וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-1,550 שקלים: סמסונג משיקה מכשיר ביניים עם קישורית דור 5

13.10.2020 / 9:35

המרוץ לדור חמש: חברת סמסונג השיקה בעולם את ה-A42 5G, מדובר במכשיר ביניים מתקדם עם מפרט מרשים כמו מסך OLED שלו תצוגה מתקדמת. הסמארטפון תומך קישורית דור חמש, כשהבשורה הגדולה היא המחיר

מייקי לוי

הקרב על הדור החמישי: חברת סמסונג הכריזה על סמארטפון ביניים מבוסס קישורית דור חמש. מדובר על הסמארטפון Galaxy A42 5G, האחרון שהושק בסדרת הביניים. זהו למעשה הסמארטפון הזול ביותר שיש לסמסונג להציע עם הקישורית, ומחירו 455 דולר בלבד (1,450 שקלים). כיום בישראל ניתן למצוא מכשירים מבוססי דור חמש החל מ-2,000 שקלים וצפונה, כך שאם הסמארטפון יגיע אלינו, זו צפוייה להיות בשורה, כשבמקביל פריסת הרשת בישראל עולה שלב.

ה-A42 5G מגיע עם מסך בגודל 6.6 אינץ' עם פאנל מסוג OLED, ובלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 750G עם 4 או 8 גיגה זיכרון RAM. המעבד של הסמארטפון הוכרז רק לפני חודש, ומדובר במעבד ביניים מתקדם, שיספק ביצועים מרשימים. מערך הצילום כולל ארבעה חיישנים אחוריים: חיישן ראשי של 48 מגה-פיקסל, חיישן 8 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה, חיישן 5 מגה-פיקסל לצילומי מאקרו, וחיישן 5 מגה-פיקסל לצילומי עומק.

a42 5g. יח״צ,
נשמע כמו מכשיר מושלם: מסך OLED, מעבד מתקדם וקישורית דור חמש/יח״צ

הסמארטפון מגיע בשלושה צבעים: שחור, אפור ולבן. הסמארטפון יושק בבריטניה ב-6 בנובמבר וסביר להניח שבשעה שסמסונג לא מציעה אף לא מכשיר אחד מבוסס דור חמש בישראל, היא תנסה להשיק את ה-A42 5G בהקדם האפשרי, כדי להוות תחרות למכשירים הקיימים, ובטח שלמכשירי הביניים-דגל, המציעים את הקישורית שתהפוך ליותר ויותר רלוונטית בשנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully