וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחיר של 2,490 ש"ח: Bird משיקה בישראל קורקינט חשמלי מתקפל

חברת Bird, חברת הקורקינטים השיתופיים שפועלת בין היתר גם בישראל, השיקה לאחרונה קורקינט חשמלי מתקפל. כעת, הקורקינט מגיע לישראל במחיר משתלם. הקורקינט החדש של החברה מציע טווח נסיעה של 25 ק"מ ושוקל 13 ק"ג בלבד

הקורקינקטים של Bird/יח״צ

חברת BIRD שחוללה את מהפכת הקורקינטים השיתופיים בעולם ובישראל, הרחיבה את פעילותה ומציעה במקביל לשירותי ההשכרה גם מכירת קורקינטים וכלי תחבורה מתקדמים תחת השם Bird Shop. כעת היא משיקה בישראל, יחד עם כל העולם את Bird Air, קורקינט חשמלי מתקפל וקומפקטי המיועד לצרכן הפרטי.

ה-Air, קורקינט חשמלי חדש ומתקפל מבית Bird, תוכנן בהתאמה אישית על ידי צוות מהנדסי הרכב והתעופה של Bird ומחזיק ביותר מ -30 אישורי בטיחות בינלאומיים - יותר מכל קורקינט חשמלי אחר בשוק, החל מהסוללה העמידה שלו ועד למערכת בלימה מתקדמת ומחדשת אנרגיה. התכנון כולל גם תכונות נוספות כמו שלדה מאלומיניום תעופתי (aircraft-grade), צמיגים מגומי מלא למניעת תקרים ותאורה משופרת קדמית ואחורית. ה-Air מצויד ב- Bluetooth ומאפשר עדכונים אוטומטיים באמצעות אפליקציית Bird.

הקורקינט החדש של Bird. יח״צ,
הקורקינט החדש של Bird: שוקל 13 ק״ג וטווח של 25 ק״מ/יח״צ

"כחברה שייסדה את תחום הקורקינטים השיתופיים בישראל ובעולם, אנו גאים להעמיק את החדשנות בתחום ולייצר את הכלים המובילים גם עבור הצרכן הפרטי. לאחר שהמוצר הראשון זכה להצלחה יוצאת דופן, החלטנו להשיק מוצרים נוספים כאשר הכלי הנוכחי מביא עימו בשורה אמיתית, איכותית ובטוחה לרוכבים בישראל", אמר יניב ריבלין, מנכ"ל Bird ישראל.

עוד בוואלה!

צ'ק פוינט חושפת: חולשה באינסטגרם הפכה את הסמארטפון לכלי ריגול

לכתבה המלאה

הקורקינט החדש נועד לספק תחושה זהה לרכיבה על Bird אך במתכונת קלה יותר: 13 ק"ג בלבד, עם מהירות מרבית של 25 קמ"ש וטווח נסיעה מקסימלי של 25 ק"מ. הקורקינט יהיה זמין במהלך נובמבר, כשמחירו המומלץ לצרכן נקבע על 2,490 ש"ח. את הקורקינט ניתן יהיה להזמין דרך האתר של Bird בישראל ובחנויות הנבחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • bird

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully