וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנובמבר גם בישראל: סוני חושפת את תאריך ההשקה ומחירי הפליסטיישן 5 (PS5)

חברת סוני הכריזה בחודשים האחרונים על ה-PS5 פליסטיישן 5, אך שמרה את הפרט החשוב ביותר: המחיר ותאריך ההשקה. כעת החברה חושפת את המידע שכולם חיכו לו, ומסתמן כי בנובמבר הקרוב עתיד להתקיים קרב קונסולות בין מיקרוסופט לסוני

יח״צ

אחרי שסוני חשפה את הפליסטיישן 5, חשפה איזה משחקים יצטרפו להשקה ופרטים נוספים, כעת היא סוף סוף חושפת את הפרטים החשובים ביותר: מחירים ותאריך השקה. באירוע שהתקיים, החברה חשפה את הפרטים האחרונים, לקראת ההשקה בנובמבר הקרוב. נזכיר כי במקביל לסוני, גם מיקרוסופט עתידה לחשוף את הקונסולה החדשה שלה, כך שבסוף השנה צפוייה "מלחמת קונסולות" של שתי ענקיות.

סוני תציג 2 קונסולות: הראשונה כוללת כונן אופטי, מעבד Zen 2 מתומן ליבות מתוצרת AMD, זיכרון RAM בנפח 16GB ואחסון של 825 גיגה בתוצרת SSD. הקונסולה השנייה, תגיע ללא כונן אופטי והיא זוכה לשם "Digital Edition". הקונסולה תאפשר הורדת משחקים בצורה מקוונת בלבד, בעוד שהקונסולה הרגילה, תאפשר שימוש בדיסקים, בדומה לקונסולות הקיימות.

סוני פליסטיישן 5. צילום מסך, צילום מסך
ההשקה בנובמבר, גם בישראל/צילום מסך, צילום מסך

סוני חשפה כי הפליסטיישן 5 בתצורה הרגילה, יעלה 499 דולר (לפני מע"מ מקומי) ואילו הגרסה ללא הכונן האופטי, תעלה 399 דולרים (לפני מע"מ מקומי). ההשקה תתקיים בכמה סבבים, כשבסבב הראשון ב-12 בנובמבר, הקונסולות ינחתו בארה"ב, יפן, קנדה, מקסיקו, אוסטרליה, ניו-זילנד ודרום קוריאה. שבוע אחר כך, ב-19 בנובמבר, סוני תקיים את ההשקה העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully