וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רפטטיבי ודי משעמם": שיחקנו במשחק "הנוקמים" לקונסולות ולמחשב

שיר בר-לב

19.10.2020 / 0:01

אחרי ששברו את כל הקופות באולמות הקולנוע, גיבורי העל של מארוול מסתערים על קונסולות המשחקים. האם גם שם הם יצליחו להציל את העולם? כנראה שלא

הטריילר למשחק ״הנוקמים״/יח״צ

מגיפת הקורונה לקחה מחובבי הסופר-גיבורים את סרטי "מארוול" השנה, שנדחו בשלב זה ל-2021, והיד עוד נטוייה. אך מי שדאג שה-Avengers יצאו לחל"ת, יכול לקבל צפירת הרגעה. הרפתקה חדשה שלהם יצאה לאחרונה, הפעם לא בקולנוע אלא בקונסולות המשחק והמחשבים. המשחק, שפותח במשך זמן רב על-ידי אולפן המשחקים Crystal Dynamics (המוכר בזכות סדרת משחקי Tomb Raider, עליה היה מופקד בשנים האחרונות), מבטיח הרבה: הרפתקה מספקת לשחקן יחיד, וגם משחק מולטיפלייר שיתופי, מתעדכן וגדוש בתוכן, שאמור להמשיך לספק לנו סיפורי ה-Avengers בעתיד הנראה לגמרי.

אך האם גיבורי העל מצליחים לקיים את כל ההבטחות האלה? ליבשו את התחתונים שלכם מעל המכנסיים, ועופו איתי הלאה כדי לגלות.

גיבורי על לא מתים, הם רק מתחלפים

המשחק מתחיל ב-A-Day, יום חגיגה ארצי שנועד כולו לשבח את קבוצת סופר-הגיבורים המפורסמת ביותר בעולם. קאמלה קאן, נערה צעירה עם אובססיה קלה לגיבורי-על, מתארחת בבסיס של גיבורי העל כדי לקבל פרס על סיפור קצר שכתבה בהשראתם (כן, היא סוג כזה של מעריצה). למרבה הצער, בדיוק אז הצרות מתחילות: נבל מסתורי תוקף את גיבורי-העל ומצליח להנחית עליהם תבוסה ענקית. קפטן אמריקה נהרג בקרב, יחד עם עוד אזרחים חפים מפשע רגיל. ואם זה לא מספיק, הקרב גרם להפצתו של גז מסתורי, שהפך אנשים תמימים לגיבורי-על בעצמם.

מספר שנים לאחר מכן, העולם כבר לא כל כך זוכר מי היו ה-Avengers. החבורה התפרקה אחרי מותו של קפטן אמריקה, ופינתה את מקומה למשטר כמעט טוטורליטרי, שצד באכזריות את אוכלוסיית הסופר-גיבורים. קאמלה בעצמה הפכה לגיבורת-על, אך היא לא מוכנה להספיד את הגיבורים המוערצים עליה, ויוצאת לאתר את הגיבורים הנעדרים ולהקים מחדש את ה-Avengers. וכך, המשחק יוציא אתכם לדרך בנעליה של קאמלה, אך במהרה יתן לכם לשלוט בכל שאר הגיבורים המוכרים: איירון מן, ת'ור, האלמנה השחורה, קפטן אמריקה, הענק הירוק ועוד רבים וטובים. יחד תצילו את העולם, קרב אחד בכל פעם.

marvel הנוקמים. יח״צ,
״גיבורי על לא מתים, הם רק מתחלפים״/יח״צ

קרב אחרי קרב אחרי קרב

המשחק עצמו הוא משחק פעולה מגוף שלישי. לכל אחד מגיבורי העל שנשאר לשחק יש כמה סוגי התקפות, יכולת התחמקות ושלל יכולות מיוחדות. כך למשל, איירון-מן יכול לעוף ולירות פרצי אנרגיה מרחוק, קפטן אמריקה מסוגל להשתמש במגן שלו כדי להמם אויבים מרוחקים, לת'ור יש את הפטיש העוצמתי שלו והענק הירוק הוא פשוט, ובכן, ענק.

הקמפיין לשחקן יחיד אורך בערך 12 שעות, ומאפשר להתנסות זמן מועט יחסית עם כל גיבור וגיבור שכן הוא מדלג מאחד לשני במהלך השלבים השונים. הקמפיין הזה מזכיר של-Crystal Dynamics יש מיומנות גבוהה בייצור משחקי פעולה מגוף שלישי. הקרבות מהנים, עיצוב השלבים לא רע, והסיפור מעולה (במיוחד בחלקים האחרונים שלו). אמנם לא מדובר במשחק הפעולה הכי איכותי ששיחקתי בו בחיי, והוא ריגש אותי הרבה פחות מצפייה בסרטי ה-Avengers האחרונים, אך הוא עדיין סיפק את הקרייבינג שלי לגיבורי-על בצורה לא רעה בכלל. חבל שאי אפשר להגיד אותו דבר על המצב מרובה השחקנים.

המשחק הנוקמים. יח״צ,
״קרב אחרי קרב אחרי קרב״/יח״צ

משחק רפטטיבי ודי משעמם, ואל תבנו על מצב האונליין

המולטיפלייר מתחיל כ"עוד מאותו דבר", סוג של המשך ישיר לקמפיין לשחקן יחיד, אך למרבה הצער הוא לא מצליח למצוא את עצמו והתחיל להמאס עליי די מהר. האויבים הם בדיוק אותם אויבים מהקמפיין, כמעט ללא חידושים, וכל משימת אונליין מרגישה כמעט זהה למשימה הקודמת שכבר שיחקתם בה. הקצב הטוב של הקמפיין נעלם לגמרי, והמשחק מרגיש רפטטיבי ודי משעמם. מי שמחפש משחק פעולה קצר ונחמד יהנה מה-Avengers, במיוחד אם הוא חובב את סדרות הקומיקס והקולנוע. רק אל תבנו על מצב האונליין.

  • עוד באותו נושא:
  • הנוקמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully