וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואנית סמסונג בישראל פותחת הרשמה מוקדמת ל-Galaxy Fold 2

יבואנית סמסונג בישראל, חברת סאני פותחת הרשמה מוקדמת לסמארטפון המתקפל Galaxy Fold 2. הסמארטפון הראשון מתוצרת סמסונג שמגיע לישראל עם קישורית דור 5. מחיר ההרשמה המוקדמת יעמוד על 99 ש"ח

מייקי לוי

סאני, יבואנית סמסונג בישראל, מתחילה במכירה מוקדמת לסמארטפון המתקפל של סמסונג, ה-Galaxy Z Fold 2. מדובר בסמארטפון הראשון של סמסונג שמגיע לישראל עם דור 5. ההרשמה המוקדמת זמינה באתר של סאני במחיר של 99 שקלים, כשהחברה טרם חשפה את המחיר המלא. עם זאת, נראה כי מחירו צפוי להיות זהה לשל הדור הקודם, כך שהוא יעמוד על 6,999 שקלים.

ה-Fold 2 מגיע עם עיצוב חדש, כשהמסך הפנימי כשהוא פרוס הינו בגודל 7.6 אינץ', עם פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X, ומסך משני של 6.2 אינץ' ברזולוצייץ HD עם פאנל מסוג SuperAmoled. לראשונה המסך הראשי יתמוך בקצב רענון של עד 120 הרץ, ובשונה מהדור הקודם, המסך מגיע עם ציפוי זכוכית, בדומה ל-Z Flip, מה שמעניק תחושה של מסך מגע זהה לסמארטפון "מסורתי". בסמסונג טוענים כי הסמארטפון מגיע עם טכנולוגיית "Sweeper", המאפשרת שמירה על הסמארטפון מפני חלקיקי אבק ולכלוך במרווח שבין הגוף לציר הסמארטפון.

galaxy z fold 2. יח״צ,
ה-Galaxy Z Fold2 5G בהזמנה מוקדמת בישראל/יח״צ

בלב הסמארטפון פועמת ערכת שבבים עם מעבד 8 ליבות, ייתכן ובארצות הברית יגיע עם Snapdragon 865, ואילו לשאר העולם יגיע עם ערכת השבבים Exynos מתוצרת סמסונג, שכזכור אכזבה לא מעט רוכשים בשל פערי הביצועים הניכרים. עוד הוא יגיע עם 12 גיגה זיכרון RAM ו-256 או 512 גיגה לאחסון פנימי. הסמארטפון יגיע עם תמיכה בקישורית דור חמש, כך שנראה כי גם הדגם שיגיע לישראל במהלך השנה, יתמוך בטכנולוגיה לכשתושק בישראל.

מערך הצילום כולל מצלמה קדמית מעל המסך החיצוני של 10 מגה פיקסל, כשאותו חיישן צילום נמצא גם בצד המסך הפרוס. מערך הצילום האחורי כולל 3 חיישני צילום: חיישן 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה של 123 מעלות, חיישן של 12 מגה -פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8 לצילום בתנאי תאורה מאתגרים, וחיישן טלפוטו 12 מגה-פיקסל לזום אופטי של פי שניים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully