וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם כפתורים לזום: בדקנו את העכבר MX3 של לוג'יטק

צחי הופמן, The Gadget Reviews

20.10.2020 / 0:01

העכבר הקומפקטי החדש של לוג'יטק - MX Anywhere 3 נוצר עבור עולם בו אנחנו מסתובבים עם הלפטופ בבתי קפה ומשרדים שונים. זהו עכבר שיכול לעבוד בכל מקום, ממש בכל מקום, אפילו על גבי שולחן זכוכית שקוף. בדקנו את העכבר החדש שמושלם לימי העבודה הממושכת מהבית

העכבר MX3 של חברת לג׳ויטק/יח״צ

העכבר הקומפקטי החדש של לוג'יטק - MX Anywhere 3 נוצר עבור עולם בו אנחנו מסתובבים עם הלפטופ בבתי קפה ומשרדים שונים. זהו עכבר שיכול לעבוד בכל מקום, ממש בכל מקום, אפילו על גבי שולחן זכוכית שקוף. מכיוון שכרגע רובנו עובדים בבית, תסתכלו על העכבר הזה כהשקעה לעתיד. העכבר של לוג'יטק עובד על כל משטח בזכות טכנולוגיית Darkfield, המסוגלת לזהות את מיקום העכבר על זכוכית השקופה, בעזרת סימני אבק. מכיוון שתמיד יש גרגיר אבק אחד על השולחן, היכולת הזאת תמיד עובדת. אני עובד על שולחן זכוכית שקוף, כך שיצא לי לבדוק את היכולת הזאת לאורך כל תקופת הסקירה והיא עבדה היטב. כמו כן, גם בשימוש עם העכבר על גבי ספה עם ריפוד בד הביצועים היו טובים.

ה-MX Anywhere 3 תומך ברזולוציה של 1000 DPI. זוהי רמת דיוק טובה, רק שהיא רחוקה מהרזולוציות הגבוהות בעכברים המקצועיים יותר של לוג'יטק, מצד שני, היא בהחלט הספיקה לי לשימושים שלי (לא גיימינג או גרפיקה). מדובר עכבר קומפקטי אותו אמורים לקחת לכל מקום שרוצים לעבוד בו עם הלפטופ. הוא מגיע בשלושה צבעים: לבן, שחור או ורוד. אני קיבלתי לסקירה את הגרסה הלבנה, הכוללת המון אלמנטים בצבע כסוף. העכבר מעט שטוח בבנייה שלו, אבל מעוצב בצורת גבעה התופסת בצורה טובה את היד ומאפשרת לה לנוח תוך כדי העבודה. בשני צידי העכבר, באזורים של הזרת והאגודל, קיים ציפוי סיליקון רך. אגב, לוג'יטק מבטיחה שהעכבר הזה ישרוד את העבודה בדרכים ואת השהות שלו בתיק הגב.

mx3 של לוג׳יטק. יח״צ,
״מעוצב בצורת גבעה התופסת בצורה טובה את היד ומאפשרת לה לנוח תוך כדי העבודה״/יח״צ

בתור מי שרגיל לעבוד עם עכברים ארגונומיים, אשר מגיעים במבנה ובגודל שונה משמעותי מזה של ה-MX Anywhere 3, בלוג'יטק הצליחו לייצר עכבר שהיה נוח לשימוש. כמובן שאם אתם משתמשים בעכבר ארגונומי, כי אתם סובלים מכאבים בפרק כף היד, זה פחות העכבר בשבילכם. ה-MX Anywhere 3 הוא עכבר אלחוטי. ניתן לחבר אותו למחשב באמצעות מתאם USB הכלול בערכה או בתקשורת בלוטות'.

לוג'יטק MX Anywhere 3: כפתורים לזום וסוללה ל-70 יום

ל-MX Anywhere 3 יש 6 כפתורים. שני כפתורים בצד השמאלי עבור ניווט אחורה/קדימה, גלגלת MagSpeed המאפשרת לעבור בין שני מצבי ניווט: שורה שורה או גלגול חופשי. המעבר בין שני המצבים מתבצע באמצעות כפתור הממוקם מתחת לגלגלת. כמובן שיש גם את כפתורי העכבר הרגילים בחלק העליון של המוצר.

לוג'יטק מאפשרת להתאים את כפתורי העכבר למספר תוכנות פופולאריות, כמו גוגל כרום, מיקרוסופט אופיס, דפדפן ספארי, זום ותוכנות של אדובי. באמצעות התוכנה של לוג'יטק במחשב, ניתן להתאים את הפונקציות הקיימות בעכבר. למשל, בכרום, הכפתורים בצדדים ישמשו לניווט אחורה/קדימה, כאשר אני השתמשתי בלחיצה על הגלגלת לסגירת טאב. בזום הכפתורים בצדדים משמשים לכיבוי/הדלקה של המצלמה או להפעלה/כיבוי Mute.

mx3 של לוג׳יטק. יח״צ,
עם כפתורים לזום וסוללה ל-70 ימים/יח״צ

ה-MX Anywhere 3 מציע זמן עבודה של 70 ימים בטעינה אחת מלאה. אם שכחתם להטעין אותו, תוכלו לחבר אותו ללפטופ באמצעות חיבור ה-USB-C (בדומה לרוב סמארטפוני האנדרואיד) ולקבל בתוך דקה של טעינה 3 שעות של עבודה.


בשורה התחתונה, ה-MX Anywhere 3 הוא עכבר אלחוטי, איתו ניתן לעבוד בכל מקום. הוא מספק נוחות רבה בשימוש שלו, כולל זמן סוללה ארוך וכפתורים הניתנים להתאמה בהתאם לתוכנות בהן משתמשים. מחיר: 380 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • logitech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully