וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תקומו מוקדם מדי: כך תעדכנו ידנית את שעון החורף בסמארטפון

את מרבית השעונים החליפו הסמארטפונים שלנו, עליהם אנחנו סומכים שידעו להעיר אותנו בזמן, אבל פעמיים בשנה - במעבר משעון חורף לקיץ ובמעבר משעון קיץ לחורף - עדיף לסמוך על עצמנו. אתם הרי לא רוצים לפספס שעת שינה יקרה מפז

רובנו סומכים על מכשיר הסמארטפון שלנו, שיידע מה השעה ובעיקר יידע להעיר אותנו בבוקר ברגע המתאים. במוצ"ש יש להזיז את השעה אחורה מ-2:00 לפנות בוקר לשעה 1:00. בעוד מרביתנו נהנים מעדכון אוטומטי של השעון בהתאם לאזור הזמן שלנו, לא בטוח שהעדכון לשעון חורף ייכנס לתוקף ולכן מומלץ - אם אתם מעוניינים לקום בזמן ולא לפספס שעת שינה - לעדכן את השעה ידנית. במהלך היום ניתן יהיה להחזיר את העדכון האוטומטי ללא חשש.

כך תשנו את השעה באנדרואיד

היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings) וחפשו ברשימה את אפשרות "תאריך ושעה" (Date and Time). לאחר שנכנסתם אליה, בטלו את אפשרות "תאריך ושעה אוטומטיים" (Automatic Date and Time). בחרו את אזור הזמן הנכון ואז את השעה הרצויה.

מאחר ויש סוגים שונים של התקנות אנדרואיד, וגרסאות לא מעטות, התפריטים שונים מעט אחד מהשני. אם אתם לא מוצאים את תפריט עדכון התאריך והשעה, אולי הוא מסתתר בתוך תפריט אחר. חפשו את "אפשרויות נוספות" בתפריט וכנראה תמצאו את מה שאתם מחפשים שם.

החלפת שעון אנדרואיד. -, צילום מסך
שלא תפספסו שעת שינה/צילום מסך, -

כך תשנו את השעה באייפון

כדי לעדכן שעה ידנית במערכת ההפעלה iOS היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings) ובחרו באפשרות "כללי" (General). כעת מבין האפשרויות המוצגות לחצו על "תאריך ושעה" (Date & Time) וכבו את המתג של "כיוון אוטומטי" (Set Automatically). כעת בחרו באזור הזמן הנכון וכוונו ידנית את השעה הרצויה.

עוד בוואלה!

האם הרשות להגנת הפרטיות באמת דואגת לנו?

לכתבה המלאה
עדכון שעה ידני באייפון. -, צילום מסך
במהלך היום תוכלו להחזיר את השעון ל״כיוון אוטומטי״/צילום מסך, -
  • עוד באותו נושא:
  • שעון חורף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully