וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ההשקה הקרובה: אפל מורידה מהמדפים את מוצרי האודיו של המתחרים

9.10.2020 / 0:45

בשנה האחרונה אנחנו עדים לאינספור שמועות והדלפות של האוזניות "AirPods Studio". מדובר על אוזניות קשת מסננות רעשים מבית אפל, וכצעד לקראת ההשקה, אפל מסירה מהאתר והחנויות את כל מוצרי האודיו של החברות המתחרות

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

מדוע אפל החליטה להסיר את מוצרי האודיו של לוג'יטק, Bose ו-Sonos? למרות שלאפל סדרת אוזניות ואביזרים מבית Beats, ענקית הטכנולוגיה האמריקנית עדיין הציעה מוצרי אודיו צד שלישי בחנויות, לרבות מוצרים של Bose וחברות נוספות. כעת, בלומברג חושף כי החברה עשויה להוריד מהמדפים את כל מוצרי האודיו שלא שייכים אליה, כחלק מצעד מתוכנן להשקת האוזניות AirPods Studio.

עד כה הלקוחות יכלו למצוא את המוצרים של Bose, Sonos ואפילו Logitech, אך נראה כי המוצרים כבר הוסרו מאתר האינטרנט של אפל, ובקרוב גם יוסרו מהחנויות. בשנים האחרונות אפל נקטה בשיטה דומה, כשהסירה את מוצרי FitBit, אך מדובר היה בצעד שנבע כמה שנים אחרי השקת השעון Apple Watch. כעת, נראה כי אפל "מקדימה תרופה למכה" ומורידה מהמדפים את המוצרים, עוד לפני השקת האוזניות.

על פי השמועות, האוזניות החדשות של אפל צפויות להגיע עם מספר חיישנים שיזהו את האוזניים הצוואר, לצד אקולייזר מתקדם המיועד למשתמשים מקצועיים. עוד מדווחים כי ייתכן והצעד של הימים האחרונים בו הסירה אפל את מוצרי המתחרים, מרמז כי החברה עשויה להשיק את האוזניות בסמוך להשקת האייפונים החדשים שצפויים להיחשף במהלך ה-12 או ה-13 באוקטובר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • AIRPODS
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully