וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחינם מהמחשב: פייסבוק משיקה שירות גיימינג בענן

ענקית הרשת החברתית פייסבוק, משיקה שירות גיימינג חינמי בענן. בשלב זה השירות לא יתחרה במיקרוסופט, Nvidia וגוגל, והוא נועד בעיקר כדי לחוות את משחקי הסמארטפון בצורה חינמית גם דרך המחשב

בווידאו: אפל, גוגל, אמזון ופייסבוק נחקרו בקונגרס האמריקני על פגיעה בתחרות/צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

פייסבוק נכנסת לעולם הגיימינג בענן: החברה השיקה את שירות "פייסבוק גיימינג", שיאפשר לשחק במגוון רחב של משחקים ללא הצורך בשלט ייעודי או התקנת תוכנה. אף על פי שמדובר בשירות משחקים בענן, נראה כי החברה כלל לא עומדת להתחרות בשירותים של Nvidia, מיקרוסופט וגוגל, ומתמקדת בעיקר במשחקים לנייד שאותם ניתן יהיה לשחק גם במחשב.

הבדל מרכזי נוסף טמון בכך ששירות משחקי הענן של פייסבוק מושק עם משחקים חינמיים, וייתכן ובעתיד החברה תגבה על כך כסף, אך כרגע השירות ניתן ללא עלות. לחלק מהמשחקים יש רכישות במשחק, ואם התחברתם למשחק בסמארטפון דרך פייסבוק, כל רכישה שתעשו תסונכרן גם בפייסבוק וגם בסמארטפון. יתרה מכך, פייסבוק תומכת ב-Cross Play, משמש ניתן לשחק בגרסת הענן של המשחק ולאתגר את השחקנים שבסמארטפון.

פייסבוק גיימינג. יח״צ,
פייסבוק משיקה שירות גיימינג בענן/יח״צ

מדובר בשירות שמציע דרך מהירה וחינמית להתנסות במשחקים חדשים, וכדי לשמור על הפרטיות אפשר גם להגדיר שם שחקן ואווטאר נפרדים מחשבון הפייסבוק. בחברה מקווים לשנות את האופן שבו מפרסמים משחקים, ובמקום צילום מסך רגיל או קליפ קצר של המשחק, מפתחים יוכלו ליצור גרסאות הדגמה של המשחק, שיהיה זמין למשתמשים באופן מיידי וחינמי. בעבר גוגל ומיקרוסופט ניסו זאת עם אפליקציות בתשלום, אך זה לא צלח.

פייסבוק גיימינג גיף. יח״צ,
בשלב זה ניתן לשחק רק במשחק המרוצים אספלט 9/יח״צ

לעת עתה, ענקית הרשת החברתית מציעה מגוון מוגבל של זאנ'רים וככל שטכנולוגיית הסטרימינג תשתפר, כך היא תוסיף משחקי פעולה והרתפקאות חדשים. עבר עכשיו ניתן לשחק באספלט 9, ובהמשך יתווסף המשחק "Dirt Bike Unchained". נכון לשלב זה, משתמשי אפל לא יוכלו ליהנות מהשירות, בעוד שמשתמשי אנדרואיד ובדפדפן במחשב יוכלו להשתמש בשירות הגיימינג בענן.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully