וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלום, מהירות": אפל תחשוף את האייפון הבא ב-13 באוקטובר

7.10.2020 / 8:33

הסוף לשמועות: אחרי דחייה של חודש, נראה כי אפל ערוכה להשיק את האייפון הבא וכעת שולחת הזמנות לאירוע שיתקיים ב-13 באוקטובר. בדומה לאירועים הקודמים שנערכו ביוני, גם הפעם האירוע צפוי להיות וירטואלי בלבד ויועבר מהמשרדים של החברה

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

אחרי אינספור שמועות, כעת אפל סוף סוף שולחת הזמנה רשמית: האירוע הקרוב יתקיים ב-13 באוקטובר. בהודעה שנשלחה, כתבה אפל "שלום, מהירות", עם לוגו של תפוח ומסביבו שלושה עיגולים שונים. לא באמת ניתן להבין מה רומזת התמונה, אך מהמשפט הקצר "שלום, מהירות", נראה כי אפל עשויה לחשוף את האייפונים החדשים עם תמיכה בדור חמש.

עוד שמועה מתמקדת בכך שאפל תחשוף באירוע את המק הראשון מבוסס השבבים של אפל. כזכור, בחודש יוני האחרון הודיעה אפל על כך שהיא תפסיק להשתמש במעבדים של אינטל במחשבים, ותעבור להשתמש במעבדים אותם היא מפתחת בעצמה. על פי הערכות, אפל תחשוף את המחשב עד סוף השנה, ונראה כי ייתכן שתחשוף אותו במהלך האירוע, בעוד שהוא יהיה זמין בחנויות בחודשים שאחר כך או אפילו זמן קצר מרגע ההכרזה.

ההזמנה לאירוע של אפל. צילום מסך, צילום מסך
ההזמנה לאירוע של אפל/צילום מסך, צילום מסך

הבשורה שכולם חיכו לה: האייפון 12

גולת הכותרת של האירוע אלו כמובן האייפונים החדשים. על פי הערכות ושמועות, אפל תחשוף ארבעה אייפונים: אייפון 12 מיני, אייפון 12, אייפון 12 פרו ואייפון 12 פרו מקס. העיכוב בהשקה נבע בעקבות הסגר העולמי ואיסור הטיסות, שכן בכל אייפון שיורד לפס היצור, מהנדסי אפל מגיעים אל המפעל שבסין ובודקים כי תהליך היצור הראשוני תקין. השנה, איסור הטיסות עיכב את התהליך, שהוביל לעיכוב בייצור המכשירים. על פי השמועות, למעט השיפורים הרגילים במהירות, מערך הצילום ובמסך, נראה כי מערך הצילום של האייפונים יכלול מערכת ייצוב תמונה משודרגת, מה שיאפשר צילום וידאו נטול רעידות. עוד נראה כי בדגמי האייפון 12 פרו מקס, אפל שילבה רענון קצב מסך של 120 הרץ.

עוד בהשקה: האוזניות החדשות של אפל

על פי השמועות, האוזניות החדשות של אפל צפויות להגיע עם מספר חיישנים שיזהו את האוזניים והצוואר, לצד אקולייזר מתקדם המיועד למשתמשים מקצועיים. עוד מדווחים כי ייתכן שהצעד של הימים האחרונים בו הסירה אפל את מוצרי המתחרים, מרמז כי החברה עשויה להשיק את האוזניות בסמוך להשקת האייפונים החדשים שצפויים להיחשף ב-13 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully