וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכול להיות שהקורונה דווקא תזרז את משלוחי הקניות אונליין שלכם?

חודש הקניות בפתח, מה שמעורר חשש כבד שהמשלוחים שלנו יתעכבו. מדוע יש מקום לאופטימיות הפעם, ומנין נובעת דווקא הדאגה? תפסנו כמה חברות שמשלחות להסביר

בווידאו: גמזו אומר ששוקלים את קיצור הבידודים ואדלשטיין מתייחס להדבקה למרות הסגר/צילום: לע"מ

חודש הקניות בפתח, ונדמה שאנחנו כבר 8 חודשים בתוך העונה. הקורונה הובילה אותנו להישאר בבית, הסגרים גרמו לנו לחפש מציאות. בשנה שעברה סבלנו מחודשיים עיכובים בקבלת החבילות ועומסים רבים אצל הספקים ובדואר. האם הקורונה עשתה "מסלול טירונות" ארוך לעסקים בזכותו נזכה לקבל את החבילות של חודש הקניות בזמן השנה?

דואר ישראל. ראובן קסטרו
השנה התורים יהיו קצרים יותר?/ראובן קסטרו

לפי גיא פישר, מנהל חטיבת ה-E-Commerce של אלעד מערכות, לשעבר חברת Fisha, אין לנו כל כך ממה לדאוג. "אם פעם היה לאתרי האונליין חודש עמוס אחד, עכשיו, לאחר התקופה הממושכת שבה החנויות הפיזיות היו סגורות והקניות באונליין שגשגו, חברות המשלוחים נערכו עם מערך שליחים מתוגבר. יש הרבה יותר שליחים, כיוון שאנשים בחלת או מפוטרים בחרו במקצוע זמין דרוש ומהיר בתקופה זו ויכולים לתת מענה לחברות השליחויות. גם חווית הקניה השתפרה משמעותית - כיום מנהלי אתרי האונליין של הקמעונאיות השונות בודקים תקלות ומתקנים אותן הרבה יותר מהר ועושים הכול על מנת שהקניה תתבצע במלואה ללא קשיים. כיום אפשר גם לראשונה להשתמש בנקודות שנצברו במועדוני הלקוחות גם באונליין, בניגוד לעבר שאפשר היה לממש אותן רק בחנויות הפיזיות. אתרי אונליין חדשים עולים הרבה יותר מהר לאוויר וכך גדלה כמות האתרים לרכישה מקוונת ואיכותם משתפרת, דבר המגביר את התחרות בשוק, ופועל תמיד לטובת הצרכן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גיא פישר. יחצ,
יותר שליחים, מערך מתוגבר - פחות בעיות. גיא פישר/יחצ

דן סמדג'ה, סמנכ"ל השיווק של אתר הקניות הישראלי שוז אונליין, המשווקת עשרות מותגי ספורט ואופנה מהמובילים בעולם, ובהם אדידס, נייקי, ברוקס ועוד, טוען שעדיין צפויים עיכובים בשוק במשלוחים בגלל מדיניות אי שוויונית הנובעת ממגבלות הממשלה "כיום, רק חברות שיש להן אישור למכור בחנויות הפיזיות שלהן יכולות לאפשר איסוף עצמי מהסניפים. זה מייצר אי שוויון, מייקר עלויות ומאט את קצב קבלת המוצר לחברות האחרות שאין להן חנות פיזית או שאינן מורשות להפעילה. נוסיף על כך את היעדר האפשרות לאיסוף המשלוח בלוקרים, כמו בשיטת בוקסיט, והתוצאה היא שנוצר צוואר בקבוק במשלוחים עד הבית.

"אנחנו, למשל, נערכנו עם מרכז לוגיסטי חדש שמסוגל לטפל באלפי הזמנות ביום, והקמנו מתחם אריזה חיצוני שיעזור לנו לשמור על מרחק 2 מטרים בין נקודת הליקוט והאריזה ולעמוד בעומס נובמבר. גם חברת המשלוחים שלנו פתחה מרכז לוגיסטי חדש גדול פי 3 מהמחסנים הקיימים שלה. המהלכים האלה יאפשרו לנו לחסוך עד 5 ימים בזמן השילוח ללקוח, כך שאם בענף צפויים עיכובים בקבלת ההזמנות של שבוע ימים ויותר, על פי דיווחי חברות המשלוחים, אנחנו נהיה מסוגלים לקצר את זה ולספק שירות מהיר יותר ללקוח. אני גם ממליץ לרכוש את הדגם שבו מעוניינים במידות שונות, כדי למנוע המתנה אם המידה שגויה, ובשל מדיניות ההחזרות הגמישה שלנו מאז מרץ, המאפשרת החזרה ללא עד שנה, ניתן יהיה להחזיר את המוצר בקלות".

דן סמדג'ה סמנכל שיווק שוז אונליין. יחצ,
מסוגל לספק שירות מהיר יותר ללקוח. דן סמדג'ה/יחצ

נמרוד אנג'ל מנהל מכירות אגן תעשיות מסביר על השלב האחרון בתהליך המכירה באונליין - האיסוף וההפצה. "האתגר העיקרי של אתרי המכירות באונליין הוא הלוגיסטיקה שאחרי המכירה. קמעונאים הבינו כי יש חובה להתקשר לספק לוגיסטי אשר מתמחה בניהול הזמנות ecommerce. מדובר בניהול שונה מלוגיסטיקה של הפצה ומכירה דרך סניפים. הצרכן מצפה לקבל את הזמנתו בצורה מדויקת, ארוזה יפה, פרסונאלית ובעיקר מהירה. חברות שילוח המתמחות בהפצה לecommerce פועלות באופן אוטומטי לחלוטין, באמצעות רובוטים, כבר מניהול המלאי, האיסוף והאריזה וההפצה על לבית הלקוח. השימוש במיכון רובוטי המופעל באמצעות תוכנת ניהול חזקה יצר ייעל את התהליך, וגרם לכך שרוב ההזמנות מגיעות ליעדן ביום שהוזמנו או יום למחרת לכל המאוחר, כל זאת גם תוך כדי חיסכון בעלויות לקמעונאי. זהו בהחלט הישג שניבנה מאוד מהר בעקבות המצב החדש שהביאה הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully