וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמוע דרך העצמות: בדקנו את משקפי האודיו של Bose

צחי הופמן, The Gadget Reviews

6.10.2020 / 8:48

משקפי האודיו Frames של Bose מציעים חווית האזנה חדשה למוזיקה. הם כוללים ניהול שיחות טלפון או האזנה לפודקאסטים, לצד מבנה פתוח המאפשר להיות מודעים לסביבה. עם תג מחיר של אוזניות פרימיום, נשאלת השאלה החשובה: האם הם שווים את הכסף?

המשקפיים של Bose/יח״צ

משקפי האודיו של Bose יצאו לחנויות בארה"ב כבר לפני יותר משנה וחצי, אבל לישראל הם הגיעו רק לפני כחודשיים, באמצעות היבואנית הרשמית ניופאן. מה המטרה במשקפי אודיו? מבחינת Bose מדובר ביכולת שלכם לוותר על אוזניות ולצאת לטייל רק עם משקפי שמש, אשר יאפשרו לכם להאזין למוזיקה ולנהל שיחות מהסמארטפון. בנוסף, הם מגיעים במבנה פתוח, כך שאפשר להיות מודעים לסביבה, לדבר וגם להאזין למוזיקה.

מספר מסגרות בעולם: רק מסגרת אחת בישראל

ה-Frames נמכרים בעולם במספר עיצובים, לארץ הגיע דגם ה-Alto. עניין העיצוב של משקפי שמש הוא סובייקטיבי, כך שזה דבר שכדאי לכם לבדוק לפני הרכישה. דגם ה-Alto קל מאוד (45 גרם) ועשוי פלסטיק שחור במראה מט. התוצאה היא משקפיי שמש שנראים ומרגישים קצת זולים. ה-Frames עמידים במים בתקן IPX4, שזה בעיקר עמידות לזיעה ומתז מים קל, במקרה שאתם יושבים ליד בריכה או בים. העדשות המגיעות עם המשקפיים יודעות לסנן 99% מקרני ה-UVA/UVB, אבל הן לא בעלות קיטוב (פולריזציה), אשר יכולות לחסום בוהק המגיע משמשות של מכוניות או מים.

Bose משקפיים. צחי הופמן, מערכת וואלה!
מבאס: לישראל הביאו רק מסגרת אחת של המשקפיים/מערכת וואלה!, צחי הופמן

Bose Frames - שליטה בווליום בהזזת הראש

Bose שילבה כפתור קטן בצד הימני של המשקפיים, אשר מיועד למענה/ניתוק שיחה ושליטה בשירים. בשביל להגביר או להנמיך את הווליום, יש צורך בלחיצה על הכפתור והזזת הראש לצד הימני או השמאלי. רעיון נחמד. אגב, מה שמאוד אהבתי, שבשביל לכבות אותם לא צריך ללחוץ על שום דבר, פשוט מניחים את המשקפיים הפוכים על השולחן.

השאלה החשובה: איך איכות השמע?

זהו לא המוצר הראשון המאפשר להאזין למוזיקה ולהיות מודעים לסביבה בזכות מבנה פתוח. בין היתר, אפשר לציין את האוזניות של AfterShokz. ל-Frames יש רמקולים קטנים הממוקמים בקרבת האוזניים והסאונד ממש מפתיע לטובה, ביחס לזה שלא מדובר באוזניות הנכנסות לאוזניים. הבס קצת פחות מורגש והצליל לא ממש עשיר. זליגות סאונד מתרחשות רק בעוצמות הגבוהות והווליום פה לא מספק. אם תהיו במקום רועש, תתקשו להאזין למוזיקה או לפודקאסט שלכם.

ומה לגבי שיחות? אין בעיה להסתובב עם המשקפיים האלו ברחוב ולנהל שיחות טלפון. Bose לא מתקשה להבחין בדיבור שלכם ולתת לו דגש, לא קיבלתי תלונות על איכות הקול שלי עם האנשים איתם דיברתי.

Bose משקפיים. צחי הופמן, מערכת וואלה!
כן, למשקפיים יש אפליקציה/מערכת וואלה!, צחי הופמן

טעינה: מחבר הטעינה המגנטי של ה-Frames הוא ייחודי, אז תצטרכו לשמור עליו טוב. זמן האזנה למוזיקה עומד רק על 3.5 שעות, היה אפשר לצפות ליותר.

לא יחליפו את האוזניות, אבל כן פתרון מגניב

בשורה התחתונה, ה-Bose Frames לא יחליפו את האוזניות שלכם, אבל הם כן מציעים פתרון מגניב להאזנה למוזיקה וניהול שיחות טלפון עם אפשרות להיות מודעים לסביבה. איכות הצליל לא רעה ואפילו מפתיעה לטובה וניתן גם לנהל שיחות טלפון עם אנשים, מבלי לקבל תלונות. החיסרון הגדול של המשקפיים, שמדובר במשקפי שמש, אז אתם בעצם מוציאים 1,100 שקל למוצר בו אתם יכולים להשתמש רק בחוץ ורק באור יום. מחיר: 1,100 שקל (יבואן רשמי ניופאן)

  • עוד באותו נושא:
  • BOSE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully