וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: משתמשי אייפון יוכלו לשחק באקסבוקס דרך הסמארטפון

27.9.2020 / 11:49

עדכון שישוחרר בקרוב, עם השקת ה-Xbox X (קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט), יאפשר לבעלי אייפון ואייפד לשחק באקסבוקס ישירות ממסך הסמארטפון או הטאבלט. העדכון זמין כבר עכשיו בגרסת בטא לנסיינים נבחרים

חשיפת ה-Xbox X, קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט/יח"צ

בעלי אקסבוקס? עדכון שיגיע לאפליקציית האקסבוקס באייפון, עשוי לטרוף את הקלפים ולראשונה: לאפשר להזרים משחקים מקונסולת האקסבוקס, ישירות אל תוך האייפון והאייפד. הפיצ'ר שוחרר לאחרונה בגרסת בטא למשתמשי האנדרואיד, והשמועות על כך שהוא יגיע גם לאייפון לא איחרו להגיע. הדיווחים בעולם אודות זמינות הפיצ'ר מדברים על כך שהוא יהיה זמין במהלך ה-10 בנובמבר, תאריך השקת קונסולות האקסבוקס X וסדרת ה-S.

כדי להשתמש בפיצ'ר החדש, על האקסבוקס והאייפון או האייפד להיות מחוברים לאותה רשת אינטרנט אלחוטי. אחר כך, ניתן יהיה להפעיל את האקסבוקס ישירות מהאפליקציה, מבלי הצורך להדליק אותו פיזית. כשהקונסולה תידלק, ניתן יהיה לבחור באייפון או באייפד מתוך רשימת התכנים שמותקנים על האקסבוקס, ולמעשה ניתן יהיה לצפות בתפריט המלא למעט אפליקציית הטלוויזיה.

הפיצ'ר עובד בדומה ל-Sony Remote play שהושק לפליסטיישן 4 בשנה שעברה, וזמין מאז לאנדרואיד ולאייפון. נכון לשלב זה, האפליקציה נמצאת בגרסת בטא דרך ה-TestFlight (פלטפורמת גרסאות הבטא של אפל), וכאמור, האפליקציה צפויה להיות זמינה החל מה-10 בנובמבר.

אקסבוקס X. יח״צ,
הפיצ׳ר החדש יהיה זמין ב-10 בנובמבר לבעלי אקסבוקס ואייפון או אייפד/יח״צ

חודש נובמבר צפוי להיות "רותח" בעולם קונסולות הגיימינג, כשגם סוני צפויה להשיק את הפליסטיישן 5 וגם מיקרוסופט תשיק את הדור הבא של סדרת האקסבוקס. המכירה המוקדמת לפליסטיישן 5 כבר נערכה בישראל, כשכל האתרים בתוך זמן קצר דיווחו כי "המלאי אזל". תאריך ההשקה בישראל של הפליסטיישן 5 צפוי להיות ב-19 בנובמבר ומחירו עומד על 2,499 שקלים לגרסה שכוללת קורא דיסקים. מחירו של האקסבוקס X, קונסולת הדגל יעמוד על 2,199 שקלים והוא יהיה זמין לרכישה בישראל ב-10 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully