וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תמיכה בדור 5: נוקיה משיקה את הסמארטפון "8.3"

חברת ח.י, יבואנית HMD Global, יצרנית נוקיה, משיקה בישראל את הנוקיה 8.3. מדובר בסמארטפון הראשון שכולל תמיכה בקישורית דור 5 שזמינה בישראל. עוד ח.י. יוצאת בהצעה אטרקטיבית עם אפשרות להחזרת הסמארטפון בתוך 30 ימים

הסמארטפון נוקיה 8.3/יח״צ

קבוצת ח.י, הנציגה הרשמית של חברת HMD Global, יצרנית מכשירי הסלולר של Nokia ,מודיעה היום כי היא החלה לשווק בישראל את מכשיר הסמארטפון Nokia 8.3 5G. במטרה לייצר התנסות והיכרות עם המכשיר החדש ומתוך בטחון שמדובר במוצר מצוין, תאפשר החברה לרוכשים להתנסות במוצר ולהחזירו במידה ויתחרטו תוך קבלת זיכוי מלא עד 30 ימים מתאריך הרכישה.

"קבוצת ח.י גאה להיות בין המדינות הראשונות שנבחרו ע"י היצרנית HMD Global להשיק את Nokia 8.3 5G. חברת HMD Global התחזקה לאחרונה באמצעות גיוס משמעותי משותפים עסקיים אסטרטגים שמובילים את תעשיית המובייל העולמית, בניהם Google, Qualcomm וחטיבת הלקוחות של Nokia תשתיות", אמר גיא דה-פיצ'וטו, מנכ"ל ח.י אלקטרוניקה.

נוקיה 8.3. יח״צ,
סמארטפון ראשון של נוקיה שתומך ב-5G נוחת בישראל/יח״צ

לנוקיה 8.3 מסך בגודל 6.81 אינץ' עם פאנל מסוג IPS LCD, ברזולוציית FullHD+. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 765, והוא יגיע בתצורת 8 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה לאחסון, לצד אפשרות הרחבה על ידי כרטיס זיכרון חיצוני. כאמור, הבשורה של הסמארטפון היא התמיכה בדור חמש, שתהיה זמינה גם בישראל בעת חיבור לאנטנות תומכות ולאחת מרשתות הסלולר שהשיקו עד כה את התשתית: פרטנר, פלאפון או הוט מובייל.

מערך הצילום של הסמארטפון כולל 4 חיישני צילום אחוריים: חיישן ראשי של 64 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9, חיישן נוסף של 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה, חיישן 2 מגה-פיקסל לצילומי מאקרו וחיישן 2 מגה-פיקסל לצילומי עומק. נוקיה שילבה את העדשות של Zeiss, חברת האופטיקה הגרמנית שידועה בעדשות איכותיות במיוחד.

עוד בוואלה!

השעון של אפל נחת בישראל: כמה הוא יעלה לכם?

לכתבה המלאה
נוקיה 8.3. יח״צ,
מערך צילום מתקדם שכולל 4 חיישני צילום ועדשות של Zeiss/יח״צ

Nokia 8.3 5G מציג שילוב של כפתור ההפעלה עם חיישן טביעת אצבע וכך מספק דרך חלקה יותר לקבל גישה לטלפון. בנוסף, Nokia 8.3 5G רק ילך וישתפר, בזכות התחייבות לעדכוני מערכת ההפעלה במשך שנתיים ועדכוני אבטחה חודשיים במשך שלוש שנים. זאת לצד חבילת אפליקציות גוגל האהובות המגיעה עם המכשיר.

מלבד התמיכה בדור חמש, הבשורה של מכשירי נוקיה באה לידי ביטוי גם בסמארטפון החדש, כשהוא מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, נאמנה למקור ללא ממשק נוסף שנוקיה פיתחה. בשיתוף עם גוגל, החברה מבטיחה עדכונים מהירים במיוחד, כך שמלבד הממשק הנקי והמהיר שנאמן למקור, המשתמשים יוכלו ליהנות מעדכונים מהירים, בדומה לדגמים הקודמים. בנוקיה התחייבו כי הוא יקבל עדכוני מערכת הפעלה במשך שנתיים, ועדכוני אבטחה חודשיים במשך שלוש שנים.

מחיר הסמארטפון עומד על 2,299 שקלים וכדי לייצר התנסות והיכרות עם הנוקיה 8.3, בח.י מציעים לצרכנים להתנסות בסמארטפון ולהחזירו במידה ויתחרטו תוך קבלת זיכוי מלא עד 30 ימים מתאריך הרכישה.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully