וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד "לימי הקורונה": הסמארטפון החדש של סמסונג נחשף

22.9.2020 / 12:51

אחרי שהשיקה את ה-S20 וה-Note 20, חברת סמסונג שלחה הזמנה לאירוע וירטואלי "מסתורי". כעת נחשף כי ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית עתידה להציג גרסה מוזלת ומיוחדת למכשיר הדגל Galaxy S20

מייקי לוי

בשבוע שעבר שלחה סמסונג הזמנה לאירוע מסתורי שמתקיים מחר (רביעי). מדובר באירוע מעט תמוה, שכן רק בחודש שעבר חשפה החברה את סדרת ה-Note 20 ובחודש פברואר הציגה את ה-S20. אך נראה כי בסמסונג נערכו "לימי הקורונה", כלומר לימים בהם מתקיים משבר כלכלי עולמי, לצד מגפה עולמית ושמרו אס בשרוול: ה-Galaxy S20 FE.

מדובר בגרסה מוזלת ל-S20 שכוללת את הפיצ'ר של 2020-2021: דור חמש. הסמארטפון כולל תכונות "דגל" כמו זום היברידי של פי 30 בלבד במקום פי 100, מצב לילה ובינה מלאכותית משולבת במערך הצילום. על פי הערכות, הוא יגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 865, זהה לשל ה-Note 20, מסך בגודל 6.5 אינץ' ברזולוציית FullHD עם פאנל מסוג SuperAmoled, קצב רענון של 120 הרץ, ותמיכה בתקן HDR10+.

מחירו טרם נקבע, אך בעולם מעריכים כי הוא יהיה זול בצורה ממחיר ה-Galaxy S20. נראה כי מדובר בסמארטפון המושלם שמביא יכולות מתקדמות, עם פשרות מינימליות, שספק אם המשתמש הממוצע ומטה ירגיש. כאמור, אירוע ההכרזה יתקיים מחר ואז סמסונג תחשוף את כל הפרטים, לרבות המחיר.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully