וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו: JBL LinkBar - סאונד בר עם אנדרואיד TV

צחי הופמן, The gadget reviews

30.9.2020 / 9:51

ה-LinkBar הוא סאונד בר של JBL, הכולל סטרימר אנדרואיד TV וגם רמקול חכם עם גוגל אסיסטנט, במוצר אחד שמתחבר לטלוויזיה ויכול לאפשר לכם לוותר על הצורך בלרכוש סטרימר וליהנות מאודיו באיכות גבוהה יותר. האם הוא עושה את העבודה?

מערכת וואלה!

ה-LinkBar הוא סאונד בר חכם של JBL (מבית הרמן ששייכת לסמסונג), כאשר הוא כולל את מערכת ההפעלה אנדרואיד TV, מה שאומר שהוא משמש גם כסטרימר וגם רמקול חכם להפעלת גוגל אסיסטנט. מדובר בפתרון לא רע, למי שמחפש מוצר הכל באחד שישב לו בסלון. ה-LinkBar הושק לאחרונה בארץ על ידי היבואנית הרשמית ניופאן והוא נמכר כרגע במרכזי המכירה של פרטנר, כי הוא משלב את אפליקציית הטלוויזיה של החברה - פרטנר TV.

ה-LinkBar הוא בעל מראה אפרורי, המאפשר לו להיבלע בסלון מתחת לטלוויזיה. החלק העליון של הסאונד בר עשוי מפלסטיק והגובה שלו הוא 60 מ"מ. מה שאומר, שאם אתם מעמידים את הטלוויזיה שלכם על המזנון ולא תולים אותה על הקיר, הסאונד בר לא יסתיר את החלק התחתון של המסך.

סאונד בר JBL. צחי הופמן, מערכת וואלה!
"מראה אפרורי, המאפשר לו להיבלע בסלון מתחת לטלוויזיה"/מערכת וואלה!, צחי הופמן

JBL LinkBar: פתרון לרוב שירותי הסטרימינג

מיד שמפעילים את ה-LinkBar מופיע עמוד ההתקנה הראשוני של אנדרואיד TV (גרסה 9.0). מדובר במערכת ההפעלה הקיימת בסטרימרים של שיאומי ובטלוויזיות חכמות כמו אלו של סוני ופיליפס. זה אומר, שאתם תוכלו להוריד לכאן אפליקציות רבות פרט לאלו של פרטנר TV (שאגב, מגיבה בצורה איטית), כמו סלקום TV, נטפליקס, סטינג TV, נקסט TV, ספוטיפיי, Deezer, יו טיוב ועוד רבות. אגב, מי שחובב אמזון פריים וידיאו, לא ימצא אותה משום מה זמינה להורדה כאן.

הממשק של אנדרואיד TV פשוט לשימוש, מי שרוצה ליהנות מיכולות העוזרת הקולית גוגל אסיסטנט, כדי שיעביר את ממשק הסאונד בר לאנגלית. מאותו רגע, אפשר ליהנות מיכולות רבות ונוספות. קודם כל, ל-LinkBar יש מיקרופונים על גבי הרמקול וגם בשלט רחוק. כך ניתן להזניק את האסיסטנט באמצעות פקודה קולית, כאשר הסאונד בר כבוי (מצב המתנה שהטלוויזיה סגורה) או בלחיצה על הכפתור בשלט רחוק. אני חייב לציין שהמיקרופון בסאונד בר פחות רגיש מאלו שקיימים ברמקולים חכמים כמו Nest Mini או Nest Hub, כך שהרבה פעמים הייתי צריך לדבר בקול רם ואפילו לחזור על עצמי בזמן שנתתי את הפקודה "אוקיי גוגל" על מנת שהוא יתעורר. כמו כן, זמן התגובה של הרמקול מעט איטי.

סאונד בר JBL. צחי הופמן, מערכת וואלה!
״פתרון לרוב שירותי הסטרימינג״/מערכת וואלה!, צחי הופמן

ניתן לשלוט באמצעות האסיסטנט במוצרים חכמים שיש לכם בבית, להפעיל או לכבות את הטלוויזיה באמצעות פקודה קולית, להגביר/להנמיך את הווליום שמשחקים בקונסולה מבלי לגעת בשלט או להשמיע מוזיקה מספוטיפיי בצורה הזאת. מי שרגיל לעבוד עם האסיסטנט יעריך מאוד את השילוב הזה כאן.

מי שפחות מעוניין שהאסיסטנט תאזין לו, יכול לכבות את המיקרופון באמצעות כפתו פיזי הקיים על ה-LinkBar.

JBL LinkBar: חיבור Arc וכפתור יעודי לנטפליקס בשלט

ל-LinkBar יש שלט קומפקטי המגיע עם מראה ותחושה מעט זול ופלסטיקי. במקרה שלי, הסאונד בר היה מחובר לטלוויזיה בחיבור HDMI Arc, כאשר כפתור ההפעלה/כיבוי גם הדליק וסגר את הטלוויזיה. מהרגע שמגדירים את ה-Arc בהגדרות הטלוויזיה, הצליל עובר לזה שב-LinkBar והשליטה בווליום מתבצעת דרכו. חיבור ה-Arc גם מעביר בצורה פשוטה את הסאונד של שאר המכשירים המחוברים לטלוויזיה, כך שאם יש לכם סטרימרים/קונסולות או כל מוצר אחר, אתם תוכלו לשמוע אותם ב-LinKBar מבלי להתעסק בהגדרות נוספות.

השלט כולל כפתור יעודי לנטפליקס, לצד כפתור יעודי לאסיסטנט, וכמובן כפתורי בית, ווליום, ניווט ומעבר בין מקורות הצפייה. מלבד חיבור ה-HDMI Arc, יש כאן עוד 3 חיבורי HDMI.

סאונד בר JBL. צחי הופמן, מערכת וואלה!
״שלט קומפקטי המגיע עם מראה ותחושה מעט זול ופלסטיקי״/מערכת וואלה!, צחי הופמן

החלק החשוב ביותר: איך איכות השמע?

ה-LinkBar כולל המון אפשרויות להאזנה למוזיקה דרכו: הזרמת מוזיקה מספוטיפיי באמצעות ה-WiFi ושירות ספוטיפיי Connect, שימוש בכרומקאסט עבור Deezer ושירותים אחרים תומכים או בחיבור בלוטות' ישיר (4.2) לסמארטפון שלכם.

הסאונד שה-LinkBar מספק בעת האזנה למוזיקה עושה את העבודה: הצליל טבעי, נעים, מאוזן, חזק ואפילו קצת עשיר. הסאונד בר הזה ישמש אתכם בצורה מוצלחת להאזנה למוזיקה בסלון והשילוב עם גוגל אסיסטנט לניגון השירים, הופך אותו אפילו למוצלח יותר.

הגענו לחלק הכי חשוב בסופו של דבר והוא הצליל הבוקע מהסאונד בר בעת צפייה לסרטים. אין כאן תמיכה בדולבי אטמוס, אלא דולבי אודיו. הצליל נשמע בסדר, מי שהסתפק עד היום ברמקולים של הטלוויזיה, ירגיש פתאום שהסאונד מהטלוויזיה שלו נפתח. מדובר בצליל יחסית רחב, שאפשר להרגיש אותו בסצנת הפתיחה של הסרט Old Guard בנטפליקס, בעת הרכיבה של האופנוע בסמטאות, כמו כן, דיאלוגים נשמעים ברור. מהצד השני, אין באס מספיק חזק (JBL מאפשרת רכישת סאב בנפרד), עוצמת המקסימום של הסאונד בר לא מספקת לטעמי, היא אכן חזקה אבל הייתי רוצה עוד קצת.

אגב, כאשר ניגנתי את הסרט Old Guard ישירות מאפליקציית נטפליקס בטלוויזיה (LG CX), הצליל נשמע יותר חד ואפילו מעט יותר עשיר מאשר זה שהגיע מהסטרימר של הסאונד בר.

סאונד בר JBL. צחי הופמן, מערכת וואלה!
״הצליל נשמע בסדר, מי שהסתפק עד היום ברמקולים של הטלוויזיה, ירגיש פתאום שהסאונד מהטלוויזיה שלו נפתח״/מערכת וואלה!, צחי הופמן

השורה התחתונה

מחיר: 1,650 שקל (נמכר בחנויות פרטנר)

בשורה התחתונה, ה-LinkBar הוא סאונד בר חכם, המאפשר לשדרג את איכות הצליל של הטלוויזיה שלכם ולתת פתרון של סטרימר אנדרואיד TV. את זה הוא עושה בצורה מוצלחת. פחות התלהבתי מהזמן תגובה המעט איטי של הגוגל אסיסטנט ומהעוצמה של הווליום.

  • עוד באותו נושא:
  • JBL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully