וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השתק לתמיד": העדכון שמשתמשי ווטסאפ חיכו לו סוף-סוף הגיע

2.10.2020 / 9:50

אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם, ווטסאפ, מתעדכנת ולראשונה, אתם גם לא צריכים להוריד שום עדכון מחנות האפליקציות. אחרי המתנה רבה ואינספור הדלפות, ווטסאפ משחררת כעת את האפשרות להשתיק קבוצות ושיחות לתמיד. האפשרות זמינה כבר עכשיו גם בישראל

רוגלה בווטסאפ/צילום: צ'ק פויינט

העדכון שמשתמשי ווטסאפ חיכו לו, סוף-סוף הגיע: אחד מהדברים המציקים ביותר בווטסאפ זה החוסר יכולת להשתיק קבוצה או איש קשר לתמיד, ואילו האפשרות היחידה הינה להשתיק לשמונה שעות, שבוע או לשנה. בשבועות האחרונים דווח רבות כי ווטסאפ עובדת על אפשרות שתאפשר להשתיק משתמשים לנצח, במקום האפשרות להשתיק לשנה. כעת מדווחים כי האפשרות החדשה הגיעה למשתמשים ברחבי העולם, וכן, גם לישראל.

במפתיע, נראה כי העדכון החדש הינו שינוי בשרת של ווטסאפ, מה שהופך אותו לזמין לכלל המשתמשים ללא הצורך בלהוריד גרסה חדשה דרך חנות האפליקציות. משתמשמים בגרסה 2.20.201.9 (שזמינה מזה זמן רב בחנות האפליקציות) דיווחו כי הפיצ'ר הופיע במקום השתק לשנה. כך שאתם לא צריכים להיכנס לחנות האפליקציות ולבדוק האם קיים עדכון, אלא פשוט להגיע לשיחה שאותה תרצו להשתיק, ולחצו על "השתק לתמיד".

עוד דיווחו הגולשים כי העדכון הבא של ווטסאפ או אחד מהקרובים, עשוי להביא ניהול זיכרון משופר עם תצוגה גרפית. ווטסאפ עשויה לתפוס נפח לא מבוטל של עשרות גיגות במידה ואתם שומרים את הקבצים בצורה אוטומטית, כך שהעדכון הבא עשוי לעזור לכם לנהל את הזיכרון בצורה קלה ונוחה יותר, לפי תצוגה של קבצים גדולים, קבצים שנשלחו, צ'אטים ועוד.

בעיית הזיכרון קיימת בעיקר אצל סמארטפונים ללא יכולת הרחבה, כמו אייפונים, לכן הפיצ'ר הקרוב עשוי לעזור ללא מעט אנשים למחוק קבצים מיותרים בצורה נוחה ופשוטה.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully