וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממנהלת מחלקת טיקטוק ועד מנהלת אושר ארגוני: המשרות שלא הכרתם

לטעום סוכריות כל היום, לדאוג שלאף אחד לא יהיה עצוב ולייצר סרטוני טיקטוק ועוד לקבל על זה כסף. יש בשוק הרבה מאוד משרות יצירתיות. הנה חמש דוגמאות

הורים זורקים תינוקות מהידיים/TIKTOK

תאמינו או לא, יש אנשים שקמים בבוקר עם חיוך על הפנים ובהתרגשות רק משום שהם הולכים לעבודה. כן, קראתם נכון. זה מה שקורה כשעובדים בעבודה שאוהבים, ושכרוכה בלטעום ממתקים כל היום, לצייר משחקי מחשב או ליצור סרטוני טיקטוק ועוד לקבל על זה משכורת.

אנחנו מבלים את רוב שעות היום שלנו בעבודה, יש שיגידו שהעבודה היא חיינו, ואם נהיה כנים, רובנו צריכים עבודה כדי להתפרנס. עם זאת, פעמים רבות אנחנו שומעים על אנשים שממש לא מרוצים מהעבודה שלהם, שהיא לא מספקת, שהאנשים האחרים מעצבנים, לא משלמים מספיק והיא משעממת. אז מה עושים? שינוי. לומדים משהו חדש, מחפשים עבודה אחרת , כזו שמגשימה חלומות, או שלפחות מתקרבת להגשים אותם. אבל הכי חשוב , אחת כזו שמרגשת ושגורמת לנו לקפוץ מהמיטה מוקדם בבוקר ולצאת מהבית עם חיוך על הפנים.

חושבים שזה לא קיים? הנה חמש דוגמאות לאנשים שמצאו את הדרך אל האושר.

נדיה אסרזון, אילוסטראטורית במשחק Fortune88 Casino מבית SciPlay (סייפליי)

נדיה אסרזון. סייפליי,
מחקר בצמחייה יפנית. נדיה אסרזון/סייפליי

התפקיד של נדיה הוא לעצב את העולם שבו הכול קורה, כולל את הדמויות המככבות על המסך. המשחק 88Fortunes מתרחש בתוך עולם אסייאתי מסתורי ומכושף. "להיות אילוסטראטור דורש הרבה קריאייטיביות, ידע ולמידה אין סופית. אני פריק של ציור דיגיטלי. השופינג שלי הוא בדרך כלל לרכוש שיעורי ציור אונליין, וכשאני מוצאת סט מברשות חדש - זה כמו חג המולד בשבילי".

איך זה מתבצע? "בעבודה כל פרויקט בדרך כלל מתחיל בבריף", היא מסבירה, "אני וה-Art Lead עורכים סיעור מוחות כדי להבין את הכיוון, הסגנון והדמויות. אנחנו ממשיכים בעשיית מחקר ואיסוף רפרנסים. כשאני בונה סביבה למשחק - כמו ג'ונגל או מקדש יפני למשל - אני ממש שוקעת בעולם ובאווירה. אני עושה מחקר מאוד מעמיק כדי להבין את הלוקיישן לעומק. ויותר מזה, גם חקרתי אילו צמחים בדרך כלל צומחים בפארקים יפניים. עבור הדמות של האומן היפני שבמשחק, חקרתי את ההיסטוריה של האופנה היפנית כדי לדעת בדיוק איך להלביש אותו ואיך לעצב לו את השיער. חשובים לנו מאוד הדיוק והירידה לפרטים, כדי לספק לשחקנים תחושה מציאותית ולעזור להם 'לשקוע' בעולם אחר בזמן המשחק. כשאני מרגישה שיש לי מספיק ידע, אני עוברת לסקיצות הראשונות, הסקיצות האלו הן הבסיס שאותן אני משנה ועורכת עד שאני מגיעה לתוצאה הסופית, מאושרת ומלוטשת.

"ציור הוא שפה והאמירה שלי בו צריכה להיות הכי ברורה שאפשר. כל ציור מלמד אותי משהו חדש ומעשיר את העולם שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

גבריאלה כהן, טכנולוגית מזון, מיה תעשיות מזון

גבריאלה כהן, מיה תעשיות מזון. יחצ,
תשמעו, חבר'ה, לארוחת צהריים אני אזמין קילו סוכריות ג'לי. מוזר, זה מה שאכלתי גם אתמול. גבריאלה כהן/יחצ

גבריאלה היא מנהלת פיתוח של מוצרים במעבדת מיה תעשיות מזון בקטגוריית סוכריות ג'לי בתוך מחלקה גדולה של סוכריות עם תוספי תזונה. במהלך העבודה שלה ביומיום גבריאלה טועמת מגוון רחב של סוכריות וחטיפים חדשים לפני שהם יוצאים לשוק על מנת לבדוק את איכותם.

"העבודה מאוד מתוקה, צבעונית ומרגשת. במהלכה הצוות ואני משפרים את האיכות והצבעוניות של מוצרים על ידי טעימה יומיומית שלהם. הסוד הוא לטעום מעט מכל אחד. הבנות שלי מקנאות בי שזאת העבודה שלי- לאכול ממתקים וסוכריות כל היום ועוד להתפרנס מזה".

רונית לגזיאל, מנהלת אושר ארגוני באלעד מערכות

רונית לגזיאל. אלעד מערכות,
לך תשמור לאנשים על חיוך ב-2020. רונית לגזיאל/אלעד מערכות

רונית אחראית לכך שכל העובדים יהיו מאושרים. מדי יום היא מחפשת ברשתות החברתיות ובפורומים אחר מתנות שיעלו חיוך בחגים ובימי הולדת, משלוחים מגוונים שנשלחים לבתי העובדים ומחממים את הלב וכו'. כך יזמו למשל הפי האוור וירטואלי ושלחו שובר פיצה לכל העובדים ואלה היו צריכים לשלוח תמונה עם הפיצה לאתר החברה, יזמו את elad TV עם מגוון הרצאות שנבחרו על ידי העובדים, במקום לוח השנה המסורתי אפשרו לעובדים לעצב לוח שנה אישי ולקבל אותו במשלוח עד הבית. בנוסף יזמה חודש בריאות עם שיעורי ספורט והעצמה בזום, העובדים צילמו מנות של מתכונים אישיים שהכינו ושלחו לאפליקציה המשותפת, יזמה גם חידונים ופעילויות נושאות פרסים ועוד.

"התקופה האחרונה מאתגרת במיוחד", אומרת לגזיאל, "כל הדרכים להשיג אושר ארגוני לטובת העובדים מחייבות עשייה באופן מקוון ומבוזר ואני לא מקבלת פידבקים פנים אל פנים. במיוחד בתקופה כזו, אנו מבינים כי שהעובדים הם אלה שיסייעו לנו לעבור את התקופה המאתגרת הזו, ולכן אנו דואגים במיוחד לעטוף ולשמור עליהם ולמצוא דרכים יצירתיות להעלות להם חיוך על הפנים".

דניאל שפירא, מנהלת מחלקת טיקטוק במשרד הפרסום My Social

דניאל שפירא מנהלת מחלקת TikTOK. יחצ,
איך אנחנו מגישים קורות חיים כדי להחליף אותך? דניאל שפירא/יחצ

דניאל היא מתפעלת עמודי טיקטוק לחברות שונות, ביניהן רשתות הגלידה אניטה וגולדה ורשת הפיצריות פיצה האט. תפעול עמוד טיקטוק למותג דורש הכירות מעמיקה עם אותו המותג (כן, היא טעמה כל טעם אפשרי בגולדה) והכירות מעמיקה עם האפליקציה- מבחינה שיווקית וגם לעקוב אחרי "מה הכי חם עכשיו".

"העבודה שלי מאוד כיפית ויצירתית", היא אומרת את מה שכולנו יודעים ומעכשיו גם מקנאים, "אני צריכה לחשוב על תכנים מקוריים שיהיו ויראליים, לבחור את הסאונדים והאתגרים שהכי יתאימו למותגים הן בשפה שהם מדברים והן לקהל אליו הם משדרים. ברגע שהקונספט הוחלט אני יוצאת לצילומים בסניפים השונים, עורכת ובסוף מעלה לאוויר עם התיוגים המתאימים".

בנוסף, דניאל מקבלת אהדה מיוחדת גם מהחברים במשרד. מאז שקיבלה את האחריות על מחלקת הטיקטוק היא פתחה עמוד טיקטוק למשרד וכך הפכה לאחראית ההווי ובידור. גם בימים קשים ועמוסים, דניאל מוצאת את הזמן לצלם ולערוך סרטונים מצחיקים שמרימים לכולם את המצב רוח ושומרים עליהם רגועים ושבעים עם המטעמים שהיא מצלמת, לעמודי הטיקטוק של המשרד והמותגים השונים.

מאיה גולדשטיין, מנהלת דיגיטל אחראית חדשנות בחברת משחקי יצירה

מאיה גולדשטיין. יחצ,
כשילדים משמשים יועצים. מאיה גולדשטיין/יחצ

מחלקת הפיתוח בקבוצת משחקי יצירה מפתחת מגוון ערכות יצירה בסגנון Crafts ליצירת תכשיטים, יצירות, אומנות שימושית ועוד, שהם יוצרים בהתאם למגמות וטרנדים בשוק. ההשראה מגיעה ממגוון מקורות כמו עולם האופנה, הטכנולוגיה, רשתות חברתיות והילדים עצמם. כשבוחרים רעיון, חושבים איך אפשר לפשט אותו ולהתאימו לרמה של הילדים כדי לעורר כמה שיותר עניין וכדי שהילד יגיע לתוצאות הטובות ביותר שאפשר בעצמו.

"לפני שאנחנו מוציאים מוצר לשוק אני בוחנת אותו בעצמי - מתנסה בהרכבות השונות, מנסה את הצביעה (טושים, מדבקות, עטים מיוחדים) וכו'", היא מספרת, "לאחר שאני מתנסה בעצמי, אני נותנת למבחר של ילדים להתנסות גם על מנת לוודא שההוראות ברורות גם להם, שהחומרים נוחים ושהילדים מפיגים הנאה מהשימוש במוצר. אני יכולה להגיד בחיוך שחלק גדול מהעבודה שלי זה לשחק במשחקים של ילדים, מה שהופך את העבודה בחברת צעצועים ומשחקים לשווה במיוחד".

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully