וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסמר האחרון בארון? וואווי תציג את סדרת ה-Mate 40 ב-22 באוקטובר

אבי דוד, The Verifier

11.10.2020 / 9:22

למרות האמברגו, והמגבלות של ממשלת ארצות הברית כלפי וואווי שכמעט וחיסלו את כל פעילות הסלולר שלה מחוץ לסין, חברת וואווי מתעקשת להשיק את ה-Mate 40, סמארטפון פרימיום עם יכולות מתקדמות. האם מדובר בסמארטפון האחרון בסדרה?

בריטניה אוסרת על שימוש בוואווי, יולי 2020/צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

בעוד כשבועיים תציג ענקית הסינית וואווי (Huawei) את סדרת ה-Mate 40 החדשה (ואולי גם האחרונה) בתאריך ה-22 באוקטובר. זוכרים שרק לפני מספר חודשים וואווי היתה הראשונה ברשימה עם הכי הרבה מכירות מכשירים בעולם? נראה שהתואר שכל כך חשקה בו החברה הסינית הולך ונעלם. וואווי שנקלעה למלחמת הסחר שבין ארה"ב לסין היא הנפגעת העיקרית מכל המהלך של נשיא ארה"ב דונלד טרמפ.

ווואוי mate 40. צילום מסך, צילום מסך
למרות המגבלות והאמברגו: וואווי לא מוותרת על השקת ה-Mate 40/צילום מסך, צילום מסך

וואווי שתערוך את אירוע חשיפת סדרת ה-Mate 40 ב-22 באוקטובר, תהיה הסידרה האחרונה אשר תבוסס על מעבד הקירין (Kirin) של החברה. מכיוון שלוואווי אין אפשרות להמשיך ולייצר את המעבד, וגם כרגע לא יכולה לרכוש מעבדים מחברות אחרות בשוק.

הענקית הסינית כבר דיווחה כי יש ברשותה מלאי מוגבל מסדרת ה-Mate 40 מכיוון שלחברה אין מספיק מעבדים, מה גם שהיא לא יכולה לייצר חדשים. ומלבד המעבד, גם סדרת ה-Mate 40 אף היא תגיע ללא שירותי גוגל מותקנים, וזאת גם הסדרה האחרונה שתהיה מבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד.

עוד בוואלה!

"אם לא תתנצל אתה קנוס ב-100 אלף ש"ח": הרשת מגיבה למירי רגב

לכתבה המלאה
ווואוי mate 40. צילום מסך, צילום מסך
האם זה הסמארטפון הבא מבית וואווי?/צילום מסך, צילום מסך

לוואווי כרגע אין אפשרות אפילו להשיק עדכוני אבטחה או כל עדכון כזה או אחר למכשירי הסמארטפון הקיימים. החברה לקחה את מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 שעליה עדיין יש לה רישיון, ובנתה על גבי המערכת את "אנדרואיד 10.5", עם כמה פיצ'רים שהצליחה ליייבא מאנדרואיד 11 ומספר שינויים שהחברה עצמה עשתה.

וואווי זקוקה כעת לנס, נס אמיתי. הבחירות הקרובות בארה"ב שיערכו ב-3 בנובמבר הקרוב יקבעו את עתיד החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • וואווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully