וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דינמיקה מובילאב": דינמיקה ושירות התיקונים "מובילאב" מתמזגים

21.9.2020 / 10:43

בשנה שעברה רכשה סלקום את שירות התיקונים מובילאב, ודרכו המשיכה להציע שירות תיקונים לכל חברות הסלולר. כעת, דינמיקה מכריזה על מיזוג עם מובילאב, כשהשירות יוצע ללקוחות תחת השם "דינמיקה מובילאב"

רשת דינמיקה הודיעה על מיזוג עם חברת מובילאב, החברה היחידה המעניקה שירות נייד לתיקון טלפונים בכל הארץ, שכבשה את ישראל בשנה האחרונה. כצעד משלים למכירת הטלפונים, שנחשבת לפעילות החזקה ביותר של הרשת, החליטה דינמיקה על המיזוג עם מובילאב, המציעה תיקונים לסמארטפון בבית הלקוח או בכל נקודה אחרת שהלקוח יבחר בה, לרבות מקום העבודה, בית מלון, שערי בסיסי צה"ל ועוד.

"כחברה המובילה בישראל במכירת טלפונים, היה חשוב לנו להציע שירות בלעדי וחדשני בתחום התיקונים. הבנו כי עלינו להגיע עד לבית הלקוח, במיוחד בימים אלה שהלקוחות נמנעים מלצאת מהבית או לא יכולים לעשות זאת. המיזוג עם מובילאב מאפשר ללקוח ליהנות מכל היתרונות תחת קורת גג אחת", אמר אלי אדדי מנכ"ל רשת דינמיקה.

רשת דינמיקה ביצעה לאחרונה שורת מהלכים ברוח התקופה, ביניהם, השקעה בחיזוק המכירות באונליין, הוספת קטגוריות מגוונות של מוצרים חדשים כמו מסכי טלוויזיה, פיתוח שירות משלוחים המגיע ללקוח עוד באותו היום ופתיחת סניף חמישי בעיר אילת. מעתה השירות החדש יקרא 'דינמיקה מובילאב'. עם המיזוג ולקראת הסגר, תתגבר דינמיקה את מצבת הטכנאים בפריסה כלל ארצית.

בתקופת הקורונה, הטכנאי יבצע את התיקון במרחב הציבורי ליד בית הלקוח או ברכב שלו, על מנת לצמצם את המגע. משך התיקון עד כחצי שעה, חוסך ללקוחות זמן יקר של איסוף והמתנה, ויציאה מהבית למרחבים הומים. שירות זה מתאים גם ללקוחות הנמצאים בבידוד, בהשארת הנייד בשקית מחוץ לדלת הבית. בנוסף, שירות התיקונים נחשב כשירות חיוני על ידי משרד הבריאות, ולכן גם יימשך בזמן הסגר.

תהליך הזמנת התיקון פשוט ומהיר, וניתן לבצע אותו באתר של רשת דינמיקה. הזמנת הטכנאי היא מהיום להיום, וניתן להזמין טכנאי בין שעה לשעתיים קדימה. שעות הפעילות הן מ-09:00 בבוקר עד 21:00 בערב. מחיר השירות ידוע ללקוח מראש בהתאם לפרטים שהזין באתר והתשלום מתבצע לאחר התיקון. בדינמיקה מדגישים כי ישנה אחריות על התיקון 3 חודשים - למעט נזקי מים ושבר מסך.

  • עוד באותו נושא:
  • דינמיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully