת במבצע ועל כל קנייה של כיריים מדגמים MultiZone ועוד מגוון דגמי אינדוקציה, מקבלים סט סירים איכותי בשווי 990 שקלים תמורת 99 שקלים בלבד. המבצע זמין עד 30 בספטמבר, כשהמחיר המומלץ לצרכן של הדגם ההתחלתי בסדרה, עומד על 2,790 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • כיריים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully