וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילים? סלקום מתגייסת למענכם ומעניקה מנוי "סלקום TV" במתנה

בעקבות עוצר יציאות בצה"ל ושהייה ממושכת וארוכה של החיילים בבסיסים, חברת סלקום מתגייסת למען החיילים ותעניק עד סוף השנה, מנוי סלקום TV לסמארטפון או הטאבלט במתנה, וללא התחייבות. השירות כולל ערוצי טלוויזיה וספריית VOD שכוללת למעלה מ-1,000 סרטים

קטע מתוך העונה השנייה של "משיח"/סלקום tv

סלקום TV דואגת גם לחיילים גם בתקופת הקורונה: חיילים רבים נמצאים בסגר בצבא ולא יכולים לצאת הביתה עד הודעה חדשה. כדי להקל על השהות בסגר בבסיס, חברת סלקום מעניקה עד ה-31.12.2020 את אפליקציית סלקום TV לייט לסמארטפון או הטאבלט בחינם, ללא עלות וללא התחייבות.

"השהות בסגר הממושך מאתגרת את כולנו, וגם את החיילים שנמצאים בצבא ולא יכולים לצאת הביתה. החלטנו בחברה להקל על החיילים את השהות בתקופת הסגר, ואנו מאפשרים להם לצפות בתוכן בידורי ואיכותי שיעביר להם את הזמן, ללא עלות החל מהיום ועד סוף השנה האזרחית", אמר אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת סלקום.

נטפליקס בסלקום TV. יח"צ,
חיילים? סלקום מתגייסת למענכם/יח"צ

במסגרת הטבת אפליקציית סלקום tv לייט בסלולר - יוכלו החיילים לצפות במגוון רחב של תכנים, בהם: ערוצי טלוויזיה (11,12,13 ועוד), ספריית VOD עצומה שכוללת למעלה מ-1,000 סרטים מהאולפנים המובילים בעולם, מאות סדרות רכש וסדרות ישראליות, תכני דוקו, קטלוג התוכן המלא של HBO (סדרות חדשות, עונות חדשות, סרטים, ספיישלים, דוקו), סדרות ותכנים לצעירים, תכני לייף סטייל ועוד.

ההטבה מיועדת לחיילים בשירות חובה, למתנדבים בשירות לאומי ולמתנדבים בשנת שירות, המנויים לסלקום בסלולר. הרישום להטבה מתבצע באתר סלקום. לאחר ההרשמה הזכאים להטבה יקבלו הודעה עם פרטי ההתחברות והורדת האפליקציה. ההטבה תסתיים בתאריך 31.12.2020.

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully