וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הרשת ובתה של כוכבת "עקרות בית אמיתיות" הצטלמה יושבת על הברכיים של אביה החורג - ועוררה סערה ברשת

30.9.2020 / 0:02

המשפיענית ובתה של כוכבת הריאליטי "עקרות בית אמיתיות" הצטלמה כשהיא יושבת על הברכיים של אביה החורג - שגדול ממנה רק בעשור - וחטפה על זה אש ברשת ממשתמשים שטענו שהרגישו "לא בנוח" ושהתמונה "מרמזת על יחסים אינטימיים בין השניים". היא מיהרה לקטול אותם

הטריילר לעונה החדשה של DONT BE TARDY/briellebiermann

בריאל בירמן (23), בתה של כוכבת "עקרות בית אמיתיות אטלנטה", קים זולסיאק-בירמן (42), עוררה סערה ברשת לאחר שפרסמה תמונה שלה יושבת על הברכיים של אביה החורג, רוי בירמן, בחגיגות יום הולדתו ה-35. התמונה לכאורה תמימה לחלוטין, אך מאחר שפער הגילאים בין האב החורג לבתו קטן במיוחד, רבים טענו שהתמונה "מרמזת על יחסים אינטימיים" וגרמה להם להרגיש "שלא בנוח". בריאל הזדעזעה לקרוא את התגובות ומיהרה להשיב לטרולים שטענו שיש משהו חשוד ביחסים בין האב לבתו החורגת.

בתמונה השנויה במחלוקת נראית בריאל יושבת על הברכיים של אביה החורג, רוי, במסיבת יום ההולדת שלו שהתקיימה במסעדת בשרים בעיר. לצד התמונה, שפורסמה בפני 1.3 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, נכתב: "מזל טוב לאבא ולגבר הכי מדהים שאי פעם אכיר. אני לא יכולה לדמיין חיים בלי אדם חרוץ, חסר אנוכיות, אוהב ואכפתי כמוך! אני כל כך גאה בך ובכל מה שהשגת. היה לנו יותר מדי כיף אתמול בערב, ששכחתי לכתוב לך אתמול. אוהבת אותך אבא!".

על אף שהתמונה הייתה בהחלט תמימה, רבים ציינו שחשו לא בנוח לראותה. "למה את יושבת על הברכיים של הבעל של אמא שלך? זה לא נראה טוב" שאל אחד. אחר הוסיף: "מותק, את לא חושבת שמגיע לך יותר טוב?". משתמש נוסף כתב: "אני מרגיש קצת לא בנוח. היא אישה מבוגרת שיושבת על הברכיים של אביה החורג שגדול ממנה רק בעשור. אני מבין שאין כאן משהו מעבר, אבל עדיין. זה מעורר אסוציאציות לא נעימות".

לא כולם הסכימו עם התגובות. אחד כתב ש"זה מטריד לראות אנשים קופצים למסקנות מופרכות". הוא כתב: "חלק מהתגובות כאן מגוחכות! ילדה יושבת על הברכיים של אביה... מה לא נורמלי בזה! אני לא יכול להבין מדוע מישהו יגיד לילד שלו לא לשבת על הברכיים שלו, כפי שאנשים מסוימים הצהירו כאן בתגובות!". משתמשת נוספת כתבה: "המומה מהתגובות כאן. אם אתם חושבים שלשבת על הברכיים של אבא זה מעשה מעוות, זה מעיד עליכם הרבה יותר מאשר על בריאל".

בריאל הגיבה לחלק מהמשיבים לפוסט שלה. אחד כתב לה: "התגובות על התמונה מטרידות. לרמוז שהיה ביניהם משהו? מה לא בסדר אצלכם? רוי הוא דוגמא מדהימה לאב שאוהב ומטפל בילדים שאינם שלו כאילו היה שלו". לזה היא השיבה ב"תודה רבה". היא גם השיבה לתגובה "תגידו לי שלא היה ביניהם משהו" וכתבה: "ולך היה משהו עם אבא שלך?". כשנשאלה מדוע ישבה על הברכיים של אביה, היא השיבה: "בכנות - כי לא היה לי מקום פנוי לשבת. צחקנו כל הזמן על זה שהוא כמו סנטה. זה היה מצחיק". היא אמרה לפוקס ניוז: "אני חושבת שזה נורא שיש לאנשים בעיה עם זה. הוא אדם מדהים ואב מדהים וזה הכל. זה כל מה שיש לי לומר על זה".

גם ההורים שלה הגיבו לתגובות הקשות שקיבלה הבת. רוי מסר בתגובה: "אני לא מתייחס לזה. זה בורות, אנשים חסרי השכלה שמגיבים כדי למשוך תשומת לב". האם המפורסמת סיכמה בשתי מילים: "תמצאו עבודה".

רוי, שחקן פוטבול לשעבר, נישא לקים בשנת 2011 ושנתיים לאחר מכן אימץ את בריאל ואחותה אריאנה, בת ה-18. מאוחר יותר קים ורוי הביאו לעולם את בניהם רוי ג'וניור (9), קש (8) והתאומים קאיה וקיין (6).

עם אמא

View this post on Instagram

surprise me ?

A post shared by brielle (@briellebiermann) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully