וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיזם התרסק במהירות: שירות הסטרימינג קוויבי מפסיק פעילות

קוויבי, שירות הסטרימינג לסמארטפונים שעלה לאוויר רק ב-6 באפריל, התרסק במהירות ואיבד 90 אחוז מגולשיו כבר לאחר 3 חודשים. כל זאת, לאחר גיוס של 1.75 מיליארד דולר

פרומו קוויבי/קוויבי

אלה לא ימים טובים לשירותי הסטרימינג. בוול סטריט צנחה מניית נטפליקס ב-7 אחוזים לאחר שפספסה בגדול את תחזית המצטרפים החדשים לשירות, ואלה אפילו לא היו החדשות הגדולות של היום. שירות הסטרימינג לסמארטפונים קוויבי (Quibi) הודיע כי יסיים את דרכו לאחר כחצי שנה בלבד - התרסקות מהדהדת במיוחד.

הסרט של אפליקציית קוויבי, Survive, עם סופי טרנר. קוויבי,
התרסקות מרעישה. הסרט Survive של קוויבי בכיכוב סופי טרנר/קוויבי

כמו הרבה דברים אחרים, אפשר לתלות גם את הקריסה הזאת בטיימינג, וזה נכון במידה מסוימת, אבל לא מהסיבות המובנות מאליהן. השירות של קוויבי ניתן לסמארטפונים, אבל הקורונה הושיבה אנשים בבית. התכנים לא היו מעניינים או פורצי דרך ולא משכו קהל לקוויבי. התחרות שלה לא באמת הייתה עם נטפליקס, אלא עם טיקטוק, אינסטגרם ודומותיהן, מגרש שבו לא היה לה סיכוי.

קוויבי עלתה לאוויר ב-6 באפריל כמיזם יקר בראשותו של ג'פרי קצנברג, בהשקעה של 1.75 מיליארד דולר. למרות שתי זכיות באמי, הפרויקט לא באמת התרומם. על פי דיווחים, קוויבי איבדה 90 אחוז ממנוייה כבר לאחר שלושת חודשי השירות הראשונים.

כאמור, העסק לא ממש מזהיר גם בנטפליקס. החברה החמיצה את תחזית הגידול במנויים חדשים, כשבמקום הערכה של 3.3 מיליון לקוחות חדשים הצטרפו ברבעון האחרון רק 2.2 מיליון. החברה ירדה ב-7 אחוזים ביום המסחר.

  • עוד באותו נושא:
  • קוויבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully