וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס ופרטנר TV משיקות אפליקציית מציאות רבודה לסרט "Over The Moon"

צחי הופמן, The Gadget Reviews

25.10.2020 / 0:13

לקראת עליית הסרט "Over The Moon", נטפליקס ופרטנר TV משיקות משחק מובייל במציאות רבודה. במשחק, יוכלו המשתמשים לאסוף את חלקי החללית בביתם, ואף למקם דמויות מהסרט בתוך הסלון, ולצלם את הילדים לידם

טריילר הסרט "מעל ומעבר לירח"/נטפליקס

חברת פרטנר בשיתוף עם נטפליקס, השיקו לראשונה משחק לסמארטפון המשלב מציאות רבודה ומאפשר לשחקנים לאסוף את חלקי החללית של הסרט "מעל ומעבר לירח", בזמן מוגבל בביתו של המשתמש, הודות לשימוש במצלמה של הסמארטפון וטכנולוגיית מציאות רבודה. כמו כן, אפשר למקם דמויות מהסרט במציאות ולצלם את הילדים לידם. המשחק יופץ בשבוע הבא במדינות נוספות בגרסה באנגלית, כשקולות הרקע הינם של המדובבים הראשיים בסדרה.

מעל ומעבר לירח. נטפליקס,
פרטנר בשיתוף עם נטפליקס, מביאות את הסרט החדש גם במציאות רבודה/נטפליקס

"המציאות המעורבת - Mixed Reality (שילוב של VR ו-AR) היא הדבר הגדול הבא בעולם הטכנולוגיה, אשר ישנה את חייהם של מיליארדים ברחבי העולם בשנים הקרובות. אנו גאים להשיק עבור פרטנר ונטפליקס פעילות ייחודית מסוגה שמחברת בין המדיומים השונים, מעשירה ומאריכה את הזמן בו הצופים נהנים מהתוכן ומהדמויות על גבי המסך וכן כחלק מהעולם האמיתי", אמר אלון מלכנר, מנכ"ל של חברת Mixed Place שפיתחה ביחד עם פרטנר את המשחק.

חברת הסטארט-אפ Mixed Place, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות לבניית Mixed Reality, פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת ליצור בקלות ובמהירות אובייקטים תלת ממדיים - נייחים או נעים - ולשתול אותם באופן מדויק בשטחים פתוחים ובתוך מבנים, כשכבות מידע נוספות מעל הגופים הפיסיים.

האפליקציה זמינה להורדה למכשירי האייפון והאנדרואיד.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully