וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים ופעילויות ב-Zoom: כך חוגגים בהיי-טק את ראש השנה

לא רק משכורות גבוהות ומשרדים מפנקים: חברות ההיי-טק נלחמות על כוח אדם, וכמו שאפשר לצפות, העובדים נהנים לא רק ביום - יום אלא גם בחגים. השנה המצב מעט שונה, ובדקנו איך החברות חוגגות את החג

הפדיחה הנוראית בשיחת ה-ZOOM: העובדת שחשפה קצת יותר מדי/Facebook/Piers Mummery.

במהלך התפשטות נגיף הקורונה, השמירה על הריחוק החברתי והעבודה מהבית, נראה כי רוב היתרון של חברות ההיי-טק שהיה בתוך המשרדים, נעלם לחלוטין. אם העובדים התרגלו לשף פרטי, מטבח מלא, פינות מנוחה, שירותי גיהוץ ועוד, הרי שהעבודה מהבית טרפה את הקלפים. עם זאת, נראה כי מרבית מחברות ההיי-טק לא רק העניקו שוברים כספיים לחג, אלא סיפקו לעובדים פעילות נוספת מהבית. אלו המתנות שנתנו בחברות ההיי-טק לכבוד ראש השנה.

חברת ווסטרן דיגיטל: שי לעובדים שהפך לתרומה

חברת ווסטרן דיגיטל, מובילה עולמית בפתרונות אחסון ותשתיות נתונים, מעסיקה בישראל כ-1,200 עובדים בכפר סבא, בעומר ובתפן. השנה, העובדים בחרו שאחת מהאפשרויות כשי לחג תהיה תרומה כספית ישירה לארגון לתת, לעמותת עלם, או לפרויקט "מתחשבים" (איסוף וחלוקת מחשבים לתלמידים בפריפריה). כל עובד שבחר לתרום, החברה הכפילה את סכום התרומה, והתוצאה - יותר מ-60% מהעובדים תרמו מהשי שקיבלו לחג, וביחד גויסו כ-150,000 ש"ח. בנוסף, מדי שנה מתנדבים עובדי החברה באריזת אלפי סלי מזון, והפעם, בשל מגבלות הקורונה, החברה העבירה לארגון לתת, תרומה כספית לטובת ביטחון תזונתי של משפחות קשות יום וקשישים.

מתנה לחג ווסטרן דיגיטל. יח״צ,
שי לעובדים שהפך לתרומה/יח״צ

מטריקס: חנוך דאום, עברי לידר ואומנים נוספים בהופעה פרטית בסלון

בזמן שמגבלות הקורונה אוסרות על התקהלות, בחברת הטכנולוגיה מטריקס חשבו מחוץ לקופסא - מעל ל-10,000 עובדי מטריקס הוזמנו השבוע לאירוע וירטואלי המוני שונה מהרגיל. החברה הפיקה עבור העובדים ובני משפחותיהם אירוע מושקע לחגיגת בוא השנה החדשה, שכלל הופעות חיות של מגוון אומנים בינהם חנוך דאום, עברי לידר, תומר מייזנר ועוד. האירוע, שקיבל את השם Matrix Virtual Festival, הועבר בלייב ישירות ממועדון הזאפה הרצליה.

אלפי העובדים ובני משפחותיהם נהנו מהופעות חיות ופרטיות אצלם בסלון. הערב נחתם במסיבה היברידית עם הופעה מקפיצה של עיברי לידר ביחד עם די ג'יי תומר מייזנר. הפוסטים והסטוריז הרבים שהועלו ברשתות החברתיות במהלך האירוע, הוכיחו שהשניים בהחלט הצליחו להזיז את העובדים שהגבירו את הרמקולים והתחילו לפזז בביתם.

במסגרת האירוע הועברו לעובדים הפעלות וחידונים באמצעות אפליקציה פנים ארגונית של מטריקס. העובדים ובני משפחותיהם שיתפו תמונות, ענו על שאלות שקשורות למופעים ובין העונים נכונה גם הוגרלו פרסים שווים.

עברי לידר במטריקס. שי שבירו,
חנוך דאום, עברי לידר ואומנים נוספים בהופעה פרטית בסלון/שי שבירו

מארוול: מארז תוצרת הארץ למען העסקים הקטנים

בחברת מארוול, המפתחת שבבים בתחומי התקשורת, האחסון והמחשוב, ומעסיקה כ-600 עובדים בישראל מתוך כ-5600 בעולם, החליטו להעניק השנה לעובדים, שי עם ערך מוסף לכבוד ראש השנה. כל עובדי החברה קיבלו מארז עשיר במשלוח ישיר לביתם, הכולל תוצרת קולינרית וחקלאית של מיטב היצרנים המקומיים, כדי לחזק אותם לאור משבר הקורונה. המארזים מכילים מגוון מוצרים איכותיים כמו: גבינות בוטיק, שמן זית, ממרחים, דבש, דברי מאפה, בירות מקומיות, פיצוחים ועוד. בנוסף, החברה הפיקה לוח שנה עם איורים של ילדי העובדים, שהיו כידוע, יחד איתם בבית, בתקופת העבודה מרחוק.

Forter: בחרו לחגוג את ראש השנה ברוח האחריות החברתית

Forter הישראלית, מובילה עולמית בתחום מניעת הונאות סחר מקוון, בחרו לחגוג את ראש השנה ברוח האחריות החברתית: אנשי החברה מסרו לכל עובד באופן אישי, עד ביתו, מארז ייחודי הכולל ארגז שהוכן על ידי נגריה אקולוגית מקומית ומארז שנארז כולו על ידי נוער בסיכון וכלל את מיטב המוצרים מ-20 דוכנים שונים משוק הכרמל, התקווה ולוינסקי וגם מחצלת ממותגת ייחודית. עוד קיימו בפורטר סדנת בישול ב-Zoom שהועברה על ידי השף משה שגב, לכל עובדי החברה בישראל.

חברת Forter גייסה עד היום למעלה מ-100 מיליון דולרים ולה משרדים ברחבי העולם וכ- 200 עובדים המועסקים רק במרכז הישראלי של החברה. מדי שנה מעבדת החברה עסקאות סחר אלקטרוני בשווי של למעלה מ-150 מיליארד דולרים, המתבצעות על-ידי למעלה מ- 600 מיליון צרכנים ברחבי העולם. בין לקוחותיה ענקיות סחר מהעולם המשתייכות לרשימת Fortune 500, רשתות קמעוניות, סטארטאפים ועוד.

פורטר מתנה לחג. יח״צ,
בחרו לחגוג את ראש השנה ברוח האחריות החברתית/יח״צ

AllCloud: מארז יוקרתי ברוח ארץ ישראלית

רגע לפני ערב החג בחברת פתרונות הענן הישראלית AllCloud מי שנבחרה כמקום העבודה הנחשק בישראל על ידי אתר Glassdoor העולמי, התכנסה במטבחו של השף הגלילי ארז קומורוסבקי במתת כדי להכין יחדיו מגוון מאכלים מיוחדים לראש השנה. רונית רובין, נשיאת אירופה והמזרח התיכון של החברה (EMEA ) כמו גם חברי הנהלה נוספים התארחו בביתו של קומורבסקי כדי להכין עימו את המתכונים, כאשר כל האירוע הועבר בשידור חי בזום לעובדי החברה בישראל ברומניה ובגרמניה אשר לקחו חלק והשתתפו בהכנות ובבישולים מרחוק.

כחלק מהאירוע החגיגי, העובדים קיבלו לביתם מארז הכולל את כל המצרכים לטובת הפעילות, כמו גם סט בירות של מלכה כדי ללוות את האווירה החגיגית. בנוסף, בחברה הקימו אתר ייעודי חגיגי לבחירת השי לחג אשר כלל בחירה בין מגוון שוברים שונים ובינהם: כלי בית, מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים, מוצרי טקסטיל ועוד.

חברת AllCloud (אולקלאוד) היא חברת פתרונות מובילה גלובלית המאיצה חדשנות בענן ועוזרת לארגונים לפתח באופן מלא את הפוטנציאל העסקי הגלום בשימוש בטכנולוגיה הזו. החברה מעסיקה כיום כ-250 עובדים בישראל, ארה"ב, קנדה, גרמניה ורומניה.

AllCloud מתנה לחג. יח״צ,
התכנסו במטבחו של השף הגלילי ארז קומורוסבקי במתת כדי להכין יחדיו מגוון מאכלים מיוחדים לראש השנה/יח״צ

CoinMama: מחלקת לעובדים ביטקוין בשווי של 500 שקל

חברת הפינטק מרמת-גן מעניקה מתנה מיוחדת לעובדים שלה לראש השנה - מטבע ביטקוין בשווי של 500 שקל. בחג הפסח אשתקד קיבלו העובדים מתנה דומה ומי ששמר עליה ולא מימש - הכפיל את שווי המתנה ל-1,000 שקל כיוון שמחיר הביטקוין בעולם עלה ביותר מ-100% בתקופה זאת.

Chegg Israel: שובר בסך 585 ש"ח וחבילת שי נעולה בקוד

במרכז הפיתוח הישראלי של חברת Chegg, המפתחת שירותי למידה עבור סטודנטים ברחבי העולם, בחרו לשלב בין מתנות לעובדים לבין תרומה עם ערך חברתי. העובדים יקבלו שובר BUYME בסך 585 ש"ח ונשלחה אליהם חבילת שי נעולה תחת מנעול קוד. את הצירוף שיפתח את הקופסה יגלו העובדים רק במסגרת שיחת זום משותפת שתיערך במקום הרמת הכוסית המסורתית. בנוסף, מתוך רצון לייצר גם ערך חברתי הוקם על ידי החברה אתר המאגד ספקים מקומיים שנפגעו כלכלית בחודשים האחרונים אשר יציעו לעובדי החברה שירותים ומוצרים כמו חבילות מזון, שיעורי גלישה, מארזים לראש השנה ועוד. חלק מהספקים הם גם בני משפחה של עובדי החברה. במסגרת זו יוכל כל עובד לבחור לעצמו מתנה מהאתר כאשר התשלום יועבר על ידי החברה ובכך זו תסייע לחזק את אותם בעלי עסקים.

חברת Autodesk: תווי שי וחדר בריחה וירטואלי

חברת Autodesk: ענקית התוכנה האמרקאית Autodesk המפעילה מרכז פיתוח בישראל, בחרה בפעילות יצירתית ומגבשת בהתאמה לתקופה ולעבודה מהבית. עובדי החברה נהנו מחוויית חדר בריחה וירטואלי, כאשר עשו זאת בצוותים שנבחרו באופן רנדומלי מה שאיפשר לכל עובד לפגוש כמה שיותר אנשים מחוץ לצוות שלו (אותם הוא פוגש בתדירות גבוהה יותר). חברי הקבוצה המנצחת קיבלו מתנה שווה שנשלחה לביתם. בנוסף לכך וכמדי חג, קיבלו עובדי החברה, תווי שי בסך 1,000 שח.

Autodesk היא חברת ענק אמריקאית שמפתחת תוכנות ומעניקה פתרונות למגוון תחומים שונים ביניהם הנדסה, תכנון ובנייה, ייצור, תקשורת ובידור. היא חברה בינלאומית ציבורית, הנסחרת בבורסה בנאסד"ק עם מחזור של 2.5 מיליארד דולר. יש לה עשרות משרדים שונים וכ-8,000 עובדים הפזורים במרכזים שונים ברחבי העולם.

אוטודסק חדר בריחה וירטואלי. יח״צ,
תווי שי וחדר בריחה וירטואלי/יח״צ

חברת Carbyne: תווים בשווי 500 ש"ח

חברת Carbyne העניקה לעובדיה תווי קנייה בסך 500 ש"ח במטרה לעודד קנייה בעסקים קטנים בישראל ולאפשר רכישות אונליין ללא צורך לצאת מהבית. בנוסף לכך, קיבל כל עובד שי מיקב מורד לכבוד החג, במסגרת הרמת הכוסית החגיגית שנערכה במקביל במשרדי החברה ובזום. Carbyne היא המובילה העולמית בחדשנות טכנולוגיה בתחום ביטחון הציבור ושירותי החירום. בעזרת שירותי הליבה שהחברה מספקת כגון מיקום מדויק של המתקשר, וידאו צ'אט ומסרונים ישירים נוצר לראשונה קשר חי עם האזרח מה שמספק תמונת מצב מהירה ותגובה מיידית אשר בסופו של דבר מצילים חיים. החברה נותנת שירות למעל רבע מיליארד אזרחים ברחבי העולם בשיתופי פעולה אסטרטגיים עם גוגל, סיסקו, אמזון ועוד.

סולוטו: שובר של 500 ש"ח או בחירת מתנה

לכבוד ראש השנה חברת ההייטק סולוטו מאפשרת לעובדיה לבחור בין תלושים לחג על סך 500 ש"ח, לבין אקססוריז לשדרוג העבודה מהבית כמו: אוזניות Airpods pro חוסמות רעשים, מצג מחשב, מצלמה ועכבר מתקדמים למחשב, לוח כתיבה אלקטרוני ועוד.

סולוטו מסייעת למיליוני לקוחות ברחבי העולם ליהנות מהטכנולוגיה שסביבם בצורה פשוטה ומהירה. השירות של סולוטו מספק תמיכה מלאה ומקיפה בכל מה שהמשתמשים צריכים- החל בסיוע בכל תקלה טכנית, דרך התממשקות עם מכשירים טכנולוגיים נוספים בבית, מתן המלצות אישיות, ועד החלפת המכשיר הטכנולוגי בעת הצורך.

Gett: שובר בשווי 500 ש"ח

חברת Gett, הפלטפורמה המובילה בפתרונות תחבורה חכמים לעסקים, העניקה לעובדיה לכבוד החג שובר בסך 500 ש"ח לתו הזהב ולפלטפורמת המתנות buyme במסגרתו יוכלו לבחור ממגוון המתנות והחוויות המוצעות באתר ולטובת תמיכה בעסקים ישראליים. בשונה משנים קודמות, את הרמת הכוסית המסורתית חגגו השנה באופן שמותאם לתקופה, כאשר כל צוות ציין את החג בנפרד בזום, וחגיגת ראש השנה שתוכננה לשבוע הבא, נדחתה לאחרי הסגר.

Gett הייתה הראשונה להשיק מוצר תחבורה לעסקים On-demand כבר בתחילת דרכה. היום מספקת החברה שירותים עסקיים לעשרות אלפי לקוחות ברחבי העולם באמצעות פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת.

SafeBreach: שובר BuyMe וערכת בישול מיוחדת

חברת SafeBreach סטארט-אפ בתחום הסייבר סקיוריטי שמאפשר לכל ארגון להבין את מידת המוגנות שלו מפני התקפות האקרים על ידי סימולציות אוטומטיות ומתמשכות של מתקפות סייבר, לא נותנת למרחק לעצור את העובדים מלהרגיש קרובים. בראש השנה מתוכננת הרמת כוסית לכלל עובדי החברה בשטח פתוח בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

מידי שנה מקיימים בחברה אתגר בישול בחג, בו כל עובד משתף תמונה של התוצאה שהתקבלה עם הטוויסט שלו ולכן השנה החברה שלחה לעובדים ולבני משפחותיהם ערכה מיוחדת הכוללת צנצנת עם כל המרכיבים להכנת עוגיות דבש. בנוסף כל עובד יקבל שובר Buyme אותו יוכל לממש לפי צרכיו.

מתנה סייפבריץ. יח״צ,
שובר BuyMe וערכת בישול מיוחדת/יח״צ

פיליפס ישראל: בחירה מתוך מתנות ועוגת דבש ממאפיית לחמים

בחברת פיליפס ישראל, מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, העובדים קיבלו מענק בתחילת חודש ספטמבר כדי לסייע להם להתאים את סביבת העבודה הביתית שלהם. כמו כן, לקראת תקופה החגים הוקם אתר ייעודי לבחירת שי, אשר כלל בחירה מבין מגוון שוברים כמו טקסטיל, כלי בית, גאדג'טים, ציוד אלקטרוני ומסעדות. כמו כן, לעובדים ניתנה האפשרות לתרום את השי שקיבלו ולתת אותו כתרומה לקהילה. בנוסף לכך, כל העובדים קיבלו לפני החג משלוח של צנצנת דבש ועוגת דבש ממאפיית לחמים.

פיליפס ראש השנה. יח״צ,
בחירה מתוך מתנות ועוגת דבש ממאפיית לחמים/יח״צ

פורסקאוט: שוברים לפעילות שטח וחלות "ילדודס"

בחברת הסייבר פורסקאוט, המובילה באבטחת "הארגון של הדברים" (Enterprise of Things) עברו גם מתנות החג לאונליין, וברוח הריחוק החברתי המתחייב, נבנה עבור העובדים אתר מתנות יעודי בשיתוף פעולה עם BUYME. בין האפשרויות שהוצעו לעובדים - שוברים למגוון מסעדות, שוברים לספא, טיולי שטח או שוברים לרשתות אופנה ועוד. בנוסף, רכשה מחלקת ה-HR של פורסקאוט עבור העובדים מאפים וחלות במאפיית ילדודס מבית הילדים "נווה חנה" בקרית גת, פרוייקט שהכנסותיו מיועדות לקידום ילדים ונוער.

פורסקאוט ראש השנה. יח״צ,
שוברים לפעילות שטח וחלות "ילדודס"/יח״צ

SciPlay: שובר כספי ומארזי חג מיוחדים

חברת הסושיאל גיימינג הבינלאומית SciPlay, שמאז חודש מרץ עברה לעבודה מהבית, מקפידה לתחזק את הפן החברתי והתרבות הארגונית המאפיינת את החברה גם מרחוק, על ידי קיום שלל אירועים אונליין.
כמו כן, העובדים יקבלו מארזי חג מיוחדים של פרויקט חברתי ייחודי שמטרתו לספק פרנסה לעסקים בארץ, ולנצח את התקופה המאתגרת הזו. כל המארזים מורכבים ממוצרים תוצרת הארץ של ספקים קטנים וגדולים שנפגעו קשה מהקורונה (חקלאים, חנויות, מאפיות וכו'). גם מערך השליחויות של הפרויקט מורכב מאנשים שנפגעו כלכלית מהקורונה - ובהם שליחים של אנשי תעשיית הבידור כמו מפיקים, שחקנים, זמרים ועוד.

המארזים כוללים יינות, עוגות, לחמים ביתיים, ממרחים מיוחדים ועוד דברים טובים וטעימים. בעקבות המשבר הכלכלי, ב- SciPlay- שמו להם למטרה לסייע ככל הניתן לעסקים הקטנים ולעמותות שונות, על מנת לעזור להם להתגבר על התקופה הקשה. בנוסף, יקבלו העובדים שובר מתנה דיגיטלי למגוון רחב מאוד של חנויות וחוויות, הכולל קטגוריה מיוחדת מותאמת למצב שנקראת "עד הבית".

בזק אונליין: שובר בשווי מאות שקלים או מתנות לבחירה

חברת בזק אונליין, מהשחקניות המובילות בשוק המוקדים הטלפוניים בישראל, המונה 2,700 עובדים, החליטה גם השנה לפנק את העובדים במתנה לחג לבחירתם בשווי של מאות שקלים. העובדים יוכלו לבחור מבין מגוון מתנות שיוצגו להם באתר חיצוני, ובהם גאדג'טים טכנולוגיים,כמו צמיד ספורט L5 של חברת UNOMAS ומצלמה לרכב DVR- 41 של חברת Pure Cinema , לצד מתנות מסורתיות יותר כמו כלי בית ומוצרי חשמל של מיטב המותגים המובילים סולטם, סאוטר, ורדינון ועוד. בנוסף, תקיים החברה אירוע הרמת כוסית כמיטב המסורת, בנוכחות הנהלת ועובדי החברה.

headstart: שוברי קנייה התומכים בעסקים קטנים

ברוח התקופה והעשייה עבורה קבוצת הד סטארט (headstart) פועלים מדי יום עבור השוק העצמאי והעסקים הקטנים. מתנת החג של קבוצת הדסטארט לעובדיה מורכבת כולה מתמיכה בעסקים ישראליים וביזמות עצמאית צעירה. שילוב בין שוברי קנייה התומכים בעסקים קטנים, יחד עם "המגירה של עילאי", מיזם יצירה עצמאי של עילאי בן ה-8. בנוסף אליהם- headstart giftcard, המאפשר בחירה בתמיכה בין מיזמים ומטרות שונות באתרי הקבוצה, כולם מחברים באופן ישיר בין יזמים, עצמאיים ובעלי עסקים קטנים לבין הקהילה שלהם.

Binah.ai: תלושים בסך 400 ש"ח

חברת הטכנולוגיה Binah.ai אשר פיתחה אפליקציה לבדיקת מדדים רפואיים באמצעות מצלמת הסמארטפון ללא מגע מעניקה לעובדי החברה תלושים בסך 400 ש"ח, יחד עם מתנות קטנות לבית לכבוד ערב החג. את המתנות לעובדים רכשו מעסקים עצמאיים במטרה לתמוך בעסקים קטנים בתקופה מאתגרת זו.

DayTwo: שובר מתנה ומאפים ועוגת דבש

בחברת דיי טו (DayTwo) המפתחת אפליקציה לתזונה מותאמת אישית, תמכו בעזרת מתנת החג בעסקים קטנים. המתנה כללה כוס אישית מעוצבת אישית על ידי אמנית קריקטורות, שאיירה על הכוס תמונת פרופיל אישית לכל עובד. למתנה התווספו מאפים ועוגת דבש שנרכשו ממאפיה קטנה. את המתנות חילקו באופן אישי צוות משאבי אנוש של החברה עד לבתי העובדים שבימים אלו עובדים מבתיהם. נוסף לכך העובדים קיבלו תלושי Buyme.

בחברת וריפון: שובר בשווי 550 ש"ח

בחברת וריפון יעניקו לכבוד ראש השנה שוברים בסך 550 ש"ח הנתנים למימוש במגוון רחב של רשתות ורשתות שיווק. וריפון מספקת פתרונות תשלום וסליקה היוצרים סביבה קמעונאית חכמה, ומפעילה מסופי תשלום במגוון גדול של עסקים ברחבי הארץ.

Imperva: שובר כספי או מוצרי חשמל

בחברת Imperva קיבלו העובדים את האפשרות לבחור שי לחג ממספר אופציות. האופציות שעמדו ברשותם היו: גיפט כארד, מוצרי חשמל דוגמת שואב אבק דיגיטלי, מיקסר משוכלל, אזניות אלחוטיות פרימיום, מקרן קול, או לחילופין סט מצעים יוקרתי, סט סירים, סט צלחות, מוניטור לתינוק, סט מברגה משוכלל ומכונת אספרסו. כמו כן, כל עובד יקבל לביתו סט אישי לחגיגת החג.

סייבריזן: שובר מתנה ומארז ייחודי

בחברת הסייבר ההגנתי, סייבריזן, שמפתחת מערכת האוספת מידע מכל תחנות הקצה בארגון, מחשבים ושרתים, ומנתחת את פעולותיהן, התקיימה פעילות חגיגית לכבוד החגים. עובדי החברה יוכלו לבחור בין מתנות דרך האתר של Buyme, בדגש על עסקים ישראליים שנפגעו במהלך תקופת הקורונה. בנוסף למתנה, ביקשו בהנהלת החברה לאחל שנה טובה לעובדים באופן אישי לפני הסגר והגיעו אל בתי העובדים בהפתעה. תוך הקפדה על ההנחיות, חלקו לעובדי החברה מתנות לחג, בניהן יין של טוליפ (יקב חברתי) ועוגות חג מציפור הנפש. בחברה גם התקיימה הרצאה של פרופ' פסיג הבוחנת את העתיד וכן, התקיים האפי האוור חגיגי לכבוד השנה החדשה.

Easysend: מתנה בשווי 800 ש"ח ומארזי שי

חברת Easysend האחראית על כלל תהליכי הדיגיטציה של הבנקים, חברות הביטוח וההשקעות הפכה לרלוונטית מאוד בצל משבר הקורונה. לצד המשבר ולקראת החגים הבאים עלינו לטובה, השנה נתנו לעובדים בחברה מתנה בעלות 800 ש"ח לבחירה ממגוון מתנות. בנוסף, על מנת להרגיש בחגיגה ישלחו לבתי העובדים מארזי מארז שי יום לפני ערב חג להרמת כוסית של החברה.

ATERA: שובר מתנה בשווי 500 ש"ח

חברת ATERA הישראלית הפועלת בשגרה משדרות רוטשילד בת"א ומפתחת מערכות לניהול, חיזוי ומניעת תקלות מערך המחשוב של עסקים רבים מתרגשים לקראת חגיגות החג. לקראת החג יקבלו עובדי החברה שוברים ל-BUYME בסך 500 ש"ח ומארז אישי לכל עובד לקראת החג.

Logz.io: מאפשרים לעובדים לממש שובר "מחזיר לקהילה

חברת Logz.io המסייעת לתפקודם התקין של אתגרים ועסקים שונים החליטו על מתנה בנוסח מיוחד. כחלק מכך, השנה הוחלט לאפשר לעובדים לממש שובר "מחזיר לקהילה" בשני דרכים. הדרך הראשונה היא באמצעות תרומה ל'רוח הישראלית' (כל סכום שהעובדים יבחרו לתרום - ישווה על ידי החברה -כלומר החברה תתרום סכום זהה) והדרך השני היא רכישת מוצרים ממשקים ישראליים שמסייעים ועוזרים לספקים ישראליים מקומיים.

Pileus: שובר בסך 500 ש"ח

חברת Pileus המתמחה בתחום הענן, ומסייעת לייעל ולחסוך מאות אלפי שקלים לאירגונים גדולים בניהול העלויות. לצד המשבר ולקראת החגים הבאים עלינו לטובה, השנה נתנו לעובדים בחברה שובר קניה בעלות 500 ש"ח לבחירה ממגוון חניות.

Spot.io: שובר מתנה ומארז ייחודי

חברת Spot.io הישראלית פועלת בתחום האופטימיזציה בעלויות שירותי ענן, ונמכרה השנה לתאגיד האמריקאי, NetApp, ב-450 מיליון דולר. כ-200 עובדי החברה בישראל קיבלו שובר ב-BuyMe ומשלוח לביתם ובו דברי חג יין, שמן זית, עוגה, דבש וכו' ובהתאם לתקופה גם משחקים כמו קלפים ודוקים כדי להעביר את הזמן בסגר בנעימים. לעובדי החברה יתקיים מופע בידור באמצעות הזום של צמד "הפלפלים".

Lusha: שוברים בשווי 600 ש"ח

בלושה (Lusha) , המפתחת מוצרי תכנה בתחום הדאטה לשיפור תהליכי השיווק, המכירות וגיוס כח האדם בחברות (B2B) , יקיימו שתי הרמות כוסית ל-90 עובדי החברה שעובדים בקפסולות בשני סבבים שונים. החברה תקיים מופע סטנד-אפ של שחר חסון בו ישתתפו כל עובדי החברה בזום, לצד 16 מהעובדים שיגיעו למופע עצמו בהתאם להנחיות משרד הבריאות. במהלך המופע יקבלו כלל העובדים פיצות משפחתיות לביתם. בנוסף, ‪לושה תעניק לעובדים גיפטקארד בשווי 600 ש"ח.

קונטרולאפ: תווים בשווי 550 ש"ח

בחברת קונטרולאפ, המציעה תוכנה לניטור, ניהול וניתוח מערכות IT, החליטו להעניק לעובדים שי לחג כבר בסוף אוגוסט, כדי שבעזרתו יוכלו המשפחות להיערך לחגים. החברה נתנה את אפשרות הבחירה בין כרטיס Buyme לתו הזהב על סך 550 ש"ח. בנוסף, בהתאם להנחיות, מתוכננת הרמת כוסית בקפסולות בחדרים שונים במשרד תוך כדי שיחת זום, חלוקת עוגות דבש לעובדים והפיכת המשרד למיני משתלה, כשכל עובד יוכל לבחור עציצים לקחת איתו הביתה לחג.

ניו רליק: שוברים וחבילת פינוקים

חברת ניו רליק העוסקת בתחום ניטור התכנה מחלקים לעובדים לקראת החג שוברים וחבילת פינוקים מתוקים ממותגת.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    14
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully