וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון של השנה: בדקנו את RealMe X50 Pro

25.10.2020 / 0:07

שנת 2020 כללה לא מעט השקות שהתקיימו כסדרן למרות הקורונה. היא הביאה עמה גם סמארטפונים מוצלחים, וכאלו שפחות. אך הסמארטפון של RealMe שנחת לאחרונה בישראל, הפך להפתעת השנה. בדקנו את ה-RealMe X50 Pro

חברת RealMe הסינית נחתה בישראל לפני מספר חודשים והביאה בשורה של ממש: אם עד עכשיו התרגלנו לסמארטפונים מצוינים במחיר נמוך (שיאומי) שנהנתה בבלעדיות מהמצב, כעת RealMe הגיעה עם בשורה כשהיא מחייה את התחרות בין החברות הסיניות, ולוקחת אותה לשלב הבא. מכשיר הדגל בדימוס, ה-X3 שנחת על שולחני היה הדגם הראשון שהושק בישראל והציג ביצועים מרשימים ביחס למחיר, וכעת מכשיר הדגל החדש ה-X50 Pro מתיימר להביא ביצועים טובים יותר, עם קישורית דור חמש. הרבה זמן שלא התלהבתי ככה ממכשיר אנדרואיד.

עיצוב: סוף-סוף מרגיש יוקרתי

אם במכשיר הדגל חשתי שמדובר בסמארטפון ביניים עם חומרה מתקדמת במיוחד, אז נראה שה-X50 Pro עשה קפיצת מדרגה ענקית בכל מה שקשור לעיצוב, והוא סוף-סוף מרגיש יוקרתי וכזה שאפשר להחזיק ולהוציא מהכיס בגאון בלי להרגיש שחסכו על המשתמש קצה בכל מה שקשור לעיצוב. גב הסמארטפון עשוי מזכוכית בגימור ייחודי שמעניק מראה מט, מערך הצילום כמעט ולא בולט החוצה ואילו החזית כוללת מסך נטול-שוליים, כמעט לחלוטין, כשמערך הצילום הקדמי הוטמע בין המסך. הסמארטפון אומנם מעט כבד ביד ושוקל 205 גרם, אך בכל מה שקשור למראה והרגשה עמידים, הוא מצטיין בכך.

realme x50 pro. מייקי לוי, מערכת וואלה!
סוף-סוף מרגיש יוקרתי/מערכת וואלה!, מייקי לוי

מסך: צבעים נהדרים וחדות גבוהה

במכשיר הדגל הקודם היה מדובר במסך שהציג תוצאות נהדרות, בעיקר הודות לכיול צבעים. הפאנל היה בסיסי, אך כעת החברה עושה קפיצה ומשלבת פאנל מתקדם שנמצא במכשירי הדגל של סמסונג. לסמארטפון כיול צבעים מושלם: למרות שמדובר במסך מסוג Super AMOLED שמתאפיין לעיתים תכופות בחוסר חדות וצבעים רוויים מדיי, הוא מציג חדות מרשימה, שומר על הצבעים המקוריים, כשהרוויה אינה מוגזמת. הבחנתי בכך כבר ב-Realme X3, ונראה כי נקודת החוזקה נשמרה. המסך כולל את כל התקנים האחרונים: DCI-P3, HDR10 פלוס ומבחינתי היתרון הינו בהירות מקסימלית של 1,000 ניטים, וזה יתרון משמעותי, ובטח בעבודה בקיץ תחת שמש ישירה. עוד הסמארטפון כולל את אחת מהטכנולוגיות של השנה האחרונה: קצב רענון של 90 הרץ. זה בא לידי ביטוי בכך שהתזוזות של הממשק נראות חלקות במיוחד.

עוד בוואלה!

האם הרשות להגנת הפרטיות באמת דואגת לנו?

לכתבה המלאה

גולת הכותרת: הטענה מהירה אבל באמת

בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 865, הדור האחרון ו-12 גיגה זיכרון RAM. מדובר בשילוב מנצח ובעיקר - אימתני. הסמארטפון כולל את החומרה המתקדמת ביותר שניתן למצוא כיום (למעט מכשירי אפל), ומי שמחפש ביצועים חזקים, בהחלט יכול למצוא את ה-RealMe X50 כאופציה ראויה. אך דווקא נקודת החוזה של ה-X50 Pro היא לא החומרה שנמצאת בלא מעט סמארטפונים, אלא בהטענה המהירה. המושג "טעינה מהירה" הפך למובן מאליו ולרוב מדובר בהטענה "מהירה" מ-0 ל-100% בשעה וחצי עד שעתיים. כאן, RealMe שוברת שיא. כמה ההטענה מהירה? מאפס ל-100% ב-35 דקות בלבד. בניגוד לחברות רבות שהעדיפו להסיר את המטען המהיר מהערכה ולספק מטען איטי להחריד, רשת החנויות באג משווקת את הסמארטפון עם המטען המהיר כבר בערכה, כך שבעת הרכישה, תוכלו ליהנות מכל הפונקציות: לרבות ההטענה המהירה באמת.

realme x50 pro. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הטענה מהירה, אבל באמת/מערכת וואלה!, מייקי לוי

עוד הסמארטפון תומך בדור 5, וזו קישורית חשובה, בטח אם אתם מתכוונים להחזיק את הסמארטפון שנתיים-שלוש, כשעם מפרט כזה הוא בהחלט צפוי "לספק את העבודה" גם בטווח הארוך יותר. בשילוב של חומרה מתקדמת ודור חמש, תוכלו ליהנות מכל היכולות שהסמארטפון יכול להציע בישראל. חיסרון אחד: הסמארטפון לא עמיד בפני מים ואבק. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה צללתי עם הסמארטפון, ויש לציין כי מדובר בפעולה שהיא לא מומלצת למרות שהוא "עמיד", אך זה עדיין יתרון משמעותי שקיים בלא מעט סמארטפונים.

למדו מטעויות: ממשק נקי, כמה שאפשר

הסמארטפון הקודם שבדקתי בסדרה הגיע עם תוכנות מובנות של "יאנגו" (ענקית החיפוש הרוסית), ומדובר בבחירה תמוהה שכן בישראל אחוז השימוש בשירותים של יאנדקס הוא אפסי, בעוד ששירותי גוגל "שולטים" בקרב המשתמשים. שמחתי לראות שבדור החדש הסמארטפון הגיע ללא אפליקציות תוספות מיותרות כמו האפליקציות והשירותים של יאנדקס, למעט אפליקציות של Realme כמו רשמקול, שעון, לצד אפליקציית מזג אוויר של Realme ועוד. השינויים בממשק הינם מינוריים, והם מאוד קרובים לממשק אנדרואיד נקי שחובבי גוגל למיניהם ישמחו למצוא. הודות לממשק הנקי והנטול אנימציות מיותרות, הממשק חלק ודורש התעסקות מינימלית. רק צריך לקוות שקצב עדכוני התוכנה יגיע במהירות, ומדובר בממשק מנצח.

realme x50 pro. מייקי לוי, מערכת וואלה!
ממש נקי, בלי אפליקציות מיותרות/מערכת וואלה!, מייקי לוי

מערך צילום נהדר

המצלמה האחורית כוללת 4 חיישנים צילום; המצלמה הראשית של 64 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F/1.8, והיא מספקת תמונות חדות ושומרת על הצבעים המקוריים של התמונה. המצלמה עשתה עבודה נהדרת בצילום בתנאי תאורה מאתגרים, ובבדיקה שלי בחדר חשוך היא הציגה תוצאה מפתיעה שעלתה על הציפיות ולא ביישה את מכשירי הדגל. החיישן המשני של 12 מגה-פיקסל נועד לזום אופטי של פי שניים, החיישן השלישי כולל מצלמת 8 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה, והחיישן הרביעי עם 2 מגה-פיקסל לצילומי עומק. העדשה הרחבה תמיד מצליחה "לספק" את העבודה, אך היא לא מציגה יכולות צילום יוצאי דופן.

גולת הכותרת הייתה דווקא במצלמה הקדמית הראשית שכוללת חיישן 32 מגה-פיקסל עם פיקסלים בגודל 0.8 מיקרון. בפועל, מתקבלת מצלמה שמצליחה לתעד את הפרטים הקטנים. הרבה זמן שלא מצאתי מצלמה קדמית מצטיינת בסמארטפון אנדרואיד, וזו בהחלט עשתה עבודה נהדרת. החיישן השני של 8 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה לעומת זאת לא הצליחה לספק תמונות מספיק טובות בתנאי תאורה מעט מאתגרים.

realme x50 pro. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מערך צילום אחורי נהדר, אך הקדמי עוד יותר מפתיע/מערכת וואלה!, מייקי לוי

הסמארטפון של השנה: כשחומרה מתקדמת ומחיר אטרקטיבי נפגשים

הרבה זמן שבתוך זמן קצר של בדיקה קיבלתי החלטה חד משמעית. הסמארטפונים בשנים האחרונות הגיעו לרמת מיצוי. הם מאוד מתקדמים, איכותיים ועם מפרטים שספק אם המשתמש הממוצע מנצל. עם זאת, ה-RealMe הצליח להביא שילוב שלא ראיתי כבר הרבה זמן: מפרט מתקדם, חדשנות (הטענה מהירה באמת) ומחיר אטרקטיבי. הסמארטפון נמכר בבאג תמורת 2,599 שקלים ומדובר בעסקה מצויינת לכל מי שמחפש סמארטפון מתקדם, עם קישורית דור חמש והטענה מהירה. ללא ספק, מדובר בסמארטפון מנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully