וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק "לימי הקורונה": אפליקציית יוטיוב Kids מגיעה לישראל

בשעה שמאות אלפי ילדים נמצאים בבית בעקבות סגירת מערכות החינוך, אין זמן טוב יותר להשיק את אפליקציית יוטיוב Kids בישראל. האפליקציה החדשה מבטיחה שהילדים לא יחשפו לתוכן פוגעני, וגם תעזור להורים לשמור שהילדים לא חורגים משעות הצפייה

אפליקציית YouTube לילדים מושקת בישראל/יח״צ

לאחר ששברה שיאי הורדות והפכה לאחת מאפליקציות הילדים הפופולריות ביותר בעולם, אפליקציית יוטיוב Kids מושקת היום (שלישי) בישראל. האפליקציה פותחת בפני ילדים והורים עולם חדש של אפשרויות צפייה בתכנים מגוונים וידידותיים לכל המשפחה, ומאפשרת להורים לשלוט בתכנים ובמשך הצפייה של ילדיהם על גבי הפלטפורמה. ההשקה מתקיימת על רקע עלייה בזמן המסכים של ילדים בישראל, בעקבות הריחוק החברתי.

סקר שערכה Ipsos לבקשת יוטיוב בתחילת החודש, מצביע על עלייה של 63% במשך הצפייה היומית הממוצעת במסכים של ילדים בגילאים 3-12 בתקופת הקורונה, מ-2.2 ל-3.6 שעות ביום. עוד עולה מהסקר כי שיעור הילדים שצופים במסכים מדי יום עלה מ-70% ל-83% בתקופת הקורונה.

"יוטיוב Kids מאפשרת להורים לעצב את חווית הצפייה של ילדיהם", מסרה חנית מרינוב, מנהלת השיווק של גוגל בישראל. "מסקר שביצענו בישראל", היא הוסיפה, "עולה כי 79% מההורים רוצים לשנות את הרגלי הצפייה של ילדיהם במסכים. שני שליש מהם תלו זאת בחששות משעות הצפייה הארוכות ומצפייה בתכנים לא הולמים, וחצי מההורים ציינו את הסתייגותם מצפיה בתכנים לא לימודיים ומעצם הצפייה שבאה על חשבון פעילות חברתית. כלי התאמת התוכן והגבלת זמן השימוש שהאפליקציה מציעה, המותאמים לכל ילד במשפחה, יסייעו להורים להשיג זאת".

youtube kids. יח״צ,
אפליקציית YouTube Kids נוחתת בישראל/יח״צ

אפליקציית יוטיוב Kids כוללת ארבע תכונות מרכזיות אותן ניתן להתאים באופן אישי לכל ילד במשפחה: ממשק ידידותי להורים ולילדים, תוכן מאושר על-ידי ההורים, זמן מסך ותוכן ידידותי למשפחה - האפליקציה מאפשרת לילדים לקבל מענה לסקרנותם באמצעות ערוצים ופלייליסטים בשבע קטגוריות שונות.

האפליקציה זמינה להורדה בחינם למכשירי סמארטפון וטאבלט ב-Google Play וב-Apple Store. בנוסף, ניתן לעשות שימוש בשירות גם באתר. ילדים אינם זקוקים לחשבון Google כדי ליהנות מיוטיוב Kids, ולא ניתן להעלות סרטונים או להגיב על התוכן ב- יוטיוב Kids, אלא רק לצפות בו. האפליקציה הושקה בפברואר 2015, ומאז תורגמה ל-38 שפות ופעילה ב-85 מדינות ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully